|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:09 pm
Vad hände med Announcement tråden?! den är borta! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:10 pm
Min 1års-dag. Imorgon fyller Yannah år. (men tyvärr kan jag inte komma, grattis i förskott)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Det är läskigt att vara moderator, jag har lyckats edita istället för att quota och nyss råkade Yannah av misstag ta bort 'Välkommen'-tråden. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
chibi_chan Hej! *glompar alla* Min födelsedag idag. blaugh nej det är det inte domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:11 pm
Miradjii Det är läskigt att vara moderator, jag har lyckats edita istället för att quota och nyss råkade Yannah av misstag ta bort 'Välkommen'-tråden. sweatdrop Jag tar gärna din plats blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:12 pm
Miradjii Det är läskigt att vara moderator, jag har lyckats edita istället för att quota och nyss råkade Yannah av misstag ta bort 'Välkommen'-tråden. sweatdrop GO YOU! xd du är min nya idol ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:14 pm
Miradjii Det är läskigt att vara moderator, jag har lyckats edita istället för att quota och nyss råkade Yannah av misstag ta bort 'Välkommen'-tråden. sweatdrop Rahahahahahahahawr! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:14 pm
Chibi_Chocobo Miradjii Det är läskigt att vara moderator, jag har lyckats edita istället för att quota och nyss råkade Yannah av misstag ta bort 'Välkommen'-tråden. sweatdrop GO YOU! xd du är min nya idol ninja Idol? V-v-varför? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:15 pm
Goooodis.. gonk Kommer det inte snart?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:16 pm
Petsy Goooodis.. gonk Kommer det inte snart? Jodå, där är dom. *pekar på armé av helikoptrar som bär på gigantiska container lådor som innehåller godiset* Där är det. cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:17 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Goooodis.. gonk Kommer det inte snart? Jodå, där är dom. *pekar på armé av helikoptrar som bär på gigantiska container lådor som innehåller godiset* Där är det. cool Sweet! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:17 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Goooodis.. gonk Kommer det inte snart? Jodå, där är dom. *pekar på armé av helikoptrar som bär på gigantiska container lådor som innehåller godiset* Där är det. cool *Skjuter ner helikoptrarna* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:18 pm
Petsy Miradjii Det är läskigt att vara moderator, jag har lyckats edita istället för att quota och nyss råkade Yannah av misstag ta bort 'Välkommen'-tråden. sweatdrop Jag tar gärna din plats blaugh Det var inte mitt fel. Jag skulle ta bort en dubbelpost och då försvann hela tråden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:19 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Goooodis.. gonk Kommer det inte snart? Jodå, där är dom. *pekar på armé av helikoptrar som bär på gigantiska container lådor som innehåller godiset* Där är det. cool *Skjuter ner helikoptrarna* domokun *får en container i huvudet & blir mosad*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:19 pm
Yannah Petsy Miradjii Det är läskigt att vara moderator, jag har lyckats edita istället för att quota och nyss råkade Yannah av misstag ta bort 'Välkommen'-tråden. sweatdrop Jag tar gärna din plats blaugh Det var inte mitt fel. Jag skulle ta bort en dubbelpost och då försvann hela tråden sweatdrop Ujuj
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|