|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 3:14 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 4:59 am
- Va fan.. Hur kunde du?
+/- Yare, yare..
+ Torbjörn. + Cosette. Te amo~ sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 7:23 am
Valgarv + Cosette. Te amo~ sweatdrop Vad i helvete Valgarv! Den Cosette?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 7:26 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 7:26 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 7:54 am
+ Min plugg jag har i örat som Nina gjort åt mig. Rosa plast heart Färga håret snart igen :3 Blont och rött. ^_^ Peeeeengar. Mythbusters, Lost och Desperate Housewives Ska köpa Singstar om någon vecka :3 Infokväll i skolan i tisdags kväll = überroligt :3 Biobiljett för att jag var i skolan i tisdags också ^_^ Snööö~
- Byxor som går sönder Kallt ute Har skolkat för mycket i veckan >_< I kinda need hugs. >_< Jag borde vara mer social >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 10:14 am
+ Åker om typ två timmar. o.O' + REEESFEEBER!!!!! DDDDD: smile + Mousiki på MP3'n. :'3 + Shopping imorgon. ^^! + "Look what I haaave! Oooooctopus leeeeeg!" XDDDDDDDDD
- Inte världens härligaste väglag? confused Men det kanske blir bättre på E4'n och längre söderut. - Brabokukitusimakulikasurktousknaunrytruearter!!!!! - Nöh shopping pa Lordag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 10:41 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 11:22 am
+Ringde mormor och morfar, lurve to teh julklapps heart +Ringde pappa och brossorna "feting coolt" tyckte 15-aringen...som for ovrigt fatt sin moppe trashad cool +At en polkaklubba med kola i mitten +Tva dagar kvar till helgen
-2 Dagar kvar till helgen -Saknar pappa och brossorna och katten -10 minuter kvar pa rasten -Det regnar -Det ar svinkallt....for att vara Kalifornien vill saga -Maste ta hand om barnen - Blev upplaxad av min hostmom - Allmant sne och kinkig dag -__-;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 11:32 am
+ Ska till Sussi i helgen. + Vi ska baka pepparkakor och dricka gl�gg. + Ska ringa Svenne xD + Jag �ger alla m�nniskor! *elakt skratt* :'D + Imorgon kommer Linda och h�lsar p�! ^^
- Ledsen. - Emo. - Saknar n�gra v�ldigt mycket. - Vill att mina sk�ldpaddor ska komma tillbaka. - Kan inte sova p� n�tterna l�ngre. - Skolkat hela veckan. - Ingen tycker om mig! T__T (Fast Svenne sa att han g�r det.. men �nd� <.<) - Turtle �r deprimerad. - Svenne �r j�ttef�rkyld. - Jazz �r �berdeprimerad, har ont i magen och �r tr�tt p� allt och alla.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 12:01 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 12:48 pm
Valgarv + Cosette. Te amo~ sweatdrop VADIHELVETE!?!?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 12:54 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 12:57 pm
Jag kan inte så mycket franska/spanska/italienska/whatever det är men jag kan gissa... så kommentar: Nawwww 4laugh heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|