Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 407 408 409 410 411 412 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

The Forbidden Angel

PostPosted: Mon Jan 19, 2009 1:42 pm

OMM:
Morgen een toets van een vak waar ik geen één keer naar de les ben geweest.. zucht. Maar, dan zijn me toetsen dit blok wel afgelopen! Morgen avond ook nog een gesprek op me stage, en dan als ik thuis kom ff 2 weken niets smile <3
PostPosted: Tue Jan 20, 2009 7:27 am

OMM:
Why me gonk
In de toets van vandaag stonden de antwoorden.. ze hadden vergeten het antwoordblad eraf te halen. De hele klas wist/zag het behalve... ja ik dus. Iedereen heeft dus op zeker een voldoende, alleen ik moet nog afwachten.. Daarbij, iedereen heeft het antwoordvel eruit gescheurd, zodat de leraren er niet achter zouden komen. Ik heb dat dus niet gedaan, aangezien ik niet wist dat het erbij zat. Dus er is ook nog een kans dat ze erachter komen.. en dan kan de hele klas de toets opnieuw maken *sigh* great.. bewijs dan maar eens dat je niet naar de antwoorden heb gekeken XD

The Forbidden Angel

Lorraaa

PostPosted: Tue Jan 20, 2009 12:33 pm

The Forbidden Angel
OMM:
Why me gonk
In de toets van vandaag stonden de antwoorden.. ze hadden vergeten het antwoordblad eraf te halen. De hele klas wist/zag het behalve... ja ik dus. Iedereen heeft dus op zeker een voldoende, alleen ik moet nog afwachten.. Daarbij, iedereen heeft het antwoordvel eruit gescheurd, zodat de leraren er niet achter zouden komen. Ik heb dat dus niet gedaan, aangezien ik niet wist dat het erbij zat. Dus er is ook nog een kans dat ze erachter komen.. en dan kan de hele klas de toets opnieuw maken *sigh* great.. bewijs dan maar eens dat je niet naar de antwoorden heb gekeken XD

oh da's balen.. O_o
de hele klas zou dan waarschijnlijk de toets opnieuw moeten doen..
trouwens.. die docent is dan ook niet echt slim als hij er de antwoorden bij doet xD
PostPosted: Tue Jan 20, 2009 12:47 pm

begin maar alvast met leren! of je bent de enige die het niet opnieuw hoeft te doen....

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Jan 20, 2009 2:15 pm

Ja wel mooi balen.. heb ik dit keer dus min of meer voor niets geleerd, waarschijnlijk komt de herkansing dan volgend blok, terwijl we dan al vrij veel vakken hebben (vergeleken met dit blok).

Nouja ik zie het wel.. denk dat ze er wel achter komen, het was namelijk bij de andere klassen ook zo, alleen daar haalde de surveillant het antwoord vel er op tijd nog af -.-
PostPosted: Wed Jan 21, 2009 6:51 am

houd ons op de hoogte!!

kittyocean
Captain

Zeissothafar

Hunter

PostPosted: Thu Jan 22, 2009 12:33 pm

wow, that sucks really hard sad zoiets had ik een keer met frans of spaans, toen hadden we een werkwoorden examen en toen stonden de schema's nog op het bord, en op de schema's aan de muren kon je ook gewoon de antwoorden aflezen eek alleen die docent was stom genoeg om niet op te kijken toen iedereen ging lachen, hij is er echt nooit achter gekomen... ?? wtf??
PostPosted: Thu Jan 22, 2009 1:35 pm

OMM:
Oeee heb een nieuw kookboek met allemaal dingetjes die je kan bakken (: Heb nu zin om alles te maken en proeven x]

Ja ik ben benieuwd hoe t afloopt, tot nu toe er niets van gehoord nog

The Forbidden Angel

The Forbidden Angel

PostPosted: Fri Jan 23, 2009 9:10 am

OMM: Heb 2 taartjes gebakken ;o bananen taart ofzoiets met een honingijs topping. En me boek = uit biggrin
PostPosted: Sat Jan 24, 2009 12:58 pm

Zeissothafar
wow, that sucks really hard sad zoiets had ik een keer met frans of spaans, toen hadden we een werkwoorden examen en toen stonden de schema's nog op het bord, en op de schema's aan de muren kon je ook gewoon de antwoorden aflezen eek alleen die docent was stom genoeg om niet op te kijken toen iedereen ging lachen, hij is er echt nooit achter gekomen... ?? wtf??

Wij hadden dat ook met aardijkskunde, hadden ze 1 dingen op het woord geschreven. Ik voelde me zo.... 'waah, cheating!'. Toen de leraar kwam, wilden ze het wegvegen, maar lukte niet op tijd. Leraar komt langs, veegt het weg... maar het is nog goed zichtbaar! Gegrinnik, hij kijkt naar het bord... EN ZIET HET NIET XD Die vraag had NIEMAND fout XD Wat raaaar toch XD

kittyocean
Captain

Lorraaa

PostPosted: Sat Jan 24, 2009 1:24 pm

kittyocean
Zeissothafar

Wij hadden dat ook met aardijkskunde, hadden ze 1 dingen op het woord geschreven. Ik voelde me zo.... 'waah, cheating!'. Toen de leraar kwam, wilden ze het wegvegen, maar lukte niet op tijd. Leraar komt langs, veegt het weg... maar het is nog goed zichtbaar! Gegrinnik, hij kijkt naar het bord... EN ZIET HET NIET XD Die vraag had NIEMAND fout XD Wat raaaar toch XD

lol lol
PostPosted: Sun Jan 25, 2009 4:37 am

ben zo mooooooeeeeeee.....

kittyocean
Captain

Zeissothafar

Hunter

PostPosted: Sun Jan 25, 2009 11:54 am

waren alle leraren maar slechtziend smile

pfff, morgen een so van spaans waar ik maar 2 lessen van heb gehad eek Mannn, dat wordt een 1
PostPosted: Mon Jan 26, 2009 9:48 am

Veel succes!!!

kittyocean
Captain

Lorraaa

PostPosted: Mon Jan 26, 2009 11:37 am

Zeissothafar
waren alle leraren maar slechtziend smile

pfff, morgen een so van spaans waar ik maar 2 lessen van heb gehad eek Mannn, dat wordt een 1

Spaans..? O_o
(zo het is maar waar je tijd voor hebt.. O-o)
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 407 408 409 410 411 412 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games