|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 11:51 am
evil dark vinny hot anime is mega vet shaman king, yugioh, naruto rulezzz Lijkt me een idee om het doel van de topic nog eens na te lezen XD open dagen... not, de meeste plekken doen zich beter voor dan ze zijn. Chips met een dipsausje!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 2:38 pm
Hot, lekkah lekkah! (goed idee trouwens, binnenkort weer eens kopen!)
Hele harde wind
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 11:25 am
Hot, tenzij je op de fiets zit XD I love a good storm if I'm inside
Geduld
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 3:20 pm
Hot I guess... als je het hebt is het handig. Maar persoonlijk vind ik mensen met wat minder geduld.. sja kweenie ligt me misschien wat meer. Dus ik ben er nog ff niet uit sorry razz
Kraanwater
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 13, 2007 10:15 am
Hot; veel lekkerder dan dat flesjeswater... en ik lust sowieso al amper water XD (ik proef het verschil van hardheid erg goed; en vind enkel zachter water lekker)
Random Friend's Requests
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 3:15 pm
Hot, aangezien ik die vrijwel nooit krijg zijn ze voor mij nog harstikke hot wink Heb altijd de "not-accept" knop nog
een nijlpaard
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 7:11 am
Hot; mensen onderschatten ze vaak
Frikandel Speciaal
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 2:52 pm
Hot! Alleen soms zit er net een beetje te veel saus op.
Worstelen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 2:46 am
Not XD Vind het saai XP
Huiswerk (en graag niet direct NOT omdat het vervelend is; want het heeft ook veel voordelen! Weeg het graag goed af XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 10:14 pm
Dan moet ik toch not zeggen. Eerste punt wat jij al zei saai, maar dat is nog niet alles, krijg er meestal pijn in me nek van als ik aan me buro zit. Als ik op me bed lig val ik dan meestal na een kwatiertje in slaap (tenminste als het lezen is, niet bij maken). En tot nu toe haal ik voldoendes zonder huiswerk te maken, dus dan heb ik iets van waarom zou ik? Daarbij erg weinig tijd ervoor (zou er natuurlijk tijd voor vrij kunnen maken maar liever niet).
Chocolade
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 11:39 am
Soooooo hot XD
(En werk je soms onder je niveau F. Angel =P?)
digitale Videocamera
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 3:00 pm
Hot, al heb ik er zelf geen een. Is wel makkelijk zo hoep op je computer, niet wachten tot je rolletje vol is enzo. En ze zijn nog mooi ook!
(hehe ja klopt, mijn foute maar toch ook fijne instelling: Waarom een 7 halen als je met een 6 ook slaagt?) razz
Studiekeuze testen, de echte, niet over internet maar echt een dag lang getest worden door zulke testmensen dmv. gesprekken enz.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 10:40 am
not, lekker saai e.e
Door de wind weggeblazen worden blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 11:12 am
Gedeelde hot-not XD Want het lijkt me cool, maar ook zoooooo dodelijk XD
Champagne
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 11:26 am
kittyocean Gedeelde hot-not XD Want het lijkt me cool, maar ook zoooooo dodelijk XD Champagne  << give meh! I dunno. nooit gehad xD
oorbellen / piercings
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|