|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:31 pm
Silence_P Jetzudan Rebirth Silence_P Yeeesss! Köpte nyss ett Angelic HB för 7K.. xd eek 7K?! eek Japp! Hur tur får man inte ha! xd Haha xd Tja du har ju en väldig tur.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:32 pm
Jetzudan Rebirth Silence_P Jetzudan Rebirth Silence_P Yeeesss! Köpte nyss ett Angelic HB för 7K.. xd eek 7K?! eek Japp! Hur tur får man inte ha! xd Haha xd Tja du har ju en väldig tur. Japp! Hoppas bara på att nån köper dom så jag kan köpa Fairy Wings! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:34 pm
Silence_P Jetzudan Rebirth Silence_P Jetzudan Rebirth Silence_P Yeeesss! Köpte nyss ett Angelic HB för 7K.. xd eek 7K?! eek Japp! Hur tur får man inte ha! xd Haha xd Tja du har ju en väldig tur. Japp! Hoppas bara på att nån köper dom så jag kan köpa Fairy Wings! whee Ja det får man hoppas på. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:35 pm
Jetzudan Rebirth Silence_P Jetzudan Rebirth Silence_P Jetzudan Rebirth Silence_P Yeeesss! Köpte nyss ett Angelic HB för 7K.. xd eek 7K?! eek Japp! Hur tur får man inte ha! xd Haha xd Tja du har ju en väldig tur. Japp! Hoppas bara på att nån köper dom så jag kan köpa Fairy Wings! whee Ja det får man hoppas på. 3nodding Yepp! Nä nu ska jag iväg o sova... Hej då!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:36 pm
Silence_P Jetzudan Rebirth Silence_P Jetzudan Rebirth Silence_P Jetzudan Rebirth Silence_P Yeeesss! Köpte nyss ett Angelic HB för 7K.. xd eek 7K?! eek Japp! Hur tur får man inte ha! xd Haha xd Tja du har ju en väldig tur. Japp! Hoppas bara på att nån köper dom så jag kan köpa Fairy Wings! whee Ja det får man hoppas på. 3nodding Yepp! Nä nu ska jag iväg o sova... Hej då! Ok. God natt till dig också. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 1:07 am
*klampa in* Hum.. <.< >.> *klättra upp på en hylla o lägga sig ner på den som snobben*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 1:09 am
Linka Spirit *klampa in* Hum.. <.< >.> *klättra upp på en hylla o lägga sig ner på den som snobben* snobben? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 1:15 am
Meimiko Linka Spirit *klampa in* Hum.. <.< >.> *klättra upp på en hylla o lägga sig ner på den som snobben* snobben? gonk *ramla ner* gonk Ja.. så som han ligger på sitt hus. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 1:16 am
Linka Spirit Meimiko Linka Spirit *klampa in* Hum.. <.< >.> *klättra upp på en hylla o lägga sig ner på den som snobben* snobben? gonk *ramla ner* gonk Ja.. så som han ligger på sitt hus. xp göööölligt ^^ heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 1:22 am
Meimiko Linka Spirit Meimiko Linka Spirit *klampa in* Hum.. <.< >.> *klättra upp på en hylla o lägga sig ner på den som snobben* snobben? gonk *ramla ner* gonk Ja.. så som han ligger på sitt hus. xp göööölligt ^^ heart gölligt..? <.< hah. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 1:24 am
Linka Spirit Meimiko Linka Spirit Meimiko Linka Spirit *klampa in* Hum.. <.< >.> *klättra upp på en hylla o lägga sig ner på den som snobben* snobben? gonk *ramla ner* gonk Ja.. så som han ligger på sitt hus. xp göööölligt ^^ heart gölligt..? <.< hah. whee stare GÖLLIGT,ja! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 1:32 am
Meimiko Linka Spirit Meimiko Linka Spirit Meimiko Linka Spirit *klampa in* Hum.. <.< >.> *klättra upp på en hylla o lägga sig ner på den som snobben* snobben? gonk *ramla ner* gonk Ja.. så som han ligger på sitt hus. xp göööölligt ^^ heart gölligt..? <.< hah. whee stare GÖLLIGT,ja! heart Tss. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|