|
|
|
|
Posted: Fri Jul 29, 2005 7:09 am
Krimz0r Rogga Krimz0r Rogga Krimz0r Jag snodde deras t�cken ist�llet heart T�cktjuv nr #1! cool Jo den kan jag intyga p� iaf stare whee Du �r inte s� oskyldig du heller! xd Skyll inte på mig, fan det var du som fick LÅNA av mig ju så jag hade rätten till den egentligen xD Försök inte, shinobi skulle kasta den till mig ju, det syndes långväg xd Miku: why? ninja Pyttsan heller, han må ha en dålig kastarm man så dålig är den inte xp Miku:jag är väl inte elak, smått vrickad ja men inte elak eller eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 29, 2005 7:10 am
Rogga Krimz0r Rogga Krimz0r Rogga Krimz0r Jag snodde deras t�cken ist�llet heart T�cktjuv nr #1! cool Jo den kan jag intyga p� iaf stare whee Du �r inte s� oskyldig du heller! xd Skyll inte på mig, fan det var du som fick LÅNA av mig ju så jag hade rätten till den egentligen xD Försök inte, shinobi skulle kasta den till mig ju, det syndes långväg xd Miku: why? ninja Pyttsan heller, han må ha en dålig kastarm man så dålig är den inte xp Miku:jag är väl inte elak, smått vrickad ja men inte elak eller eek Klockan var typ 4-5! Klart den var dålig! rofl Efter alla popcorn och allt XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 29, 2005 7:15 am
Krimz0r Rogga Krimz0r Rogga Krimz0r Rogga Krimz0r Jag snodde deras t�cken ist�llet heart T�cktjuv nr #1! cool Jo den kan jag intyga p� iaf stare whee Du �r inte s� oskyldig du heller! xd Skyll inte på mig, fan det var du som fick LÅNA av mig ju så jag hade rätten till den egentligen xD Försök inte, shinobi skulle kasta den till mig ju, det syndes långväg xd Miku: why? ninja Pyttsan heller, han må ha en dålig kastarm man så dålig är den inte xp Miku:jag är väl inte elak, smått vrickad ja men inte elak eller eek Klockan var typ 4-5! Klart den var dålig! rofl Efter alla popcorn och allt XD var den inte mer? ninja Och det är bara undanflykter...om det var nåt som störde honom mer än vanligt var det väl det att du och Uchiha var läskiga xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 29, 2005 7:18 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 29, 2005 7:19 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 29, 2005 7:20 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 29, 2005 7:22 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 29, 2005 7:22 am
Rogga Krimz0r Rogga var den inte mer? ninja Och det är bara undanflykter...om det var nåt som störde honom mer än vanligt var det väl det att du och Uchiha var läskiga xD 5-6 d�! Vadd� l�skiga? Jag �r v�l inte l�skigt heller! mrgreen Ska vi fr�ga Snow om det...hon som vi i princip skr�mde iv�g ifr�n oss xD Var väl snarare din sax som skrämde iväg henne ninja Inte gå omkring med vapen lille du!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 29, 2005 7:23 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 29, 2005 7:23 am
Krimz0r Rogga Krimz0r Rogga var den inte mer? ninja Och det är bara undanflykter...om det var nåt som störde honom mer än vanligt var det väl det att du och Uchiha var läskiga xD 5-6 d�! Vadd� l�skiga? Jag �r v�l inte l�skigt heller! mrgreen Ska vi fr�ga Snow om det...hon som vi i princip skr�mde iv�g ifr�n oss xD Var väl snarare din sax som skrämde iväg henne ninja Inte gå omkring med vapen lille du! ÄR INTE LITEN!!! scream men då ska du se mig nu då...massa nitar, klor och taggit halsband...plus saxen xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 29, 2005 7:24 am
Rogga li_kun jag kanske inte kommer p� visningen �nd� cry Vilken vissning ninja J-cult fattar du väl ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 29, 2005 7:25 am
Rogga Krimz0r Rogga Krimz0r Rogga var den inte mer? ninja Och det är bara undanflykter...om det var nåt som störde honom mer än vanligt var det väl det att du och Uchiha var läskiga xD 5-6 d�! Vadd� l�skiga? Jag �r v�l inte l�skigt heller! mrgreen Ska vi fr�ga Snow om det...hon som vi i princip skr�mde iv�g ifr�n oss xD Var väl snarare din sax som skrämde iväg henne ninja Inte gå omkring med vapen lille du! ÄR INTE LITEN!!! scream men då ska du se mig nu då...massa nitar, klor och taggit halsband...plus saxen xD Lille snuttegubben! 4laugh heart Ska jag ocks� dra p� mig en massa nitar? F�r se om jag orkar.. Jobbigt att sl�pa p� om man ska vara vaken 24h+ ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 29, 2005 7:32 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 29, 2005 7:33 am
Rogga Krimz0r Rogga li_kun jag kanske inte kommer p� visningen �nd� cry Vilken vissning ninja J-cult fattar du väl ninja Visste jag v䬬 kollade bara om han visste det ninja men snälla cry jag är tyvärr inte på humör, specielt tack vare en person cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|