Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 411 412 413 414 415 416 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Lorraaa

PostPosted: Thu Feb 19, 2009 10:51 am

kittyocean
en nu pas meldt ziggo het op de website rolleyes nee joh; een storing?! Denk je?!

inderdaad erg slim dat ze dat melden op hun site.. heb je ook lekker veel aan als het internet het niet doet.. je komt er zelf wel eerder achter..
PostPosted: Thu Feb 19, 2009 11:23 am

ik snap daar niks van: of mijn provider kan het internet gewoon niet draaiende houden, of mijn laptop is dood.... question bij mij blijft het ook al uitvallen, en nu toch echt iets vaker dan normaal

Zeissothafar

Hunter

Lorraaa

PostPosted: Thu Feb 19, 2009 12:36 pm

Zeissothafar
ik snap daar niks van: of mijn provider kan het internet gewoon niet draaiende houden, of mijn laptop is dood.... question bij mij blijft het ook al uitvallen, en nu toch echt iets vaker dan normaal

hm.. je zou kunnen informeren bij de provider of zij misschien iets weten.. of je moet iemand opzoeken die veel weet van computers en die je kan helpen.. (ik ben niet zo'n computer-verstand-iemand vrees ik)
PostPosted: Thu Feb 19, 2009 3:09 pm

omm; goddamnit ik kan me nergens toe zetten x]

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Feb 20, 2009 6:37 am

ik ben moe en lusteloos.... en ik moet nog extras maken...
PostPosted: Fri Feb 20, 2009 3:33 pm

Het komt gewoon door dat weer hoor! Die lusteloze gevoelens! Bij mij denk ik tenminste razz

Benieuwd of ik die vrouw, die vaste klant morgen in de hema zie >.<
Omm; Bijna (1 dagje ) weekend! Voor t eerst naar carnaval razz
En bwaa ik wil bij hem zijn, meer bij hem zijn! redface

The Forbidden Angel

Lorraaa

PostPosted: Sat Feb 21, 2009 12:29 am

ik moet bekennen dat ik eigenlijk nog nooit een echte carnaval heb meegemaakt xD
PostPosted: Sat Feb 21, 2009 5:48 am

ik nog 15 min nodig en dan heb ik dat wikipedia artikel uit XD

kittyocean
Captain

Lorraaa

PostPosted: Sun Feb 22, 2009 12:41 am

The Forbidden Angel
Het komt gewoon door dat weer hoor! Die lusteloze gevoelens! Bij mij denk ik tenminste razz

Benieuwd of ik die vrouw, die vaste klant morgen in de hema zie >.<
Omm; Bijna (1 dagje ) weekend! Voor t eerst naar carnaval razz
En bwaa ik wil bij hem zijn, meer bij hem zijn! redface

en heb je haar weer gezien..? x3
PostPosted: Sun Feb 22, 2009 4:38 am

ik werk nu op 2 routers tegelijk XD

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Mon Feb 23, 2009 3:47 pm

Klant is niet langs geweest zaterdag nee.

Yay heb me boek uit smile 350 paginas. Schrijf er binnenkort wel een kleine review over denk ik.

En heb me misselijk gegeten aan de koetjesrepen...
PostPosted: Tue Feb 24, 2009 1:47 am

nu maar hopen dat ze nooit meer komt razz
.. koetjesrepen O_O ^^

Lorraaa

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Feb 24, 2009 10:18 am

een strakke planning zorgt dat je veel kan doen... maar waarom treuzel ik altijd bij het laatste punt XD?!
PostPosted: Tue Feb 24, 2009 11:35 am

Idd... why o why stel ik altijd alles tot het laatst aan uit? En liever nog ff langer.

OMM: omg, die pro-ana sites. Zit te twijfelen om er een topic over te beginnen in het discussie forum.. weet alleen niet of het voor sommige mensen aanstoot gevend kan zijn.

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Feb 25, 2009 7:12 am

ik ben anti-pro-ana XD maak hem maar aan hoor, ik denk wel dat er serieus over gesproken kan worden

- ik heb een onverzadigbare honger... al 3 dagen

- waarom heb ik een man ingehuurd die mijn belasting regelt... als dat fout gaat? Want nu heb ik een boete van 400 euro van het niet op tijd indienen... terwijl ik juist geld terug moet krijgen!
Nou ja, de man gaat het uitzoeken, laten we maar hopen dat het op een foutje bij hem of de belastingdienst ligt... maar ik haat dat afhankelijk van anderen zijn! Ik wil het NU opgelost hebben, maar dat kan in dit geval niet; het moet uitgezocht worden.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 411 412 413 414 415 416 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games