|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 10:17 am
Uumie-chan number_17 Uumie-chan Ja, maar dat weet ie als het goed is al xd We kennen elkaar al een jaar ongeveer en al vanaf het begin is het haast alleen maar geflirt tussen ons geweest whee Maar om het dan echt hardop toe te geven is wat anders. Voor mij dan xd nou gewoon proberen he ^^ als is het nog zo moeilijk sweatdrop Ik ga eerst zo'n smerige Breezer drinken xd Dan ben ik niet meer zo bang! jij = slecht.... heb je echt eerst alcohol nodig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 10:27 am
kiek Uumie-chan number_17 Uumie-chan Ja, maar dat weet ie als het goed is al xd We kennen elkaar al een jaar ongeveer en al vanaf het begin is het haast alleen maar geflirt tussen ons geweest whee Maar om het dan echt hardop toe te geven is wat anders. Voor mij dan xd nou gewoon proberen he ^^ als is het nog zo moeilijk sweatdrop Ik ga eerst zo'n smerige Breezer drinken xd Dan ben ik niet meer zo bang! jij = slecht.... heb je echt eerst alcohol nodig? waarschijnlijk niet..was een grapje he blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 10:28 am
number_17 kiek Uumie-chan number_17 Uumie-chan Ja, maar dat weet ie als het goed is al xd We kennen elkaar al een jaar ongeveer en al vanaf het begin is het haast alleen maar geflirt tussen ons geweest whee Maar om het dan echt hardop toe te geven is wat anders. Voor mij dan xd nou gewoon proberen he ^^ als is het nog zo moeilijk sweatdrop Ik ga eerst zo'n smerige Breezer drinken xd Dan ben ik niet meer zo bang! jij = slecht.... heb je echt eerst alcohol nodig? waarschijnlijk niet..was een grapje he blaugh en ik ben dus echt niet wakker... >< ik merk niet 1 stom grapje op... net ook aan tafel een aantal keer.... *zucht* ik ga zo maar weer slapen dan denk ik
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 10:38 am
kiek number_17 kiek Uumie-chan number_17 Uumie-chan Ja, maar dat weet ie als het goed is al xd We kennen elkaar al een jaar ongeveer en al vanaf het begin is het haast alleen maar geflirt tussen ons geweest whee Maar om het dan echt hardop toe te geven is wat anders. Voor mij dan xd nou gewoon proberen he ^^ als is het nog zo moeilijk sweatdrop Ik ga eerst zo'n smerige Breezer drinken xd Dan ben ik niet meer zo bang! jij = slecht.... heb je echt eerst alcohol nodig? waarschijnlijk niet..was een grapje he blaugh en ik ben dus echt niet wakker... >< ik merk niet 1 stom grapje op... net ook aan tafel een aantal keer.... *zucht* ik ga zo maar weer slapen dan denk ik nu al eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 11:19 am
number_17 kiek number_17 kiek Uumie-chan number_17 Uumie-chan Ja, maar dat weet ie als het goed is al xd We kennen elkaar al een jaar ongeveer en al vanaf het begin is het haast alleen maar geflirt tussen ons geweest whee Maar om het dan echt hardop toe te geven is wat anders. Voor mij dan xd nou gewoon proberen he ^^ als is het nog zo moeilijk sweatdrop Ik ga eerst zo'n smerige Breezer drinken xd Dan ben ik niet meer zo bang! jij = slecht.... heb je echt eerst alcohol nodig? waarschijnlijk niet..was een grapje he blaugh en ik ben dus echt niet wakker... >< ik merk niet 1 stom grapje op... net ook aan tafel een aantal keer.... *zucht* ik ga zo maar weer slapen dan denk ik nu al eek jup, kep vanacht heeeeeeeel veel geslapen .... 2 uur razz (in totaal)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 11:29 am
kiek number_17 kiek number_17 kiek Uumie-chan number_17 Uumie-chan Ja, maar dat weet ie als het goed is al xd We kennen elkaar al een jaar ongeveer en al vanaf het begin is het haast alleen maar geflirt tussen ons geweest whee Maar om het dan echt hardop toe te geven is wat anders. Voor mij dan xd nou gewoon proberen he ^^ als is het nog zo moeilijk sweatdrop Ik ga eerst zo'n smerige Breezer drinken xd Dan ben ik niet meer zo bang! jij = slecht.... heb je echt eerst alcohol nodig? waarschijnlijk niet..was een grapje he blaugh en ik ben dus echt niet wakker... >< ik merk niet 1 stom grapje op... net ook aan tafel een aantal keer.... *zucht* ik ga zo maar weer slapen dan denk ik nu al eek jup, kep vanacht heeeeeeeel veel geslapen .... 2 uur razz (in totaal) phoe dat is niet veel sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 6:31 am
Ik heb net het meest geweldige GD afzeikende siggy gemaakt ooit!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 7:42 am
ButtonFly Ik heb net het meest geweldige GD afzeikende siggy gemaakt ooit! Je hebt een wat-wat gemaakt? confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 7:44 am
on my mind: Gundam Seed Destiny #33 die uit is en...die ik ..NU ga kijken domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 8:06 am
Shin Asuka on my mind: Gundam Seed Destiny #33 die uit is en...die ik ..NU ga kijken domokun veel plezier!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 8:41 am
kiek Shin Asuka on my mind: Gundam Seed Destiny #33 die uit is en...die ik ..NU ga kijken domokun veel plezier!! back domokun was wel coole ep xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 8:46 am
Shin Asuka kiek Shin Asuka on my mind: Gundam Seed Destiny #33 die uit is en...die ik ..NU ga kijken domokun veel plezier!! back domokun was wel coole ep xp niets zeggen hoor... k ben nog steeds bij epi 3 >< (aant bewaren voor de zomer vakantie)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 10:09 am
On my mind: morgen naar de tandarts & mondhygieniste xp (kan ik weer naar purmerend)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 11:34 am
On my mind: Nou zijn die jongen die ik leuk vind en ik eindelijk erachter DAT we elkaar leuk vinden, gaat mijn ex vervelend doen. En die ex is de beste vriend van ons allebei. Waarom gaat nooit iets makkelijk? scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 11:37 am
Uumie-chan On my mind: Nou zijn die jongen die ik leuk vind en ik eindelijk erachter DAT we elkaar leuk vinden, gaat mijn ex vervelend doen. En die ex is de beste vriend van ons allebei. Waarom gaat nooit iets makkelijk? scream Laat die ex van je gewoon lekker lullen. Het is jullie leven en jullie moeten daarzelf over beslissen. Waardeert hij jullie beslissing niet? Simpel, dan is hij jullie vriend niet!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|