|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 10, 2006 10:20 am
Ik zoek hem zo op 3nodding Binnen het uur een nieuw hoofdstuk!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 10, 2006 10:37 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 12, 2006 5:19 am
jeeey! help die mensjes!
ik zat hele tijd te zeggen: de grond, in de grond... ja kijk maar omlaaag, daar tussen het zand en in de aarde ^_^ ik wist wel dat ze zouden luisteren xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 12, 2006 8:40 am
Wauw, je hebt mentale krachten!!! Goed gedaan Zakou!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 14, 2006 4:34 am
goed hoofdstuk biggrin
wat correcties:
The ground is completely dried out; it hasn't rained her for weeks!" her = here?
Ao leaned against the well. "It's there home..." He answered. there = their?
there = daar their = hun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 14, 2006 8:11 am
Dat klopt ja! Ik herinner me dat ik deze fouten al eerder tegen ben gekomen, en dat ik die in de definitieve versie er al heb uitgepikt. Dit is niet vanuit die versie XD Dus krijg je de spelfouten er gratis bij!!!
Bedankt!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 14, 2006 10:22 am
Iemand maakt, voor mij, zonder dat ik er om vraag, een website voor Forever Young......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 15, 2006 3:14 am
kittyocean Iemand maakt, voor mij, zonder dat ik er om vraag, een website voor Forever Young...... LOL dankje..die spelfouten maken hem..GRATIS zei je?? *grijpt* wink okay dan..wel naar jou smaak en met jou toestemming?? Krijgen we dan ook de link of niet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 15, 2006 9:24 am
kittyocean Iemand maakt, voor mij, zonder dat ik er om vraag, een website voor Forever Young...... Vind je dat leuk, of juist niet..? Wat gaat die er dan opzetten? Al jouw verhalen? Tekeningen? Maar mag dat wel van je? En je was toch zelf al aan een site bezig...?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 15, 2006 2:37 pm
Het is een verjaardags cadeau voor mij dan smile En hij maakt hem VOOR mij. Officieel heeft hij geen toestemming gevraagd, maar hij wil FY zo graag online zien, en mij er zo graag mee helpen... ik ben alleen bang dat ik de hosting nooit kan betalen.....
En de SPELFOUTEN zijn gratis Ice-kit, de hoofdstukken kosten geld wink Wanneer krijg ik er es gold voor ? *geintje*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 16, 2006 9:11 am
kittyocean Iemand maakt, voor mij, zonder dat ik er om vraag, een website voor Forever Young...... ik wil hem wel zien als hij af is! btw: hoezo moet jij hem betalen? hij maakt hem toch voor jou (A)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 16, 2006 10:28 am
Domeinnamen en hosting enzo. En hij zal wel het eerste jaar betalen, maar de jaren erna vast niet!
Als hij af is ga ik meteen linken!!
En volgende week ga ik de eerste 3 aangeschreven uitgevers opnieuw mailen, en er weer 3 nieuwe bij nemen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 16, 2006 10:55 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 16, 2006 11:35 am
Ik heb wel wat meer dan zomaar geluk nodig XD Ik heb een mirakel nodig!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|