Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 410 411 412 413 414 415 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Lorraaa

PostPosted: Fri Feb 13, 2009 5:43 am

The Forbidden Angel
@Lorraaa, Door een administratieve fout hebben wij een week te vroeg vakantie sweatdrop

OMM: Sigh valentijn.. wat moet ik in godsnaam kopen x)

Oja! Update! Dat examen waar ik het eerder over had in dit topic, waar ze de antwoorden tussen hadden laten zitten. Die toets kunnen we dus mooi dit blok opnieuw maken.. Zucht hun maken een fout en wij kunnen opnieuw gaan leren.

Oh een administratieve fout, dat wordt op mijn school ook wel eens gemaakt ja xP
en trouwens best schandalig, dat van die toets
PostPosted: Fri Feb 13, 2009 10:40 am

onde dat je de toets opnieuw moet maken, Forbidden... want jij was WEL eerlijk!

OMM: Waarom zijn mensen pis op mij als ZIJ niet goed LEZEN wat met RODE LETTERS staat aangegeven?

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Fri Feb 13, 2009 2:27 pm

Ja klopt, enige voordeel is dat het leren makkelijker gaat omdat ik het al eerder heb geleerd >.<

Omm: Bwah, moe, geen zin om te werken. En vrijdag de 13e? Ik heb vandaag alleen maar gelukt gehad... *klopt af*
Omg appeltaart deeg zo lekkkeerr....
PostPosted: Sat Feb 14, 2009 3:36 am

ik heb zin in lekkers.....

kittyocean
Captain

Lorraaa

PostPosted: Sun Feb 15, 2009 2:05 am

.. hoe komt het dat ook ik ineens trek krijg in appeltaart x3
PostPosted: Sun Feb 15, 2009 8:36 am

I'm hungryyyyyy!!!

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Mon Feb 16, 2009 2:09 pm

Wat een hongerige mensen hier.

OMM; Was het maar alweer zaterdag biggrin
PostPosted: Tue Feb 17, 2009 4:36 am

The Forbidden Angel
Wat een hongerige mensen hier.

OMM; Was het maar alweer zaterdag biggrin

hm.. misschien als we toevallig een ster zien vallen en een wens doen vanavond, dat het morgen al zaterdag is :3

Lorraaa

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Feb 17, 2009 11:44 am

@Lorr hihi, doen? biggrin

OMM: What a day! Damn.
1 dag werken in de Hema. Mijn collega van 17 jaar oud kreeg op het werk een miskraam. Echt heel zielig. Op hetzelfde moment stonden voor in de winkel (voor me gezicht) 2 vrouwen te vechten, echt vechten.. plukken haar op de grond, hoofdwonden etc. Politie erbij. Later bleek er ook een groot slagers mes (echt groot, heb het zelf van de grond af gepakt) bij geweest te zijn. Gelukkig was het mes op de grond gevallen en niet meer opgepakt.. maar stel je voor hoe het anders was afgelopen, ik wil het niet weten.

Afijn. 's Avonds thuis en dan gaat je broer bijna nog met de vriend van je moeder op de vuist. Niet gebeurd gelukkig maar; zucht wat een dag.
Heb me vandaag goed gerealiseerd wat men bedoeld met vechten om te overleven x)
PostPosted: Tue Feb 17, 2009 12:29 pm

The Forbidden Angel

1 dag werken in de Hema. Mijn collega van 17 jaar oud kreeg op het werk een miskraam. Echt heel zielig. Op hetzelfde moment stonden voor in de winkel (voor me gezicht) 2 vrouwen te vechten, echt vechten.. plukken haar op de grond, hoofdwonden etc. Politie erbij. Later bleek er ook een groot slagers mes (echt groot, heb het zelf van de grond af gepakt) bij geweest te zijn. Gelukkig was het mes op de grond gevallen en niet meer opgepakt.. maar stel je voor hoe het anders was afgelopen, ik wil het niet weten.

Afijn. 's Avonds thuis en dan gaat je broer bijna nog met de vriend van je moeder op de vuist. Niet gebeurd gelukkig maar; zucht wat een dag.

ik kijk al met goede hoop uit het raam.. ik vrees dat het alleen te bewolkt is voor sterren =|

en da's ook erg zeg als je gaat vechten in de Hema.. om de laatste rookworst.. of wat..? o-o

Lorraaa

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Feb 17, 2009 12:30 pm

ik heb dorst, moet naar de wc maar ben te lui om op te staan XP erg he?
PostPosted: Tue Feb 17, 2009 3:07 pm

Lorraaa
The Forbidden Angel

ik kijk al met goede hoop uit het raam.. ik vrees dat het alleen te bewolkt is voor sterren =|

en da's ook erg zeg als je gaat vechten in de Hema.. om de laatste rookworst.. of wat..? o-o

Nja nee er was wel meer aan de hand. Ze kenden elkaar al en ze hebben ook al eerder gevochten. Een vrouw heeft ook al meerdere proces verbalen schijnt, ze is vrij (snel) agressief. Maar omdat er al andere dingen aan vooraf enzo zijn geweest, nouja ik denk dat die ene mevrouw haar serieus wilt vermoorden. Als ze het mes nog in haar handen had gehad dan weet ik ook zeker dat ze wel zou steken. Maargoed gelukkig niet gebeurd XD!
't Was wel zielig want dat ene meisje durft nu helemaal niet meer de deur uit. Maargoed we zien wel weer hoe verder, waarschijnlijk krijgt er eentje een winkelverbod (en ik weet nu al dat ze dat niet gaat pikken, gezien ze vaste klant is).

Toenet door de politie opgebeld en een getuigen verklaring afgelegd >.<

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Feb 18, 2009 12:41 pm

van een vaste klant hoef je dit gedrag niet te pikken

omm: ziggo, misschien een idee om een cursus INTERNET DRAAIENDE HOUDEN volgen?! internet lag er constant uit!
PostPosted: Wed Feb 18, 2009 4:07 pm

Jeetje jij ook al kit? Mijn vriend had er vanavond ook 2 x last van (maar die heeft geen ziggo)

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Feb 19, 2009 1:49 am

en nu pas meldt ziggo het op de website rolleyes nee joh; een storing?! Denk je?!
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 410 411 412 413 414 415 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games