|
|
|
|
Posted: Wed Feb 25, 2009 12:51 pm
Kijk uit met die belasting mannetjes kit. Vooral de particulieren.. Wij hadden er ook eentje en die kostte meer geld dan dat we terug kregen. Nu is het mogelijk gratis geholpen te worden bij het belastingkantoor om alles van 2008 etc. in te vullen. Kga er over 2 weken heen =]
Omm: Yay weer gesport, fitness, niet echt bijzonder of leuk maar wel weer lekker na 1 jaar niet sporten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 2:22 am
The Forbidden Angel Kijk uit met die belasting mannetjes kit. Vooral de particulieren.. Wij hadden er ook eentje en die kostte meer geld dan dat we terug kregen. Nu is het mogelijk gratis geholpen te worden bij het belastingkantoor om alles van 2008 etc. in te vullen. Kga er over 2 weken heen =] Omm: Yay weer gesport, fitness, niet echt bijzonder of leuk maar wel weer lekker na 1 jaar niet sporten. ohja dat belasting-gedoe is altijd in maart.. neutral gelukkig hoef ik me nog niet met de belasting te bemoeien
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 4:35 am
Sja ik doe er ook niet zoveel aan razz Ff langs gaan met me papieren alleen eigenlijk.
Omm: troublez..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 8:19 am
belastingen.... eek
on my mind: na 13 uur stil zitten nog 6 uurtjies op me gevoelloze, platte achterwerk zitten.... dat wordt zoooo stuiteren morgen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 12:43 pm
vandaag van de belastingdienst een brief gekregen dat ze de boete laten vervallen, wegens het niet of te laat indienen van de aangifte. Dus de boete hoef ik niet te betalen, maar wordt wel 4 aangiftes ofzo extra in de gaten gehouden.
Maar, is mijn aangifte nu te laat of NIET ingediend?! Wat is het nou?! Morgen maar weer bellen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 12:53 pm
kittyocean vandaag van de belastingdienst een brief gekregen dat ze de boete laten vervallen, wegens het niet of te laat indienen van de aangifte. Dus de boete hoef ik niet te betalen, maar wordt wel 4 aangiftes ofzo extra in de gaten gehouden. Maar, is mijn aangifte nu te laat of NIET ingediend?! Wat is het nou?! Morgen maar weer bellen... irritant al dat gedoe zeg =O, en dan moet jij weer gaan bellen.. o-o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 1:54 pm
Gedoe idd!
Omm: Ben erg gespannen, voel me hoofd kloppen. Denk dat er binnen nu en een maand en zelfs daarna veel zal veranderen.. Hoop dat ik en mijn moeder veilig in ons eigen huis zijn. Argh.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 27, 2009 12:29 pm
The Forbidden Angel Gedoe idd! Omm: Ben erg gespannen, voel me hoofd kloppen. Denk dat er binnen nu en een maand en zelfs daarna veel zal veranderen.. Hoop dat ik en mijn moeder veilig in ons eigen huis zijn. Argh. uhm.. alles ok..? o-o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 27, 2009 1:14 pm
Lorraaa The Forbidden Angel Gedoe idd! Omm: Ben erg gespannen, voel me hoofd kloppen. Denk dat er binnen nu en een maand en zelfs daarna veel zal veranderen.. Hoop dat ik en mijn moeder veilig in ons eigen huis zijn. Argh. uhm.. alles ok..? o-o Mja de komende maand wel XD Eigenlijk begint het gekut pas over 1 maand.. lang verhaal sweatdrop Precies tegelijk met me toetsweek, yay.. omm; niets eigenlijk ;o hopelijk slaap ik vanavond weer wat beter
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 27, 2009 1:46 pm
Ik ga Daisy van Belzen (HNTM) interviewen voor school! Helemaal zelf geregeld! Mijn journalistieke carriere begint donderdag biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 28, 2009 11:59 am
The Forbidden Angel Lorraaa The Forbidden Angel Gedoe idd! Omm: Ben erg gespannen, voel me hoofd kloppen. Denk dat er binnen nu en een maand en zelfs daarna veel zal veranderen.. Hoop dat ik en mijn moeder veilig in ons eigen huis zijn. Argh. uhm.. alles ok..? o-o Mja de komende maand wel XD Eigenlijk begint het gekut pas over 1 maand.. lang verhaal sweatdrop Precies tegelijk met me toetsweek, yay.. omm; niets eigenlijk ;o hopelijk slaap ik vanavond weer wat beter oh gelukkig heb ik nog geen toetsweek.. dat begint voor mij pas volgend jaar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 28, 2009 12:01 pm
Cherry Doodlez Ik ga Daisy van Belzen (HNTM) interviewen voor school! Helemaal zelf geregeld! Mijn journalistieke carriere begint donderdag biggrin geen idee wie dat ook mag zijn (ik kijk dat soort programma's niet), maar veel suc6 met de interview!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 02, 2009 4:52 am
Gister naar Pink in Ahoy geweest!! T was echt supervet! Ze zong superzuiver, had vette acts. Alleen een beetje vreemd voorprogramma neutral . Maar was echt een super te gekke avond biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 02, 2009 7:48 am
mijn belasting dinges was op tijd ingediend, maar door een storing niet goed verwerkt. Alles is dus goed gekomen
OMM: FOOOOOD! en snel het online gedeelte van vandaag afhandelen, zodat ik weer verder kan schrijven aan mijn 4e boek =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 02, 2009 3:37 pm
Omm; Pfew gaat weer wat beter, weekend was wel nodig smile Zag voor het weekend zelfs allemaal freaky dingen in schaduws o.O Nu niet meer gelukkig lol. Bweuh nu weer thuis..
Hoop echt dat ik me kan concentreren in de toetsweek en dat k wel voldoendes haal >.< Moet eigenlijk mijn mentor op school vertellen over de problemen thuis zeg maar... sja, weet alleen niet of ik dat wel ga doen.. heb zoiets nog nooit gedaan :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|