Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 413 414 415 416 417 418 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Mar 03, 2009 10:19 am

omm: *yawn* een hele dag werken zo na kiezentrekken is best zwaar... veel gepraat... en veel storingen ¬¬
PostPosted: Tue Mar 03, 2009 12:42 pm

The Forbidden Angel
Omm; Pfew gaat weer wat beter, weekend was wel nodig smile Zag voor het weekend zelfs allemaal freaky dingen in schaduws o.O Nu niet meer gelukkig lol. Bweuh nu weer thuis..

Hoop echt dat ik me kan concentreren in de toetsweek en dat k wel voldoendes haal >.< Moet eigenlijk mijn mentor op school vertellen over de problemen thuis zeg maar... sja, weet alleen niet of ik dat wel ga doen.. heb zoiets nog nooit gedaan :S

nou als je het vertelt.. zou het alleen maar kunnen helpen denk ik x3
of je moet zo'n luie mentor hebben die niets doet.. -.-

Lorraaa

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Mar 03, 2009 3:14 pm

Mja ik kijk wel even, heb volgende week sowieso n functioneringsgesprek.

Omm; whoe me roze nagellak is wel erg roze o.o
PostPosted: Tue Mar 03, 2009 7:02 pm

wow ... eek

ik had echt zo iets van ... waar zijn alle topic's heen toen ik weer na eenige tijd hier terug kwam ...het hotel is gewoon ... LEEG xd

drastisch opgeruimd .... goed bezig, het enige is nu wel ... moeten we nou nieuwe aan maken of niet sweatdrop

... wat verder nog on my mind :
druk ... en toch verveel ik me xp hoe krijg ik dat voor elkaar gonk

QYDrop

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Wed Mar 04, 2009 2:59 am

QYDrop
wow ... eek

ik had echt zo iets van ... waar zijn alle topic's heen toen ik weer na eenige tijd hier terug kwam ...het hotel is gewoon ... LEEG xd

drastisch opgeruimd .... goed bezig, het enige is nu wel ... moeten we nou nieuwe aan maken of niet sweatdrop

Mjamja, er is lekker veel te doen voor mij nu het forum helemaal leeg is.
En alle verouderde topics zijn ook al verplaats. en iedereen gedraagt zich gewoon *gaap*
PostPosted: Wed Mar 04, 2009 5:13 am

xp whats on my mind: "AAAAH!!! T___T I WANT WORK NO MONEY! THINGS I NEED TO PAY ARE STALKING ME! SAVE MEH emo xp

Linah Rose

6,950 Points
  • First step to fame 200
  • Forum Sophomore 300
  • Friendly 100

The Forbidden Angel

PostPosted: Wed Mar 04, 2009 12:16 pm

omm; Is het normaal om ff duizelig/licht in je hoofd te worden van sporten? smile
PostPosted: Wed Mar 04, 2009 1:19 pm

.~Horsie~Anne~.
QYDrop
wow ... eek

Mjamja, er is lekker veel te doen voor mij nu het forum helemaal leeg is.
En alle verouderde topics zijn ook al verplaats. en iedereen gedraagt zich gewoon *gaap*

Misschien een nieuw hotel; heb je een suggestie Horsie A?

@ Forbidden: lijkt me niet XP genoeg gegeten en gedronken

OMM: ik wil PINDA'S XD maar ik mag ze nog niet

kittyocean
Captain

Lorraaa

PostPosted: Thu Mar 05, 2009 8:12 am

ik voel me echt bagger.. ik had vandaag die baarmoederhalskankerprikhutjemutje.. en normaal heb ik niet zo'n last van prikken.. maar daar ging ik zo wat van m'n stokje.. de EHBO mensen hielpen wel goed.. ze kwamen meteen dingen vragen als ''gaat het?'', ''wil je wat water'', .. ''blijf je wel hier..? O_O'' .. en die laatste moet je snappen dan -.-
Nu heb ik vanwege m'n koppijn mijn pianoles maar afgemeld.. en nu kan ik dus lekker een werkstuk gaan maken.. en een so gaan leren
PostPosted: Thu Mar 05, 2009 2:14 pm

You make me something.
It's because of you, that I am what I am.
That I do, what I do.

I've never loved anyone more than you.

And even though, love may not always be over roses.
Even if it ment I had to fight for you.
I'd fight anyone, anything. Anything at all.

Meen elk ding wat daar staat.. beschrijft ook meteen hoe ik me voel. Bwah, besefte vandaag hoe "afhankelijk" ik in principe van hem ben.. in mijn dagelijks functioneren. Voelt eigenlijk heel kut, maar ik zou hem ook nooit kwijt willen.

The Forbidden Angel

QYDrop

PostPosted: Fri Mar 06, 2009 12:36 am

. . . .

Rusisch staal vs Chineze boor ( tip ... niet doen ) de boor verliest xd

man ... 8 kasten in elkaar gezet ... wat een gedoe stressed
en nu nog normaal werken stare
PostPosted: Fri Mar 06, 2009 5:35 am

OMM: ik wil nog dit, ikwil nog dat, ik wil een deel van alles wat

kittyocean
Captain

Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Fri Mar 06, 2009 6:54 am

Ik word echt gek van een vriend van me die echt out of nowhere heel raar tegen me is gaan doen, bijna niks meer zeggen en zo, het 'ineens' heel erg druk hebben.. right. En hij wil ook niet zeggen waarom of zo.. dus ik laat het maar een beetje, ik ken 'm goed genoeg om te weten dat 't wel weer goedkomt, maar ik zit er toch wel mee.
PostPosted: Fri Mar 06, 2009 12:36 pm

Omm: hmm.. is duurdere make up vaak toch net ff wat beter dan goedkope make up. Jammer, daar gaat m'n geld voor een paar dingetjes :')

The Forbidden Angel

Lorraaa

PostPosted: Fri Mar 06, 2009 12:41 pm

The Forbidden Angel
Omm: hmm.. is duurdere make up vaak toch net ff wat beter dan goedkope make up. Jammer, daar gaat m'n geld voor een paar dingetjes :')

oh nou soms zijn die duurste nou echt niet de beste x3, ik heb momenteel een oog potlood van Yves Rocher van €1,50 en die is echt goed.. een aantal vriendinnen van mij hebben die ook..
tjee ik praat over make-up O_o dat is echt zelden xD
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 413 414 415 416 417 418 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games