|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 5:17 am
Shinrin Minto Pikku-Timppa Tuli juuri postissa Sid Meyer's Civilization IV. 3nodding En vielä kerennyt sitä asentamaan, mutta siinä on ainakin kirjaimellisesti ohjeKIRJA. o.o 224 sivua. Tosin suuri osa siitä on tuttua tavaraa, sillä aikaisemmat Civit ovat jotenkuten hallussa. 3nodding Se peli addiktoi. Varaudu unettomiin öihin. xd Tiedän että se addiktoi. o.o Pelottavan hyvin. Mutta koska itsehän omaan muita ankaramman itsekurin (*KRHM*) niin ei minulla mitään hätää ole. Kuhan pysyttelen erossa siitä pari päivää niin pystyn taas jatkamaan loistavasti. Tosin kyllä Civ II koukutti minua vielä enemmän o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 5:31 am
Pikku-Timppa Shinrin Minto Pikku-Timppa Tuli juuri postissa Sid Meyer's Civilization IV. 3nodding En vielä kerennyt sitä asentamaan, mutta siinä on ainakin kirjaimellisesti ohjeKIRJA. o.o 224 sivua. Tosin suuri osa siitä on tuttua tavaraa, sillä aikaisemmat Civit ovat jotenkuten hallussa. 3nodding Se peli addiktoi. Varaudu unettomiin öihin. xd Tiedän että se addiktoi. o.o Pelottavan hyvin. Mutta koska itsehän omaan muita ankaramman itsekurin (*KRHM*) niin ei minulla mitään hätää ole. Kuhan pysyttelen erossa siitä pari päivää niin pystyn taas jatkamaan loistavasti. Tosin kyllä Civ II koukutti minua vielä enemmän o.o Mie en koskaan pelannut kakkosta. eek Muistan hämärästi kun kaverin porukat osti sen sille joskus aikoinaan, ja pari kertaa pääsin kattomaan vierestä ku se pelas, mutta se oli sitä aikaa kun kyseinen kaverisuhde hiipui (lähinnä paikkakunnalta pois muuttamisen takia). Ykköstä hakkaan vieläkin sillon tällön. wink Mutta kakkonen näytti sillon mielenkiintoiselta, ja muistan, että ainakin graffoissa oli tapahtunut suurta edistystä ykkösen jälkeen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 5:53 pm
Shinrin Minto Pikku-Timppa Shinrin Minto Pikku-Timppa Tuli juuri postissa Sid Meyer's Civilization IV. 3nodding En vielä kerennyt sitä asentamaan, mutta siinä on ainakin kirjaimellisesti ohjeKIRJA. o.o 224 sivua. Tosin suuri osa siitä on tuttua tavaraa, sillä aikaisemmat Civit ovat jotenkuten hallussa. 3nodding Se peli addiktoi. Varaudu unettomiin öihin. xd Tiedän että se addiktoi. o.o Pelottavan hyvin. Mutta koska itsehän omaan muita ankaramman itsekurin (*KRHM*) niin ei minulla mitään hätää ole. Kuhan pysyttelen erossa siitä pari päivää niin pystyn taas jatkamaan loistavasti. Tosin kyllä Civ II koukutti minua vielä enemmän o.o Mie en koskaan pelannut kakkosta. eek Muistan hämärästi kun kaverin porukat osti sen sille joskus aikoinaan, ja pari kertaa pääsin kattomaan vierestä ku se pelas, mutta se oli sitä aikaa kun kyseinen kaverisuhde hiipui (lähinnä paikkakunnalta pois muuttamisen takia). Ykköstä hakkaan vieläkin sillon tällön. wink Mutta kakkonen näytti sillon mielenkiintoiselta, ja muistan, että ainakin graffoissa oli tapahtunut suurta edistystä ykkösen jälkeen. Itse pidän enemmän kakkosen kuvakulmasta ku mikä ykkösessä on. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 2:26 am
Himpura olen ihan koukussa tähän peliin mrgreen :
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 1:41 am
Oltiin muutamia vuosia sitten koko perheen voimin (isän puolelta) Kreikassa lomalla. Veli- ja siskopuoli molemmat olivat ottaneet Gameboyt ja Pokemon-pelit mukaan. No, koska addiktoidun peliin kuin peliin, mie sitten onnistuin addiktoitumaan siihen Pokemoniinkin sillon. Kamalata. eek Arvatkaa saivatko sisko- ja velipuoli enää pelivuoroa ollenkaan sen loman aikana! Kauhee sisko mie.. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 11:28 am
Nonni.
Uuden tietokoneen ostoksihan se meni, kun pakko saada omaksi tuo Oblivion. Ja Age of Empires III:n (kyllä, konevanhukseni ei edes sitä pyöritä).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 7:34 am
Oho, kylläpäs täällä ollaan puhuttu paljon, kun en oo pahimmiten kerenny käydä kattomassa täällä mitään sweatdrop Mut kuitenkin, pelasin tossa muutamia viikkoja sit Tales Of Symphonian läpi n.50 tunnissa ja pelin takakannessa sanottiin ett peliaikaa olis kestäny yli 80 tuntii mut mä pelasin sen vähä liian nopeesti läpi mrgreen Ja saan Harvest Moon Ds pelin kanssa tapella kun ei oo vieläkään ilmestyny koko peli tänne ja siirtelevät jatkuvasti sitä julkaisupäivää ett vähä niin kun keljuttaa evil Black & White 2 peli on aika vaikee pelata jostain kumman syystä, en oikein hallitse sitä peliä sweatdrop Esim. mun elukka eli susi juoksee vaikka missä ja repii jatkuvasti puita irti enkä saa sitä lopettamaan vaikka kävisinkin lyömässä sitä domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 11, 2006 1:51 pm
Hitsi meikä haluu sen hitsin Tales Of Symphonia PS2 pelin se on niin namuu domokun enemmän herkkua mitä Gamecuben versiossa domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 11, 2006 3:05 pm
Aeris89 Hitsi meikä haluu sen hitsin Tales Of Symphonia PS2 pelin se on niin namuu domokun enemmän herkkua mitä Gamecuben versiossa domokun Mitä? Onko siitä PS2-versiokin? Mulle kans.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 1:20 pm
Liftrasir Aeris89 Hitsi meikä haluu sen hitsin Tales Of Symphonia PS2 pelin se on niin namuu domokun enemmän herkkua mitä Gamecuben versiossa domokun Mitä? Onko siitä PS2-versiokin? Mulle kans. Mulle myös domokun Mut sitä näköjään ei oo vielä julkaistu euroopassa, ehkä question Siinä olis enemmän lisämateriaalia mitä gamecuben versiossa domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 2:35 pm
Guild Wars, space4k, DT, ogame, monstersgame... siinä kai tärkeimmät.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 3:55 pm
Rikku86 Mut sitä näköjään ei oo vielä julkaistu euroopassa, ehkä question Siinä olis enemmän lisämateriaalia mitä gamecuben versiossa domokun Miun tutkimuksien ja netin ei-ehkä-niinkään-luotettavien (= wikipedia) lähteiden mukaan se julkaistaan Jaappaniassa vasta syyskuun lopuilla, eikä ole tietoa vielä muista. (siitä on myös tulossa OVA ensi vuonna) ...eli, ehkä joskus parin vuoden päästä saadaan Eurooppaan... xp Oo~! Ja Tales of Destinykin näköjään PS2:lle. Joskus. Talesit on huippuja. Phantasian enkkudubbi vaan on niin hirveää että voisin lähettää todella ison läjän kakkaa jokaiselle sen kanssa työskennelleelle, ja "tupla-annos" Archen ääninäyttelijälle. Mutta onneksi voi aina pelata ilman ääniä... huoh ninja YÄÄÄ minä saan sen uuden tietokoneeni vasta parin viikon päästä ja silloin minä olen jo Joutsenossa ja minä en pääse heti sitä hakemaan+kokoamaan+pelaamaan Oblivionia! crying ja crying ja vielä kerran crying . On se vaikeaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 19, 2006 11:57 am
Mie rakastan kaikkia Tales Of pelejä kuten myös FF heart Kuinka ne osaa tehdä niist peleist nii huippui?! domokun No on tosin muitakin huippui pelei mutt harmittaa ku suurin osa ei edes tule tänne...nyyh.. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 20, 2006 4:14 pm
Hehehe. Ostin Oblivionin uutta konetta varten jo valmiiksi. Ja myyjä tunki minulle vieläpä sen Collector's Editionin, koska olivat saaneet yhden sellaisen ja näköjään halusivat eroon.
No, ainahan nyt +5€ lisäsälppeestä voi maksaa. Ja sainpahan hienon kolikon blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 21, 2006 10:56 am
assypelit on aika kivoja biggrin Miun isoveli oli jelppinykin Bloboats-pelin kanssa hiukan.
Mutta Frets on Fire. Kiivakiva.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|