|
|
|
|
Posted: Wed Jul 20, 2005 2:42 am
Blixtra *asg* Jag är en hyffsad karl. ;D Klart du är,men stämmer det annars jag sa?! @_@
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 20, 2005 2:44 am
Jag lyssnar ju inte bara på rock o.O? Men alltså, det är klart jag står för vad jag lyssnar på, jag ändrar mig inte bara för att någon annan säger att det jag lyssnar på suger? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 20, 2005 2:46 am
Blixtra Jag lyssnar ju inte bara på rock o.O? Men alltså, det är klart jag står för vad jag lyssnar på, jag ändrar mig inte bara för att någon annan säger att det jag lyssnar på suger? sweatdrop Men det är ju det jag menar! Och..Nu när du talar om annat än rock,då menar du INTE hiphop och eventuellt annat sånt trams?Du förstår nog vad jag menar. Det borde du. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 20, 2005 2:48 am
Nej men typ Jumper heart , Daft Punk, SMK osv osv :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 20, 2005 2:51 am
Blixtra Nej men typ Jumper heart , Daft Punk, SMK osv osv :3 Det är godkänt! Absolut,dom är inte direkt Mainstream,etc,etc..Men,till saken! *Viftar bissart mycket med bananen han håller och går runt på hyllan* Vi borde slå ett slag för hårdrocken,för Guns n' Roses! Vi borde slå Darin! HAN HAR FÖRSTÖRT DERAS BÄSTA LÅT FÖR I HELVETE! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 20, 2005 2:53 am
Valgarv Rogga! *Hoppar upp p� en hylla* Du anser dig vara en hyfsad karl som kan st� upp f�r vad du lyssnar p�? Och d� menar jag h�rdrock, den musik som formade denna v�rld och dess befolkning?! Du kan s�ga med fullt hj�rta att du st�r f�r h�rdrock!? METAL!!! scream cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 20, 2005 2:53 am
o.o Har han? Jag vill inte höra.. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 20, 2005 2:57 am
*häller lite mineralvatten på* BAKTERIER!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 20, 2005 3:01 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 20, 2005 3:04 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 20, 2005 3:06 am
Darin suuuuuuuuuuugeeeeeeeeeer~ scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 20, 2005 3:07 am
Mikusagi *häller lite mineralvatten på* BAKTERIER! Gurgel, gurgel...hur är det meningen att det där ska hjälpa en crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 20, 2005 3:07 am
Haha, ni påminner mig om när jag var superarg på Kayo xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 20, 2005 3:09 am
Rogga Mikusagi *häller lite mineralvatten på* BAKTERIER! Gurgel, gurgel...hur är det meningen att det där ska hjälpa en crying Om man rullar jättefort, då kanske man tar eld! rörelse = värme
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|