Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Manga Thread :) Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 39 40 41 42 43 44 ... 50 51 52 53 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Suosikkisi suomennoksista?
  Dragonball / Sandland / Kajika
  Ranma½ / Inuyasha
  One Piece
  Salapoliisi Conan
  Kamikaze Kaitou Jeanne / Time Stranger Kyoko
  Tokyo Mew Mew
  Neon Genesis Evangelion
  GUNNM
  Joku muu...
  En lue suomennoksia.
View Results

Carmen LaVihta

PostPosted: Fri Jul 21, 2006 12:46 pm

Hesasta tarttui tänään mukaan Gravi 12, InuYasha 25, Tsubasa 3 ja yaoi-manga Sweet Revolution. Ja Fullmetal Alchemistin Ediä esittävä kangasmerkki,jonka ompelen opiskelijahaalareihini ja olen siten rohkeasti erilainen. whee
PostPosted: Sat Jul 22, 2006 2:09 am

Mä en tajua Gravitationia... Tai siis, kaikki kehuu sitä ja on ihan onnessaaan. Ostin ykkösosan joskus kun AS:ään ei saanut lisää ja en aio hankkia lisää. Ei se juoni ollut mitenkään erikoinen, en tykkää piirustustyylistä, se on liian vaihteleva.

thoughtless`

YamiEiji

PostPosted: Sat Jul 22, 2006 4:06 am

thoughtless`
Mä en tajua Gravitationia... Tai siis, kaikki kehuu sitä ja on ihan onnessaaan. Ostin ykkösosan joskus kun AS:ään ei saanut lisää ja en aio hankkia lisää. Ei se juoni ollut mitenkään erikoinen, en tykkää piirustustyylistä, se on liian vaihteleva.
Niin en miekään mutta ohjelmana ihan kiva whee
PostPosted: Sat Jul 22, 2006 4:23 am

Niin...
Sitten vielä toinen, jos joku olisi sattunut lukemaan. o: Loveless, kun siitäkin puhutaan niin paljon ja kehutaan. En viitsi ostaa jos se ei oikeasti ole hyvä. Joku lukenut? D:

thoughtless`

Liffy Glitter

PostPosted: Sat Jul 22, 2006 5:18 am

thoughtless`
Niin...
Sitten vielä toinen, jos joku olisi sattunut lukemaan. o: Loveless, kun siitäkin puhutaan niin paljon ja kehutaan. En viitsi ostaa jos se ei oikeasti ole hyvä. Joku lukenut? D:

Olen lukenut jonkin verran (koneella vol.1 fanikäännöksenä). Ja animen näin, en tiedä miten paljon ne kaksi ovat toisiinsa yhteydessä. Animen perusteella voisin suositella.
Ja tuon mangan perusteella myös, oikeastaan. Ainakin nätisti piirretty, jos ei muuta, mutta saattaa olla hieman sekava.
Niin ja jos ei häiriinny angstisesta kissankorvaisesta pikkupojasta päähenkilönä (argh!), jolla on "suhde" parikymppiseen pitkätukkaiseen taideopiskelijaan (hawt!), ja aina välillä tulee hämäriä taisteluita... ninja

Niin, ja, ainahan on wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Loveless_(manga)
PostPosted: Sat Jul 22, 2006 10:22 am

Mutta minua kovasti kiehtoo tuo Saiyuki-manga. Monesti katsellut sitä, mutten kuitenkaan ottanut mukaan.

...onko hyvä? Plussat ja miinukset?

Liffy Glitter

Liffy Glitter

PostPosted: Fri Jul 28, 2006 8:55 am

Godchild vaikuttaa hyvältä. Löysin ja ostin ensimmäisen kirjan. Kaori Yukin tekele, eli ainakin sen hienon jäljen puolesta kannattaa hankkia? Nam. Tykkäsin. Lisää, kiitos.
Löytyykö niitä Count Cainin aiempia seikkailuitakin jostain? Scanlation tms.

Mitäs muuta... ostin liikaa mangaa kumppaneineen, ää.

Yami no Matsuei 11, siellähän oli lonkeroraisk--er. Niin. 4laugh
PostPosted: Mon Jul 31, 2006 4:14 am

Kuule Liftrasir..Saanko lainaan noi Yami no Matsueit??? whee

YamiEiji

Carmen LaVihta

PostPosted: Tue Aug 01, 2006 10:22 am

XXXholic 7 löytyy nyt hyllystä,hurrah!! blaugh
PostPosted: Tue Aug 01, 2006 11:20 am

Aeris89

Aight. Käypihän se, kunhan et riko, käsittelet niitä vain puhtain käsin sopivan ilmankosteuden ja raikkauden sisältävässä huoneessa ja ja ja...

Uusin One Piece mielenkiintoinen. Gay way...

Liffy Glitter

Carmen LaVihta

PostPosted: Wed Aug 02, 2006 11:32 am

*pant pant*
Tsubasa 124-->Uwaaaaah!!!!Oikea angstifluffypläjäys á la KuroFai.
User Image
Niin kaunista. crying

*hyperventiloi ja pyörtyy*
PostPosted: Wed Aug 02, 2006 1:29 pm

Liftrasir
Aeris89

Aight. Käypihän se, kunhan et riko, käsittelet niitä vain puhtain käsin sopivan ilmankosteuden ja raikkauden sisältävässä huoneessa ja ja ja...
O..Okei,enkös minä aina olekkin käsitellyt pokkaeitasi hyvin vai?! sweatdrop
Jippii uusi Neon genesis Evangelion mrgreen

YamiEiji

Eathlinn
Crew

PostPosted: Mon Aug 07, 2006 10:00 am

Oi, nättiä KuroFai. razz

Kauhea... mä on ole mangaa lukenut kuin uuden OP:n suomeksi... Mutta se onkin toki laatumangaa. 3nodding
PostPosted: Tue Aug 08, 2006 12:09 am

"Miksi" on jälleen polttava kysymys. Löysin scriptin Tsubasan chapteriin 125,mutta itse mangaa ei ole vielä näkynyt.MIKSI?!Luin scriptin,ja nyt olen melko lähellä sitä olotilaa,jossa voisin vain sätkiä avuttomana omassa kuolalammikossani lattialla.

...elikkä mainio kappale tiedossa,mutta haluaisin nähdä sen KUVINA! scream

Carmen LaVihta

Carmen LaVihta

PostPosted: Wed Aug 09, 2006 12:59 pm

...tulihan se sieltä,Tsubasan chapitre 125 mangana. *drool* Kaunista, niin kaunista. heart heart
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 39 40 41 42 43 44 ... 50 51 52 53 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games