|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 5:12 am
Ik heb een ghosty van de daily chance gekregen... wil iemand die hebben, anders dan gaat ie naar de guild smile ....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 5:39 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 10:24 am
Eastvane Ik heb een ghosty van de daily chance gekregen... wil iemand die hebben, anders dan gaat ie naar de guild smile .... ghosty .... nice het beste wat ik heb ge had was een 25 gold
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 10:32 am
beste wat ik heb gehad ik een sppook kostummpie
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 11:47 am
Ik heb geen ghostie XD ben bang voor spoken!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 11:48 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 11:49 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 11:51 am
•♥• Ja maar je weet dat het alleen maar een laken met gaten is he sweatdrop •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 11:57 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 12:06 pm
ik denk serieus dat geesten wel bestaan, maar dat ze anders zijn dan men ze beschrijft..... dat t meer een samenhanging van elementen zoals magnetisch velden enz is. ben der alleen * denk ik * niet bang voor. ( nog nooit 1 gezien) maar ik zou niet weten wrom ik bang zou moeten zijn t kan me niks doen/maken en zo wel tjah heh dan loop k ff een blokje om razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 12:09 pm
•♥• ((phhsst, psst, ninja het paranormale bestaat niet het zijn allemaal glitches, ook in het echte leven)) •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 12:17 pm
   *komt spook op straat tegen* Ik: Aha! Een glitch! Dat betekent dus dat jij niet hoort te bestaan! okay, dat was dus niet grappig XD sorry Art Auction/Quest heart I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 3:20 pm
pfff, what keeps me thinking: what if everything was fake, what if there was this person who has all the strings to control people. wie weet lig ik wel in coma en blijk ik dit te dromen, is het allemaal in scene gezet of weet ik het.... nou niet gaan denken dat ik paranoid ben, vind t soms leuk om ergens eens wat langer/dieper over na te denken......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 12:17 am
Eastvane pfff, what keeps me thinking: what if everything was fake, what if there was this person who has all the strings to control people. wie weet lig ik wel in coma en blijk ik dit te dromen, is het allemaal in scene gezet of weet ik het.... nou niet gaan denken dat ik paranoid ben, vind t soms leuk om ergens eens wat langer/dieper over na te denken...... euh .... denk ........ denk ........... WHAAAAAA! niet te lang na denken is neit echt goed voor de morale steun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|