Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 409 410 411 412 413 414 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

The Forbidden Angel

PostPosted: Wed Feb 04, 2009 11:42 am

Pff ik weet het niet meer. De stages die me leuk lijken zijn: Reclassering, TBS en een psychiatrisch ziekenhuis. Maar bij de reclassering hoort dus ook, dat je met een verdachte gaat praten, nog voor de rechtzaak eigenlijk binnen 3u na de aanhouding. Dan zit je dus samen in een gesloten kamertje en je hebt de sleutel zelf niet. Er is een noodknop, maar het komt vaak voor dat als je daarop drukt.. dat de mensen er pas een half uur later komt.. en tot die tijd zit jij opgesloten met een agressieve man bijvoorbeeld.

Dat idee vind ik zo eng. Sowieso het feit al dat je opgesloten wordt en de sleutel zelf niet hebt, claustrofobisch.. Dat is dus iets wat ik nooit zou doen.. vraag me nu af of ik wel binnen de reclassering stage kan lopen maar dan op andere vlakken.
PostPosted: Thu Feb 05, 2009 2:08 am

ìk denk dat je dat anders even aan een mentor/leraar/coach/whatever kan vragen... en waarschijnlijk voelen meer dat

OMM: normaal reageert zij zo snel op de mail... ze werkt toch vandaag?

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Feb 05, 2009 3:07 pm

Ja goed plan kit ^^

Omm: hmm, ik ben te lui ;o vul mijn vrije tijd echt met niets doen terwijl er zo veel te doen is. En mensen sparen elkaar echt totaal niet *is getuige bij ruzie
PostPosted: Fri Feb 06, 2009 5:52 am

yay.. ik heb een 9,4 voor geschiedenis xD
en ik heb nog steeds geen flauw idee hoe ik dat voor elkaar gekregen heb

Lorraaa

ButtonFly

PostPosted: Fri Feb 06, 2009 2:38 pm

OMM: Zoveel stress en problemen gehad afgelopen tijd dat ik nu waarschijnlijk problemen heb met m'n schildklier neutral . Woensdag was ik er nog van overtuigd dat alles goed zou komen. Totdat er projectpresentaties werden gegeven. Alles ging fout en het was de schuld van 1 persoon. Onvoldoende ->herkansen. Krijg ik ook nog een evaluatie terug dat mijn inzet minimaal was. What the ********. Als je zelf vanaf het begin van het proces had meegewerkt, had je zelf kunnen zien dat ik niet alleen maar op m'n luie reet heb gezeten. Stom kind. Ik ga echt nooit meer met hun samenwerken.

@Lorraaa: Ik en m'n groepje hebben ons vanochtend ook door een presentatie en casus doorgebluft. We hadden een 8, echt lachen.
PostPosted: Fri Feb 06, 2009 3:34 pm

OMM; Zo, heb me flink uitgesloofd met die solicitatiebrief.. nu maar hopen dat ik op gesprek mag komen biggrin

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Feb 07, 2009 6:14 am

ButtonFly
OMM: Zoveel stress en problemen gehad afgelopen tijd dat ik nu waarschijnlijk problemen heb met m'n schildklier neutral . Woensdag was ik er nog van overtuigd dat alles goed zou komen. Totdat er projectpresentaties werden gegeven. Alles ging fout en het was de schuld van 1 persoon. Onvoldoende ->herkansen. Krijg ik ook nog een evaluatie terug dat mijn inzet minimaal was. What the ********. Als je zelf vanaf het begin van het proces had meegewerkt, had je zelf kunnen zien dat ik niet alleen maar op m'n luie reet heb gezeten. Stom kind. Ik ga echt nooit meer met hun samenwerken.

@Lorraaa: Ik en m'n groepje hebben ons vanochtend ook door een presentatie en casus doorgebluft. We hadden een 8, echt lachen.

Dat ken ik. Ik een heel project als enige heel hard gewerkt, moest iets samenvoegen, laat ik het zien aan mijn groepsleden; grissen ze het uit mijn handen en leveren het in: 'WE hebben het af!'. Bleek dat er iets niet aangeleverd was en dat er dus iets niet in zat: een vijf: Allemaal JOUW schuld! Sindsdien was ik heel erg van het solo-werken op de PABO... Dus ik denk dat ik wel een beetje snap wat je voelt. *knuf*

OMM: http://www.flickr.com/photos/kitsa_sakurako/sets/72157603564413806/
PostPosted: Mon Feb 09, 2009 2:45 pm

Little Big Planet gehad van me vriend, superleuk biggrin *addict*

The Forbidden Angel

candy_loves_candy

PostPosted: Tue Feb 10, 2009 8:51 am

OMM: Ben het donker weer zat...
PostPosted: Tue Feb 10, 2009 10:47 am

OMM: waaah, morgen zo'n drukke dag XP en donderdag weer!! vrijdag pas weer een beetje rust...

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Wed Feb 11, 2009 2:22 pm

Pf ja kit hier ook... zo druk met alles, kan er maar weinig bij hebben... dan ook nog zaterdag als ik thuis kom van werk meteen verjaardag van me moeder... blij als ik volgende week vakantie heb, al moet ik dan wel keihard aan project werken en bij elkaar komen om te vergaderen op school in de vakantie.. sweatdrop

OMM: Morgen me eerste sollicitatiebrief maar eens echt de deur uit doen. Waar ik allemaal sollicitatiebrieven naar wil sturen; TBS kliniek, gesloten psychiatrische inrichting, reclassering, gevangenis, algemeen maatschappelijk werk en misschien asielzoekers/vluchtelingen.

Wah mijn interesse is vrij breed o.o Mja beter te veel brieven schrijven dan te weinig.

Oja en ik vertoon een beetje school ontwijkend gedrag geloof ik deze week... nouja.
PostPosted: Wed Feb 11, 2009 11:48 pm

Woeizz... Bedankt bol.com voor mijn xbox 360 + 4 spellen + 2e controller heart

ButtonFly

Lorraaa

PostPosted: Thu Feb 12, 2009 9:43 am

The Forbidden Angel
Pf ja kit hier ook... zo druk met alles, kan er maar weinig bij hebben... dan ook nog zaterdag als ik thuis kom van werk meteen verjaardag van me moeder... blij als ik volgende week vakantie heb, al moet ik dan wel keihard aan project werken en bij elkaar komen om te vergaderen op school in de vakantie.. sweatdrop

OMM: Morgen me eerste sollicitatiebrief maar eens echt de deur uit doen. Waar ik allemaal sollicitatiebrieven naar wil sturen; TBS kliniek, gesloten psychiatrische inrichting, reclassering, gevangenis, algemeen maatschappelijk werk en misschien asielzoekers/vluchtelingen.

Wah mijn interesse is vrij breed o.o Mja beter te veel brieven schrijven dan te weinig.

Oja en ik vertoon een beetje school ontwijkend gedrag geloof ik deze week... nouja.

jij hebt volgende week al vakantie..? Ik nog niet..
PostPosted: Thu Feb 12, 2009 12:03 pm

ButtonFly
Woeizz... Bedankt bol.com voor mijn xbox 360 + 4 spellen + 2e controller heart

welke bundel en heb je de juiste spellen gekregen? XD Want het is niet bij iedereen goed gegaan (met een positieve uitkomst voor de klant XP)

OMM: Zaterdag VRIIIIJ (normaal zwemles)

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Feb 12, 2009 2:05 pm

@Lorraaa, Door een administratieve fout hebben wij een week te vroeg vakantie sweatdrop

OMM: Sigh valentijn.. wat moet ik in godsnaam kopen x)

Oja! Update! Dat examen waar ik het eerder over had in dit topic, waar ze de antwoorden tussen hadden laten zitten. Die toets kunnen we dus mooi dit blok opnieuw maken.. Zucht hun maken een fout en wij kunnen opnieuw gaan leren.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 409 410 411 412 413 414 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games