|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 06, 2009 12:49 pm
Lorraaa The Forbidden Angel Omm: hmm.. is duurdere make up vaak toch net ff wat beter dan goedkope make up. Jammer, daar gaat m'n geld voor een paar dingetjes :') oh nou soms zijn die duurste nou echt niet de beste x3, ik heb momenteel een oog potlood van Yves Rocher van €1,50 en die is echt goed.. een aantal vriendinnen van mij hebben die ook.. tjee ik praat over make-up O_o dat is echt zelden xD Hahah, het is niet altijd zo ja. Yves Rocher vind ik sowieso wel een goed merk, helemaal qua prijs dan ook nog. Normaal heb ik ook niet zo veel met make up, maar omdat ik allemaal acne littekentjes etc. heb (van vroeger) wilde ik foundation en poeder enzo gebruiken, maar het moet er wel natuurlijk uitzien anders vind ik het geen gezicht. Met zulke dingen kom je wel al snel op duurdere dingen ;(
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 06, 2009 12:58 pm
The Forbidden Angel Lorraaa The Forbidden Angel Omm: hmm.. is duurdere make up vaak toch net ff wat beter dan goedkope make up. Jammer, daar gaat m'n geld voor een paar dingetjes :') oh nou soms zijn die duurste nou echt niet de beste x3, ik heb momenteel een oog potlood van Yves Rocher van €1,50 en die is echt goed.. een aantal vriendinnen van mij hebben die ook.. tjee ik praat over make-up O_o dat is echt zelden xD Hahah, het is niet altijd zo ja. Yves Rocher vind ik sowieso wel een goed merk, helemaal qua prijs dan ook nog. Normaal heb ik ook niet zo veel met make up, maar omdat ik allemaal acne littekentjes etc. heb (van vroeger) wilde ik foundation en poeder enzo gebruiken, maar het moet er wel natuurlijk uitzien anders vind ik het geen gezicht. Met zulke dingen kom je wel al snel op duurdere dingen ;( ik heb echt zulke poederdozen in mijn klas zitten O_o zelf doe ik wel wat foundation (om m'n wallen te verbergen xD) en poeder op (niet veel hoor o-o) omdat ik anders echt lijkbleek ben.. en dat staat dan best griezelig als je zo wit bent met zwarte ogen (als ik eyeliner op heb) xD.. maar ik ben echt anti-poederdozen talk2hand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 06, 2009 2:02 pm
Lorraaa The Forbidden Angel Lorraaa The Forbidden Angel Omm: hmm.. is duurdere make up vaak toch net ff wat beter dan goedkope make up. Jammer, daar gaat m'n geld voor een paar dingetjes :') oh nou soms zijn die duurste nou echt niet de beste x3, ik heb momenteel een oog potlood van Yves Rocher van €1,50 en die is echt goed.. een aantal vriendinnen van mij hebben die ook.. tjee ik praat over make-up O_o dat is echt zelden xD Hahah, het is niet altijd zo ja. Yves Rocher vind ik sowieso wel een goed merk, helemaal qua prijs dan ook nog. Normaal heb ik ook niet zo veel met make up, maar omdat ik allemaal acne littekentjes etc. heb (van vroeger) wilde ik foundation en poeder enzo gebruiken, maar het moet er wel natuurlijk uitzien anders vind ik het geen gezicht. Met zulke dingen kom je wel al snel op duurdere dingen ;( ik heb echt zulke poederdozen in mijn klas zitten O_o zelf doe ik wel wat foundation (om m'n wallen te verbergen xD) en poeder op (niet veel hoor o-o) omdat ik anders echt lijkbleek ben.. en dat staat dan best griezelig als je zo wit bent met zwarte ogen (als ik eyeliner op heb) xD.. maar ik ben echt anti-poederdozen talk2hand Ja me too.. dat vind ik zo verschrikkelijk ordinair met zo'n dikke laag. Dat wil ik dus echt niet, maar aan de andere kant wil ik ook wel een goede dekking.. maar dan natuurlijk XD Erg onmogelijk om te vinden dus. Denk dat ik nu wel iets heb, maar ik ga het ook gewoon met mate op doen, anders ziet het er in het licht alsnog een beetje nep uit. Omm: Woei, de soort-van-vriendin van me broer werd net in Vermist gezocht. Ze waren meteen naar de studio gereden en dus kwam ze aan het eind van de uitzending nog ff in beeld =)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 07, 2009 2:11 am
The Forbidden Angel Lorraaa The Forbidden Angel Lorraaa The Forbidden Angel Omm: hmm.. is duurdere make up vaak toch net ff wat beter dan goedkope make up. Jammer, daar gaat m'n geld voor een paar dingetjes :') oh nou soms zijn die duurste nou echt niet de beste x3, ik heb momenteel een oog potlood van Yves Rocher van €1,50 en die is echt goed.. een aantal vriendinnen van mij hebben die ook.. tjee ik praat over make-up O_o dat is echt zelden xD Hahah, het is niet altijd zo ja. Yves Rocher vind ik sowieso wel een goed merk, helemaal qua prijs dan ook nog. Normaal heb ik ook niet zo veel met make up, maar omdat ik allemaal acne littekentjes etc. heb (van vroeger) wilde ik foundation en poeder enzo gebruiken, maar het moet er wel natuurlijk uitzien anders vind ik het geen gezicht. Met zulke dingen kom je wel al snel op duurdere dingen ;( ik heb echt zulke poederdozen in mijn klas zitten O_o zelf doe ik wel wat foundation (om m'n wallen te verbergen xD) en poeder op (niet veel hoor o-o) omdat ik anders echt lijkbleek ben.. en dat staat dan best griezelig als je zo wit bent met zwarte ogen (als ik eyeliner op heb) xD.. maar ik ben echt anti-poederdozen talk2hand Ja me too.. dat vind ik zo verschrikkelijk ordinair met zo'n dikke laag. Dat wil ik dus echt niet, maar aan de andere kant wil ik ook wel een goede dekking.. maar dan natuurlijk XD Erg onmogelijk om te vinden dus. Denk dat ik nu wel iets heb, maar ik ga het ook gewoon met mate op doen, anders ziet het er in het licht alsnog een beetje nep uit. Omm: Woei, de soort-van-vriendin van me broer werd net in Vermist gezocht. Ze waren meteen naar de studio gereden en dus kwam ze aan het eind van de uitzending nog ff in beeld =) ah vroeger keek ik Vermist wel als ik niks beters te doen had.. maar ze melden het in veel gevallen pas als iemand een half jaar vermist is O-o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 07, 2009 3:57 am
ForgottenFairytale___x Ik word echt gek van een vriend van me die echt out of nowhere heel raar tegen me is gaan doen, bijna niks meer zeggen en zo, het 'ineens' heel erg druk hebben.. right. En hij wil ook niet zeggen waarom of zo.. dus ik laat het maar een beetje, ik ken 'm goed genoeg om te weten dat 't wel weer goedkomt, maar ik zit er toch wel mee.
Dat kan ik begrijpen. Soms kan afstand en rust veel goed doen. OMM: mijn kiezen doen zeer XD Alsof ik er te veel druk op zet XP ik denk dat mijn kaken nu dichter op elkaar staan of dat de bovenkaak nu meer op de onderkaak rust
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 07, 2009 4:56 am
kittyocean ForgottenFairytale___x Ik word echt gek van een vriend van me die echt out of nowhere heel raar tegen me is gaan doen, bijna niks meer zeggen en zo, het 'ineens' heel erg druk hebben.. right. En hij wil ook niet zeggen waarom of zo.. dus ik laat het maar een beetje, ik ken 'm goed genoeg om te weten dat 't wel weer goedkomt, maar ik zit er toch wel mee.
Dat kan ik begrijpen. Soms kan afstand en rust veel goed doen. OMM: mijn kiezen doen zeer XD Alsof ik er te veel druk op zet XP ik denk dat mijn kaken nu dichter op elkaar staan of dat de bovenkaak nu meer op de onderkaak rust wat kan je dan nu eten..? of eet je niks? O-o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 08, 2009 10:12 am
Lorraaa kittyocean ForgottenFairytale___x Ik word echt gek van een vriend van me die echt out of nowhere heel raar tegen me is gaan doen, bijna niks meer zeggen en zo, het 'ineens' heel erg druk hebben.. right. En hij wil ook niet zeggen waarom of zo.. dus ik laat het maar een beetje, ik ken 'm goed genoeg om te weten dat 't wel weer goedkomt, maar ik zit er toch wel mee.
Dat kan ik begrijpen. Soms kan afstand en rust veel goed doen. OMM: mijn kiezen doen zeer XD Alsof ik er te veel druk op zet XP ik denk dat mijn kaken nu dichter op elkaar staan of dat de bovenkaak nu meer op de onderkaak rust wat kan je dan nu eten..? of eet je niks? O-o ik eet zo'n beetje alles weer, maar kijk nog uit met harde of scherpe dingen. Gisteren voor het eerst weer met mondwater gespoeld; dat ging goed OMM: w00t! Ik heb nu 244 episodes voor mijn serie geschreven! En doe dat maar eens maal gemiddeld 6 pagina's a4 en je weet hoeveel ik heb geschreven!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 09, 2009 4:15 pm
Omm: Poe. Bah. Nouja, het geen waar ik al eerder over schreef, alleen toen was ik niet bepaald concreet. Maar mijn moeder gaat dus haar vriend uit huis zetten. Hij zit in India, maar komt nu zo'n 2 a 3 weken eerder terug. Op zijn vroegst is hij dus woensdag in Nederland.. sad Dat word een helemaal gedoe en ellende ben ik bang xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 10, 2009 7:22 am
@forbidden: nou veel sterkte dan maar!
OMM: eindelijk wat minder pw's.. dat werd tijd, ik houd al m'n guilds niet meer bij ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 10, 2009 3:33 pm
The Forbidden Angel Omm: Poe. Bah. Nouja, het geen waar ik al eerder over schreef, alleen toen was ik niet bepaald concreet. Maar mijn moeder gaat dus haar vriend uit huis zetten. Hij zit in India, maar komt nu zo'n 2 a 3 weken eerder terug. Op zijn vroegst is hij dus woensdag in Nederland.. sad Dat word een helemaal gedoe en ellende ben ik bang xD *sterkteknuf* Heb je iemand waar je naar toe kan als het uit de hand loopt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 10, 2009 3:37 pm
kittyocean The Forbidden Angel Omm: Poe. Bah. Nouja, het geen waar ik al eerder over schreef, alleen toen was ik niet bepaald concreet. Maar mijn moeder gaat dus haar vriend uit huis zetten. Hij zit in India, maar komt nu zo'n 2 a 3 weken eerder terug. Op zijn vroegst is hij dus woensdag in Nederland.. sad Dat word een helemaal gedoe en ellende ben ik bang xD *sterkteknuf* Heb je iemand waar je naar toe kan als het uit de hand loopt? Aww thanks lorr en kit :3 Al zijn spullen zijn iniedergeval het huis uit nu. Weet niet wanneer hij precies terug komt, maar het schijnt niet makkelijk te zijn als hij eerder wil terugkomen *pfew. En ja als het uit de hand loopt kan ik altijd bij mijn vriend terecht, die komt als het moet me snachts nog ophalen ook. Maar dit wil ik het liefst voorkomen, mijn vriend is ook al een keertje eerder bijna met hem op de vuist geweest en ik heb geen zin in nog meer problemen. Als hij echt niet weg wil gaan voor de deur dan bellen we de politie. Daarnaast hebben we telefoonnumers van de buren gekregen en die zeiden dat ze ook klaar zouden staan. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 11, 2009 12:09 pm
The Forbidden Angel kittyocean The Forbidden Angel Omm: Poe. Bah. Nouja, het geen waar ik al eerder over schreef, alleen toen was ik niet bepaald concreet. Maar mijn moeder gaat dus haar vriend uit huis zetten. Hij zit in India, maar komt nu zo'n 2 a 3 weken eerder terug. Op zijn vroegst is hij dus woensdag in Nederland.. sad Dat word een helemaal gedoe en ellende ben ik bang xD *sterkteknuf* Heb je iemand waar je naar toe kan als het uit de hand loopt? Aww thanks lorr en kit :3 Al zijn spullen zijn iniedergeval het huis uit nu. Weet niet wanneer hij precies terug komt, maar het schijnt niet makkelijk te zijn als hij eerder wil terugkomen *pfew. En ja als het uit de hand loopt kan ik altijd bij mijn vriend terecht, die komt als het moet me snachts nog ophalen ook. Maar dit wil ik het liefst voorkomen, mijn vriend is ook al een keertje eerder bijna met hem op de vuist geweest en ik heb geen zin in nog meer problemen. Als hij echt niet weg wil gaan voor de deur dan bellen we de politie. Daarnaast hebben we telefoonnumers van de buren gekregen en die zeiden dat ze ook klaar zouden staan. smile nou dan weet je in iedergeval dat er mensen zijn die klaar staan om te helpen =)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 11, 2009 2:38 pm
Lorraaa The Forbidden Angel kittyocean The Forbidden Angel Omm: Poe. Bah. Nouja, het geen waar ik al eerder over schreef, alleen toen was ik niet bepaald concreet. Maar mijn moeder gaat dus haar vriend uit huis zetten. Hij zit in India, maar komt nu zo'n 2 a 3 weken eerder terug. Op zijn vroegst is hij dus woensdag in Nederland.. sad Dat word een helemaal gedoe en ellende ben ik bang xD *sterkteknuf* Heb je iemand waar je naar toe kan als het uit de hand loopt? Aww thanks lorr en kit :3 Al zijn spullen zijn iniedergeval het huis uit nu. Weet niet wanneer hij precies terug komt, maar het schijnt niet makkelijk te zijn als hij eerder wil terugkomen *pfew. En ja als het uit de hand loopt kan ik altijd bij mijn vriend terecht, die komt als het moet me snachts nog ophalen ook. Maar dit wil ik het liefst voorkomen, mijn vriend is ook al een keertje eerder bijna met hem op de vuist geweest en ik heb geen zin in nog meer problemen. Als hij echt niet weg wil gaan voor de deur dan bellen we de politie. Daarnaast hebben we telefoonnumers van de buren gekregen en die zeiden dat ze ook klaar zouden staan. smile nou dan weet je in iedergeval dat er mensen zijn die klaar staan om te helpen =) Liever een back-up plan die achteraf niet nodig blijkt te zijn, dan dat het escaleert!! OMM: wow, bijna niemand van de mailinglist heeft gereageerd... gelukkig heeft mijn vader zo'n 15 adressen geregeld... met bevestiging!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 11, 2009 2:42 pm
Nyaaah druk met school x.x This wel leuk, maar minder tijd voor t forum sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 11, 2009 3:00 pm
Ja back-up plan kan altijd. En sja, die buren zeggen wel dat ze dan helpen.. maar dat moet je wel altijd nog maar even afwachten op dat moment hé razz Mja, dat hij aan de deur komt staan is zeker. Maar 't hoeft niet per se uit de hand te lopen. We zien het dan wel weer..
Zeker druk met school o.O tegenstrijdig druk en vrij zeg maar >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|