Zou jij naar een meeting willen? |
Nee |
|
20% |
[ 10 ] |
Ja, een pretpark! |
|
18% |
[ 9 ] |
Ja, een dierentuin! |
|
22% |
[ 11 ] |
Ja, cultuur snuiven! |
|
2% |
[ 1 ] |
Ja, shoppen! |
|
4% |
[ 2 ] |
Ja, lekker rondhangen in een park ofzo! |
|
2% |
[ 1 ] |
Ja, zolang het mij maar geen geld kost |
|
6% |
[ 3 ] |
Ja, en ik weet de perfecte plek!! |
|
4% |
[ 2 ] |
Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan.... |
|
18% |
[ 9 ] |
|
Total Votes : 48 |
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 07, 2006 5:12 am
Ik heb mijn treinkaartje EN dierntuinkaartje ^_^ Kruidvat had nog zat treinkaartjes (bij mij anyway XD).
XD Master, moeten we je nog op een speciale plek afhalen, of kom je ook naar Station Rhenen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 07, 2006 7:17 am
kittyocean Ik heb mijn treinkaartje EN dierntuinkaartje ^_^ Kruidvat had nog zat treinkaartjes (bij mij anyway XD). XD Master, moeten we je nog op een speciale plek afhalen, of kom je ook naar Station Rhenen? als alles goed gaat en ons ma zich niet bednekt kom ik naar rhenen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 07, 2006 7:56 am
Ok. ^_^ Ik moet nog een dierentuinkaartje kopen~! surprised
*bang*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 07, 2006 11:28 am
•♥• Kitty waar heb je ze gekocht? gwk heeft ze namelijk niet en de vv heft denk ik dd alleen locale dingen *heeft geen idee waar te kopen* •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 07, 2006 11:42 am
Ik heb ook het treinkaartje vd kruitvat ^^ En ik denk dat ik het hier wel bij het vvv zou kunnen krijgen *als ik weet waar het zit* Maar denk dat ik het gewoon daar aan de deur ga kopen smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 07, 2006 12:37 pm
kiek Ik heb ook het treinkaartje vd kruitvat ^^ En ik denk dat ik het hier wel bij het vvv zou kunnen krijgen *als ik weet waar het zit* Maar denk dat ik het gewoon daar aan de deur ga kopen smile Zeker weten? Tis wel handiger van te voren.. ^^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 07, 2006 12:38 pm
Oranjekorfbalpizza! kiek Ik heb ook het treinkaartje vd kruitvat ^^ En ik denk dat ik het hier wel bij het vvv zou kunnen krijgen *als ik weet waar het zit* Maar denk dat ik het gewoon daar aan de deur ga kopen smile Zeker weten? Tis wel handiger van te voren.. ^^; •♥• Ik vraag het me af, tis wel en gezoek zo sweatdrop waarschijnlijk zjn de kassa's aan het einde van het zeizoen niet zó druk. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 07, 2006 12:47 pm
Darlaa Oranjekorfbalpizza! kiek Ik heb ook het treinkaartje vd kruitvat ^^ En ik denk dat ik het hier wel bij het vvv zou kunnen krijgen *als ik weet waar het zit* Maar denk dat ik het gewoon daar aan de deur ga kopen smile Zeker weten? Tis wel handiger van te voren.. ^^; •♥• Ik vraag het me af, tis wel en gezoek zo sweatdrop waarschijnlijk zjn de kassa's aan het einde van het zeizoen niet zó druk. •♥•Das waar... maar ik vind het gewoon altijd wel prettig om zekerheid te hebben... Het zal zowiezo druk zijn ivb met berenbosweekend I assume, en ik weet gewoon niet hoe het zit met drukte + kassa's...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 07, 2006 1:42 pm
Oranjekorfbalpizza! Darlaa Oranjekorfbalpizza! kiek Ik heb ook het treinkaartje vd kruitvat ^^ En ik denk dat ik het hier wel bij het vvv zou kunnen krijgen *als ik weet waar het zit* Maar denk dat ik het gewoon daar aan de deur ga kopen smile Zeker weten? Tis wel handiger van te voren.. ^^; •♥• Ik vraag het me af, tis wel en gezoek zo sweatdrop waarschijnlijk zjn de kassa's aan het einde van het zeizoen niet zó druk. •♥•Das waar... maar ik vind het gewoon altijd wel prettig om zekerheid te hebben... Het zal zowiezo druk zijn ivb met berenbosweekend I assume, en ik weet gewoon niet hoe het zit met drukte + kassa's... nouja ik kan hier echt nergens kaartjes vinden dus je moet dan waarschijnlijk zowiezo wachten op mij
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 07, 2006 1:50 pm
XDmaster4 Oranjekorfbalpizza! Darlaa Oranjekorfbalpizza! kiek Ik heb ook het treinkaartje vd kruitvat ^^ En ik denk dat ik het hier wel bij het vvv zou kunnen krijgen *als ik weet waar het zit* Maar denk dat ik het gewoon daar aan de deur ga kopen smile Zeker weten? Tis wel handiger van te voren.. ^^; •♥• Ik vraag het me af, tis wel en gezoek zo sweatdrop waarschijnlijk zjn de kassa's aan het einde van het zeizoen niet zó druk. •♥•Das waar... maar ik vind het gewoon altijd wel prettig om zekerheid te hebben... Het zal zowiezo druk zijn ivb met berenbosweekend I assume, en ik weet gewoon niet hoe het zit met drukte + kassa's... nouja ik kan hier echt nergens kaartjes vinden dus je moet dan waarschijnlijk zowiezo wachten op mij •♥• En op mie en op Kiek XD ach dus dat zal niet veel uitmaken. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 2:16 am
De voorverkoop is wel meestal goedkoper dan aan de kassa ^_^ Spaarde mij anyway bijna 2 euro ^_^
Of is er niemand van jullie lid van de ANWB thuis?
Anyway, misschien is een recap handig? Van de afspraken? Zodat echt de laatste afspraken duidelijk zijn?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 7:26 am
Goed idee, maar ik denkd at ik me mond er ff over houd ik weet nog steeds niks zeker namelijk....
Niet dat ik neit wil ofzow! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|