|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 10:05 am
*Does the robot-dance* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 10:13 am
Uchiha__Itachi *Does the robot-dance* ninja ooo hej på dig vad görs?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 10:29 am
*sätter sig ner på golvet och muttrar* Jag fattar inte vad fan WoW går ut på... >___>;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 10:36 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 10:38 am
Ruska *sätter sig ner på golvet och muttrar* Jag fattar inte vad fan WoW går ut på... >___>;; springa runt o leka med vapen blaugh tror jag... *sätta sig ner med och tänker*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 10:39 am
Shinobi_8745 Ruska *sätter sig ner på golvet och muttrar* Jag fattar inte vad fan WoW går ut på... >___>;; springa runt o leka med vapen blaugh tror jag... *sätta sig ner med och tänker* *tittar upp på* Hur slutar jag vara död? (duktigt, jag spelade i två minuter... och så dog jag!!1!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 10:42 am
Ruska Shinobi_8745 Ruska *sätter sig ner på golvet och muttrar* Jag fattar inte vad fan WoW går ut på... >___>;; springa runt o leka med vapen blaugh tror jag... *sätta sig ner med och tänker* *tittar upp på* Hur slutar jag vara död? (duktigt, jag spelade i två minuter... och så dog jag!!1!) jag har ingen aning .__. har aldrig spelat själv... men jag tror man ska vandra runt med sin själ till nån plats där ens kropp ligger eller någg... vet inte riktigt .__. *minnas väldigt vagt av vad kompis sa förut* I'm so useless gonk *falla*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 10:44 am
Shinobi_8745 Ruska Shinobi_8745 Ruska *sätter sig ner på golvet och muttrar* Jag fattar inte vad fan WoW går ut på... >___>;; springa runt o leka med vapen blaugh tror jag... *sätta sig ner med och tänker* *tittar upp på* Hur slutar jag vara död? (duktigt, jag spelade i två minuter... och så dog jag!!1!) jag har ingen aning .__. har aldrig spelat själv... men jag tror man ska vandra runt med sin själ till nån plats där ens kropp ligger eller någg... vet inte riktigt .__. *minnas väldigt vagt av vad kompis sa förut* I'm so useless gonk *falla* Mjo... man skulle typ göra så ja. Men jag har tappat bort mitt lik... >_>;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 10:45 am
Ruska Shinobi_8745 Ruska Shinobi_8745 Ruska *sätter sig ner på golvet och muttrar* Jag fattar inte vad fan WoW går ut på... >___>;; springa runt o leka med vapen blaugh tror jag... *sätta sig ner med och tänker* *tittar upp på* Hur slutar jag vara död? (duktigt, jag spelade i två minuter... och så dog jag!!1!) jag har ingen aning .__. har aldrig spelat själv... men jag tror man ska vandra runt med sin själ till nån plats där ens kropp ligger eller någg... vet inte riktigt .__. *minnas väldigt vagt av vad kompis sa förut* I'm so useless gonk *falla* Mjo... man skulle typ göra så ja. Men jag har tappat bort mitt lik... >_>;; aj aj aj... nu bbörjar folk tappa bort sina egna lik med... vart är världen påväg? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 10:46 am
*går till ett hörn, sätter sig ner och somnar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 10:48 am
Shinobi_8745 Ruska Shinobi_8745 Ruska Shinobi_8745 Ruska *sätter sig ner på golvet och muttrar* Jag fattar inte vad fan WoW går ut på... >___>;; springa runt o leka med vapen blaugh tror jag... *sätta sig ner med och tänker* *tittar upp på* Hur slutar jag vara död? (duktigt, jag spelade i två minuter... och så dog jag!!1!) jag har ingen aning .__. har aldrig spelat själv... men jag tror man ska vandra runt med sin själ till nån plats där ens kropp ligger eller någg... vet inte riktigt .__. *minnas väldigt vagt av vad kompis sa förut* I'm so useless gonk *falla* Mjo... man skulle typ göra så ja. Men jag har tappat bort mitt lik... >_>;; aj aj aj... nu bbörjar folk tappa bort sina egna lik med... vart är världen påväg? sweatdrop Men... men... de är ta mig fan svåra att hålla koll på! Sprider ut sig både till höger och vänster. Och inte nog med det, jag kan inte skilja på höger och vänster ju! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 10:50 am
Ruska Shinobi_8745 Ruska Shinobi_8745 Ruska Shinobi_8745 Ruska *sätter sig ner på golvet och muttrar* Jag fattar inte vad fan WoW går ut på... >___>;; springa runt o leka med vapen blaugh tror jag... *sätta sig ner med och tänker* *tittar upp på* Hur slutar jag vara död? (duktigt, jag spelade i två minuter... och så dog jag!!1!) jag har ingen aning .__. har aldrig spelat själv... men jag tror man ska vandra runt med sin själ till nån plats där ens kropp ligger eller någg... vet inte riktigt .__. *minnas väldigt vagt av vad kompis sa förut* I'm so useless gonk *falla* Mjo... man skulle typ göra så ja. Men jag har tappat bort mitt lik... >_>;; aj aj aj... nu bbörjar folk tappa bort sina egna lik med... vart är världen påväg? sweatdrop Men... men... de är ta mig fan svåra att hålla koll på! Sprider ut sig både till höger och vänster. Och inte nog med det, jag kan inte skilja på höger och vänster ju! xd det är bara o sammla ihop sig och fortsätta o leva bara ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 10:51 am
Shinobi_8745 Ruska Shinobi_8745 Ruska Shinobi_8745 Ruska Shinobi_8745 Ruska *sätter sig ner på golvet och muttrar* Jag fattar inte vad fan WoW går ut på... >___>;; springa runt o leka med vapen blaugh tror jag... *sätta sig ner med och tänker* *tittar upp på* Hur slutar jag vara död? (duktigt, jag spelade i två minuter... och så dog jag!!1!) jag har ingen aning .__. har aldrig spelat själv... men jag tror man ska vandra runt med sin själ till nån plats där ens kropp ligger eller någg... vet inte riktigt .__. *minnas väldigt vagt av vad kompis sa förut* I'm so useless gonk *falla* Mjo... man skulle typ göra så ja. Men jag har tappat bort mitt lik... >_>;; aj aj aj... nu bbörjar folk tappa bort sina egna lik med... vart är världen påväg? sweatdrop Men... men... de är ta mig fan svåra att hålla koll på! Sprider ut sig både till höger och vänster. Och inte nog med det, jag kan inte skilja på höger och vänster ju! xd det är bara o sammla ihop sig och fortsätta o leva bara ninja Lätt för dig att säga... du är ju inte död >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 10:52 am
Ruska *s�tter sig ner p� golvet och muttrar* Jag fattar inte vad fan WoW g�r ut p�... >___>;; sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 10:54 am
Ruska Shinobi_8745 Ruska Shinobi_8745 Ruska Shinobi_8745 Ruska Shinobi_8745 Ruska *sätter sig ner på golvet och muttrar* Jag fattar inte vad fan WoW går ut på... >___>;; springa runt o leka med vapen blaugh tror jag... *sätta sig ner med och tänker* *tittar upp på* Hur slutar jag vara död? (duktigt, jag spelade i två minuter... och så dog jag!!1!) jag har ingen aning .__. har aldrig spelat själv... men jag tror man ska vandra runt med sin själ till nån plats där ens kropp ligger eller någg... vet inte riktigt .__. *minnas väldigt vagt av vad kompis sa förut* I'm so useless gonk *falla* Mjo... man skulle typ göra så ja. Men jag har tappat bort mitt lik... >_>;; aj aj aj... nu bbörjar folk tappa bort sina egna lik med... vart är världen påväg? sweatdrop Men... men... de är ta mig fan svåra att hålla koll på! Sprider ut sig både till höger och vänster. Och inte nog med det, jag kan inte skilja på höger och vänster ju! xd det är bara o sammla ihop sig och fortsätta o leva bara ninja Lätt för dig att säga... du är ju inte död >.> jag är för envis för att dö... ninja YOU WILL VEVVAH SE ME DEAD!!! *skakar sin knutna näve upp mot Gud*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|