|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 2:29 am
Uwaaa *Peka* Konstiga människor gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 2:29 am
Silence_P eek dåligt? sweatdrop Själv så rullar de på bara bra. Köpte ett Angelic HB igår för 7k! xd Nu behöver jag bara 5K till så kan jag köpa mina Fairy Wings! whee Har magsjuka. :\ o______o 7K?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 2:30 am
Silence_P FrodoLouLou *förvandlas till en liten vattenpöl på golvet* Vaaaaarmt gonk eek xd .. Hur e de med dig då! Förutom att de är Jättevarmt! 3nodding uh.....bra whee Åt ingen mat igår så ja e lite hungrig *får syn på ett kex* sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 2:31 am
Chibi Strawberry Silence_P eek dåligt? sweatdrop Själv så rullar de på bara bra. Köpte ett Angelic HB igår för 7k! xd Nu behöver jag bara 5K till så kan jag köpa mina Fairy Wings! whee Har magsjuka. :\ o______o 7K?! Japp! 7K.. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 2:31 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 2:32 am
Silence_P Go Chibi Strawberry Dåååligt. Hur är det själv? hej ÖHHHH!!! Var kom du Ifrån???? skick de 500 till yannah vad aanas
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 2:32 am
Skoja inte med mig nu. Det är inte roligt. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 2:33 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *förvandlas till en liten vattenpöl på golvet* Vaaaaarmt gonk eek xd .. Hur e de med dig då! Förutom att de är Jättevarmt! 3nodding uh.....bra whee Åt ingen mat igår så ja e lite hungrig *får syn på ett kex* sad ChokladPudding??? *Räcker fram en skål med Vaniljglass o chokladsås* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *förvandlas till en liten vattenpöl på golvet* Vaaaaarmt gonk eek xd .. Hur e de med dig då! Förutom att de är Jättevarmt! 3nodding uh.....bra whee Åt ingen mat igår så ja e lite hungrig *får syn på ett kex* sad ChokladPudding??? *Räcker fram en skål med Vaniljglass o chokladsås* whee eek till...till mig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 2:34 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 2:34 am
Chibi Strawberry Skoja inte med mig nu. Det är inte roligt. gonk Joo! Jag köpte de för 7K sen sålde jag de för 19K... whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 2:35 am
Silence_P Joo! Jag köpte de för 7K sen sålde jag de för 19K... whee Hur tusan kunde du få tag i ett headband för 7k?!?! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 2:35 am