Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 415 416 417 418 419 420 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Mon Sep 18, 2006 1:13 am

the Truman show >.>
PostPosted: Mon Sep 18, 2006 1:50 am

kittyocean
User Image
User ImageUser Image
Zoiets zat ik ook wel eens te denken XD Zoiets als: Life is one big Soap XD
Art Auction/Quest heart
I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image

dan wel een heeeeeeeeleeee grote als je na gaat hoe klein we zijn

QYDrop

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Mon Sep 18, 2006 6:25 am

ninja
PostPosted: Mon Sep 18, 2006 7:38 am

hehehe ja, njah truman show maar dan anders...

* heeft hekel aan stiefvader* die klootzak heeft eerst me kaart voor tv ( heeft digitaal tv) eruit gehaald omdat ik me kamer niet had opgeruimd op afgesproken tijd, njah ok s**t happens ik zat er nie eens zo erg mee, en nu heeft ie me internet geblocked op me laptop * vandaag* terwijl ik t gvd gisteren helemaal 100 % heb schoon gemaakt. alstie t niet HEEL snel repaired ga ik echt pissed worden ! wahmbulance wahmbulance wahmbulance wahmbulance

Digipyro

QYDrop

PostPosted: Mon Sep 18, 2006 7:42 am

Eastvane
hehehe ja, njah truman show maar dan anders...

* heeft hekel aan stiefvader* die klootzak heeft eerst me kaart voor tv ( heeft digitaal tv) eruit gehaald omdat ik me kamer niet had opgeruimd op afgesproken tijd, njah ok s**t happens ik zat er nie eens zo erg mee, en nu heeft ie me internet geblocked op me laptop * vandaag* terwijl ik t gvd gisteren helemaal 100 % heb schoon gemaakt. alstie t niet HEEL snel repaired ga ik echt pissed worden ! wahmbulance wahmbulance wahmbulance wahmbulance

sla hem niet te hard want anders kan hij het hellemaal niet meer maken
PostPosted: Mon Sep 18, 2006 7:51 am

^ tops that xD

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Digipyro

PostPosted: Mon Sep 18, 2006 10:02 am

dont worry t is een spelletje wat ik ook kan meespelen, ik ga gewoon hun tv kaart ook stelen twisted en als ze nie gauw die internet verbinding fixen gaat hun internet er ook uit.
PostPosted: Mon Sep 18, 2006 10:14 am

Kijk en dat is nu als je het vreemd vertaald: Pathetisch stare
Stukken beter vetaald zou zijn: Zielig en niet vertaald: Pathetic.

Iets proberen te vergelden door het zelf ook te doen bij de ander, echt zielig gewoon! Het enige wat je er mee bereikt is dat je het nog erger maakt.

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Digipyro

PostPosted: Mon Sep 18, 2006 10:28 am

tsss, da's leuk maar wat moet ik dan doen zielig afwachten tot ze ooit tijd voor me vrij maken dat ze me kamer als n klein #$^#% kind gaan nakijken of er niet nog een stof vlokje licht ? wat moet ik ondertussen doen, heb voor morgen een onderzoek wat afmoet, ik wil vanavond n aantal programma's kijken en zou t liefste ook morgen nog even verder kunnen gaan aan me projecten die op de schol server staan.
PostPosted: Mon Sep 18, 2006 11:09 am

Laten zien dat je verantwoordelijk genoeg bent en dat je het verdient om al die dingen te hebben. Ik mag hartstikke blij zijn dat ik een compu met verbinding heb.

Ik heb er drie jaar voor gewerkt!!! En ook nu nog moet ik steeds weer laten zien dat ik het waard ben.

Wat zeggen ze wel eens? Wat de makkelijkste manier is/lijkt, hoeft niet altijd de beste manier te zijn.

En blijkbaar kun je nu ook gewoon nog op internet...

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Digipyro

PostPosted: Mon Sep 18, 2006 11:13 am

heh da's omdat ik de verbinding van beneden gebruikte XD, we hebben namenlijk boven een switch staan die het kanaal versterkt ze waren alleen vergeten dat ik hier NET verbinding kon krijgen zwaar traag, maargoed t probleem is gefixed en dat zonder wat ik hierboven zei, en trouwens.... eigendommen ontnemen heeft niks met verantwoordenlijkheid te maken vind ik. als IK een tv koop heeft een ander er met z'n tengels vanaf te blijven.

vooral als ik internet enorm hard voor school nodig heb ( al is het alleen al om me eigen bestanden te downloaden die ik daar heb gemaakt) dus t was zowiezo n domme zet.
PostPosted: Mon Sep 18, 2006 11:56 am

User Image
User ImageUser Image
Iemand nog iets boeiends meegemaakt?
Art Auction/Quest heart

User Image

kittyocean
Captain

Digipyro

PostPosted: Mon Sep 18, 2006 12:07 pm

JA !!!! ik heb nieuwe wacom gekocht net !! biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin d helemaal happy ^^

faq

Q: Wat is een wacom?
A: Een wacom is een teken tablet voorop de pc, je tekent dus met een pennetje en dat komt op je scherm.
Q: Welke heb je gekocht dan wel ?
A: Graphire 4 studio xl User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Q: Maar waarom dan wel niet
A: Het gaat rsi tegen, tekent beter dan muis, is relaxed, ziet er pro uit, werkt fijn.
Q: En waarom 2 dan ?
A: De huidige die ik heb is klein, weinig dpi en geen zin om die thuis de heletijd aan en af te sluiten. Kortom 1 voor school en 1 voor thuis.

verder nog iets heel belangrijks:

wahmbulance wahmbulance wahmbulance Morgen international talklikeapirateday wahmbulance wahmbulance wahmbulance
http://www.talklikeapirate.com/piratehome.html
PostPosted: Mon Sep 18, 2006 12:10 pm

User Image
User ImageUser Image
Is dit een grote dan? ik kan er nog steeds niet mee werken XD Ik moet echt zien wat ik teken; anders werk ik NOG krampachtiger!!
Art Auction/Quest heart

User Image

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Mon Sep 18, 2006 12:23 pm

Ik heb zo'n ding ook altijd vet handig gevonden, om mee te tekenen ofzo, het enigste wat me tegen houd is dat ik niet weet of ik er mee om kan gaan als ik teken/schrijf leg ik altijd mijn hand op het papier dat kan met zo'n tablet natuurlijk niet, toch?
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 415 416 417 418 419 420 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games