|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 2:36 am
Taack så jätte mycket crying <---lyckotårar *slickar i sig alltihop* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 2:36 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 2:37 am
Chibi Strawberry Silence_P Joo! Jag köpte de för 7K sen sålde jag de för 19K... whee Hur tusan kunde du få tag i ett headband för 7k?!?! gonk Market Place så klart... dom senaste tre dagarna har jag missat: Angelic HB tre ggr för mindre än 5K.. Men lyckades få en igår för 7K.. Nitemare HB för 2000g missade jag igår. och ett Jan Letter för 1900g Missade jag oxå igår... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 2:37 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 2:38 am
FrodoLouLou Taack så jätte mycket crying <---lyckotårar *slickar i sig alltihop* whee xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 2:39 am
Silence_P Market Place så klart... dom senaste tre dagarna har jag missat: Angelic HB tre ggr för mindre än 5K.. Men lyckades få en igår för 7K.. Nitemare HB för 2000g missade jag igår. och ett Jan Letter för 1900g Missade jag oxå igår... sweatdrop En gång missade jag en Jacked-up shirt för 15k. crying Men gosh! Vilken tur du har som får tag på något alls! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 2:40 am
Bara bra tack. 3nodding Med dig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 2:40 am
Chibi Strawberry Silence_P Market Place så klart... dom senaste tre dagarna har jag missat: Angelic HB tre ggr för mindre än 5K.. Men lyckades få en igår för 7K.. Nitemare HB för 2000g missade jag igår. och ett Jan Letter för 1900g Missade jag oxå igår... sweatdrop En gång missade jag en Jacked-up shirt för 15k. crying Men gosh! Vilken tur du har som får tag på något alls! gonk På tre dagar har jag gått från 3K till 35K blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 2:41 am
prrnill Bara bra tack. 3nodding Med dig? Har magsjuka. Inte trevligt alls. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 2:42 am
Silence_P FrodoLouLou Taack så jätte mycket crying <---lyckotårar *slickar i sig alltihop* whee xd *mätt* <.< >.> *somnar* -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 2:42 am
Silence_P På tre dagar har jag gått från 3K till 35K blaugh eek gonk Lycko dig!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 2:43 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Taack så jätte mycket crying <---lyckotårar *slickar i sig alltihop* whee xd *mätt* <.< >.> *somnar* -.- *Petar På* sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry prrnill Bara bra tack. 3nodding Med dig? Har magsjuka. Inte trevligt alls. gonk Naaw gonk Stackare. Försök drick coca-cola, det hjälper. 3nodding Helst utan kolsyra dock.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Taack så jätte mycket crying <---lyckotårar *slickar i sig alltihop* whee xd *mätt* <.< >.> *somnar* -.- *Petar På* sweatdrop ZzZZzZzzzZzzZzzzZzzZ
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 2:44 am
Chibi Strawberry Silence_P På tre dagar har jag gått från 3K till 35K blaugh eek gonk Lycko dig!! mmm... men snart är jag fattig igen. Ska ju köpa Fairy Wings så! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|