Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 408 409 410 411 412 413 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

ButtonFly

PostPosted: Mon Jan 26, 2009 2:10 pm

OMM: Vorige week was echt kut. En het begon nog wel goed sad .
Maandag: Was dan wel te laat voor de eerste les, maar whatever
Dinsdag: Had een 77 voor m'n herkansing Russisch smile
Woensdag: Was helemaal vrij, heb echt superveel huiswerk gemaakt (Ja, echt)
Donderdag: Vroeg op om de laatste hand aan een opdracht te leggen, de stad in om 't te laten printen, niet gelukt. Had om half 5 een toets. Ik dacht om 4 uur nog wel evens snel m'n boeken te halen, een opdracht te versturen en een andere opdracht te verbeteren. Dus om 10 over 4 de bus, te laat voor toets. Vet balen. Geen zin om naar huis te gaan en te vertellen dat ik te laat was, dus ben bij een vriend gaan eten. Voelde me ellendig die avond.
Vrijdag: Voelde me nog steeds kut en ben niet naar school geweest.

Eigenlijk is het helemaal niet zo'n big deal, maar het was gewoon de druppel die de emmer deed overlopen. Did some stupid stuff.
PostPosted: Mon Jan 26, 2009 2:37 pm

Aww dat is balen, dus nu moet je hem met de herkansingen waarschijnlijk maken?

OMM: Bleh... ziek. Zondag en vandaag alleen maar dood op de bank gelegen... morgen 2 afspraken voor gesprekken op me stage, ik moet er eigenlijk wel heen.. kijk ff hoe ik me morgen voel denk ik maar.

Oja ze gaat het 'voorval' van de antwoorden bij de toets, aan de examencomissie voorleggen.. zij besluiten of het over gemaakt moet worden.

The Forbidden Angel

ButtonFly

PostPosted: Tue Jan 27, 2009 1:07 am

Ja, herkansing inderdaad. Niet het einde van de wereld, maar was wel klote op dat moment.
PostPosted: Tue Jan 27, 2009 5:51 am

OMM: Wat een kamer schoonmaken een hell als je zo veel dingetjes hebt ><

kaysja

1,250 Points
  • Risky Lifestyle 100
  • Dressed Up 200
  • Hygienic 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Jan 27, 2009 1:09 pm

@ Button: ik voel me ook klote. TheAmericanBookCenter had al mijn boeken verkocht en wilde er graag nog 5 inkopen! Dus, ik bijbestellen, want ik had niet genoeg... vandaag een mailtje: "Oops, we hadden het niet goed gezien. Er zijn er nog twee over. En we willen geen nieuwe bestelling dus SORRY!" Ja, sorry, maar het voelt wel klote. Ik bestel speciaal boeken voor ze, zij blazen de boel af EN ik mag de twee boeken die ze misplaatst hadden ophalen want die willen ze niet verder opnemen (want het contract was 3 maanden)

Ja, ik snap het, het was niet met opzet, maar ze maken me dus 2 weken blij met een dode mus en ik maak extra kosten om nieuwe te bestellen. Enige voordeel is dat ik hierdoor een voorraad heb voor in mijn eigen webwinkel.

Ik kom er wel overheen... maat dit is echt een zware domper voor mij...
PostPosted: Wed Jan 28, 2009 7:25 am

Lorraaa
Zeissothafar
waren alle leraren maar slechtziend smile

pfff, morgen een so van spaans waar ik maar 2 lessen van heb gehad eek Mannn, dat wordt een 1

Spaans..? O_o
(zo het is maar waar je tijd voor hebt.. O-o)

Dat zit standaard in ons pakket.... Mag ook wel, want de helft van la bestaat uit mexicanen en van die spaanse figuren.... het is dus eigenlijk gewoon een must

Zeissothafar

Hunter

The Forbidden Angel

PostPosted: Wed Jan 28, 2009 10:45 am

OMM: Bah, ik heb vriendlief aangestoken. Ik beter, hij ziek.
Voel me bluh.

en spaans is cool biggrin
PostPosted: Wed Jan 28, 2009 12:35 pm

Mijn school biedt geen mogelijkheid om Spaans te nemen. In de 2de had ik weliswaar een paar projectlesjes. Maar echt veel stelden die niet voor.
Ook als ze het zouden aanbieden weet ik niet zeker of ik het zou kiezen. Het is een mooie taal, daar niet van. Maar naast nederlands heb ik dus 5 andere talen, en dan leer ik zelf nog wat meer Fins in mijn vrije tijd.

Lorraaa

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Jan 28, 2009 3:01 pm

mijn ooglid is ontstoken sad NO FUN!
PostPosted: Fri Jan 30, 2009 7:31 am

ENG ENG! Vanavond ga ik voor het eerst helemaal alleen rijden.. normaal zat er iemand naast die dan toch wel een beetje mee kan kijken enzo... nu niet! Woei... In de auto van me moeder (wel automaatje hehe) naar me vriend en weer terug, aangezien hij nog een beetje ziek is o.o maar vind het wel eng lol

The Forbidden Angel

The Forbidden Angel

PostPosted: Fri Jan 30, 2009 2:19 pm

....AND I...SURVIVED! xd
PostPosted: Sat Jan 31, 2009 4:39 am

zou toch wat zijn als je het niet wat overleeft en toch wat zou posten...

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Mon Feb 02, 2009 4:00 pm

XD

OMM: School sucks. Heb nu superlang vrij gehad, 2 a 3 weken kerstvakantie, daaraan de hele maand januari niet naar school (enkel 2 toetsen). Dus dat valt nu weer ff zwaar tegen.. weer een project en gekut met projectgroepjes, leraren etc. *Sigh*.
Heb het hoogste cijfer van de klas voor een toets van paar weken geleden, nerd dat ik ben (: 9.7
PostPosted: Tue Feb 03, 2009 11:03 am

vandaag een uur en kwartier eerder naar huis gegaan... maar heb het gevoel dat ik niets bijzonders heb gedaan... terwijl ik wel meer rust heb. HELLUP!!

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Feb 03, 2009 2:10 pm

OMM: vanavond bij de laatste training was er een vrouw (35) met borderliner persoonlijkheidsstoornis. Ze is erop getrained om hierover voorlichting te geven etc. Dus ze kwam haar hele levensverhaal vertellen. En momenteel gaat het zoveel beter met haar, je merkt er totaal niets van. Echt heel knap hoe ze (dmv therapie en wilskracht) zo ver is gekomen.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 408 409 410 411 412 413 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games