|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 10:38 am
XDmaster4 ll Eurynome ll Ik kon haast niet geloven dat die snuggle set zo goedkoop was, heb dus direct maar alles genomen. Maar ik ben toch een beetje jaloers omdat ze binnenkort ook in de starter sets komen. hoezo komen ze binnekort in de startersets ?? Dat zei Rina in de announcement.
"The Snug set will eventually be made into a Starter set, but we're giving you an early chance to get the items."
Ok, misschien niet binnenkort maar ze gaan er wel in komen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 10:40 am
XDmaster4 ll Eurynome ll Ik kon haast niet geloven dat die snuggle set zo goedkoop was, heb dus direct maar alles genomen. Maar ik ben toch een beetje jaloers omdat ze binnenkort ook in de starter sets komen. hoezo komen ze binnekort in de startersets ?? ze worden onderdeel van de nieuwe starter sets. Zijn mensen overigens niet blij mee in de site feedback XD Nou ja, sommigen XD Couldn't care less myself!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 10:59 am
wow heb ik daar dan helemaal naast gekeken of stond het er gisternacht gewoon nog niet bij ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 12:03 pm
   Ik zag het vanmorgen pas XD Zou best kunnen dat je het gemist hebt, maar misschien moest je wel naar bedje toe? wink Dat je er daarom overheen las? Just kidding!!! I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaya_von_Dutch Vice Captain
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 12:12 pm
Ik laat mijn neus zien! Mooie neus heb ik he?
Ik hoop dat alles goed met jullie gaat!!! 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 12:14 pm
Heej Gaya smile Leuk dat je ook eens uit je holletje komt smile mooie neus jah wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 12:19 pm
En ik zie dat Gaya helemaal op zichzelf de guild komt inkruipen en dat zonder de hulp van een bestuurder. mrgreen
En inderdaad hele mooie neus. *zoekt nog steeds naar Gaya's neus*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 12:26 pm
•♥• *aait Gaya* •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 1:12 am
ik vind dat ze het luidsprekertje wat minder moeten gebruiken en bv 1 x p maand een nieuwsbrief moeten maken over die maand zoals ze eerst van plan waren. want nu krijg je voor de meest kleine dingen zoals dat telefoon gedoe zo'n luidsprekertje... zoiets kunnen ze wel annaoncen maar zou fijner zijn als ze t op n andere manier deden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 4:15 am
Eastvane ik vind dat ze het luidsprekertje wat minder moeten gebruiken en bv 1 x p maand een nieuwsbrief moeten maken over die maand zoals ze eerst van plan waren. want nu krijg je voor de meest kleine dingen zoals dat telefoon gedoe zo'n luidsprekertje... zoiets kunnen ze wel annaoncen maar zou fijner zijn als ze t op n andere manier deden. nou ik vindt het hanfdig nou ja dat telefoonding niet maar als er bijvoorbeeld een glitch is in een spel dat je heel vak doet vindt ik het wel handig als ze meteen melden als het over is en niet pas aan het einde van de maand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 6:00 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 12:16 pm
ja, maar bij home heb je ookal de updates, of bv bij forum annauncements enz..... en ik word iedere x helemaal blij als t luidsprekertje aan staat ik denk dan OOHHHHHHH leuk nieuwe donation items, of nieuwe story update of een ECHTE update ( nieuwe dingen. maar nee dan is er zoiets kleins veranderd ofzo :S........ voor sommige mischien best handig, alleen zou ik t fijn vinden als ze dat op n andere manier duidenlijk maken razz .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 12:24 pm
Tja, misschien kan je in de toekomst aangeven welke nieuws je wel en niet wilt ontvangen smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 12:30 pm