|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2005 5:44 am
kittyocean Heeeee, er is geen discussie meer! Jammer hoor!!! ^_^ verzin je toch gewoon een nieuwe in je stelling topic, die zit nu ergens op page 2
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2005 5:49 am
Darlaa kittyocean Heeeee, er is geen discussie meer! Jammer hoor!!! ^_^ verzin je toch gewoon een nieuwe in je stelling topic, die zit nu ergens op page 2 We hebben al weer een tijdje niet gediscusseerd ja.....het moet er wel 1 zijn waar over te discusseren valt.........
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2005 6:00 am
kittyocean Darlaa kittyocean Heeeee, er is geen discussie meer! Jammer hoor!!! ^_^ verzin je toch gewoon een nieuwe in je stelling topic, die zit nu ergens op page 2 We hebben al weer een tijdje niet gediscusseerd ja.....het moet er wel 1 zijn waar over te discusseren valt......... ^_^' dat spreekt voor zich, iets actueels?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2005 6:30 am
Darlaa kittyocean Darlaa kittyocean Heeeee, er is geen discussie meer! Jammer hoor!!! ^_^ verzin je toch gewoon een nieuwe in je stelling topic, die zit nu ergens op page 2 We hebben al weer een tijdje niet gediscusseerd ja.....het moet er wel 1 zijn waar over te discusseren valt......... ^_^' dat spreekt voor zich, iets actueels? Het enige actuele wat ik nu ken is de Europese Grondwet (.......... evil stomme huis aan huis folders!!!!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2005 6:36 am
kittyocean Darlaa kittyocean Darlaa kittyocean Heeeee, er is geen discussie meer! Jammer hoor!!! ^_^ verzin je toch gewoon een nieuwe in je stelling topic, die zit nu ergens op page 2 We hebben al weer een tijdje niet gediscusseerd ja.....het moet er wel 1 zijn waar over te discusseren valt......... ^_^' dat spreekt voor zich, iets actueels? Het enige actuele wat ik nu ken is de Europese Grondwet (.......... evil stomme huis aan huis folders!!!!) biggrin biggrin biggrin dat is ook het enigste waar ik aan kon denken!! xd maar geen idee wat je daar over zou kunnen zeggen, (geen goed teken dus... )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2005 6:43 am
Het is zo'n twijfel iets, en wie zegt dat de regering naar het resultaat luistert XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2005 6:45 am
kittyocean Het is zo'n twijfel iets, en wie zegt dat de regering naar het resultaat luistert XD ik denk niet dat de bevolking het zou waarderen als ze het niet deden, kunnen ze dat maken zonder figuur te slaan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2005 7:01 am
Darlaa kittyocean Het is zo'n twijfel iets, en wie zegt dat de regering naar het resultaat luistert XD ik denk niet dat de bevolking het zou waarderen als ze het niet deden, kunnen ze dat maken zonder figuur te slaan? Ze doen al jaren niets anders XD Als ze een referendum over Iraq hadden gehouden, had heel NL waarschijnlijk NEE gestemt, en dan hadden ze een probleem gehad XD Daarom hebben ze maar geen referendum gehouden XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2005 7:04 am
wist iemand eigenlijk wat de wet inhield voordat hij/zij die folders kreeg?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2005 7:08 am
Zakou Nenharma wist iemand eigenlijk wat de wet inhield voordat hij/zij die folders kreeg? nee en weet het nog steeds niet, folders? nog niet gezien ik heb wel een debat gezien, een gedeelte dan, er was een gast die de voors en een ander die te tegens opsomde toen de man met de voors was geweest had ik nog geen idee wat hij nou eigelijk gezecht had.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2005 7:12 am
Darlaa Zakou Nenharma wist iemand eigenlijk wat de wet inhield voordat hij/zij die folders kreeg? nee en weet het nog steeds niet, folders? nog niet gezien ik heb wel een debat gezien, een gedeelte dan, er was een gast die de voors en een ander die te tegens opsomde toen de man met de voors was geweest had ik nog geen idee wat hij nou eigelijk gezecht had. .......niet......gezien.......... eek WELKE POSTBODE HEEFT ZIJN WERK NIET GEDAAN stressed Ik moest 2 KEER al die krengen rond brengen!!!!! Postbode zijn is niet altijd even makkelijk gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2005 7:13 am
Darlaa Zakou Nenharma wist iemand eigenlijk wat de wet inhield voordat hij/zij die folders kreeg? nee en weet het nog steeds niet, folders? nog niet gezien ik heb wel een debat gezien, een gedeelte dan, er was een gast die de voors en een ander die te tegens opsomde toen de man met de voors was geweest had ik nog geen idee wat hij nou eigelijk gezecht had. wij hadden een of andere nl tekst daar over, van een voorstander. volgens mij gaat er niet echt veel veranderen sweatdrop maar ik kan ook de tekst gewoo nslecht hebben gemaakt whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2005 7:14 am
kittyocean Darlaa Zakou Nenharma wist iemand eigenlijk wat de wet inhield voordat hij/zij die folders kreeg? nee en weet het nog steeds niet, folders? nog niet gezien ik heb wel een debat gezien, een gedeelte dan, er was een gast die de voors en een ander die te tegens opsomde toen de man met de voors was geweest had ik nog geen idee wat hij nou eigelijk gezecht had. .......niet......gezien.......... eek WELKE POSTBODE HEEFT ZIJN WERK NIET GEDAAN stressed Ik moest 2 KEER al die krengen rond brengen!!!!! Postbode zijn is niet altijd even makkelijk gonk sweatdrop ik ga niet elke dag de post langs als er iets voor mij bij zit arriveert het wel in mijn kamer op en of andere manier.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2005 7:21 am
Voordelen: Handel Nadelen: hoe zit het met onze eigen grondwet? moet ie dan aangepast worden???
Wat is de volgende stap?
Amerika 2 worden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2005 7:42 am
kittyocean Voordelen: Handel Nadelen: hoe zit het met onze eigen grondwet? moet ie dan aangepast worden??? Wat is de volgende stap? Amerika 2 worden? volgens mij is eenheid toch beter dan verdeeldheid
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |