|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 3:47 am
Valgarv Yes,you may dream aswell.. ninja ..var du tvungen att förstöra min fina dröm där? .__. *rullar ihop sig i ett hörn*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 3:54 am
prrnill Valgarv Yes,you may dream aswell.. ninja ..var du tvungen att f??min fina dr?䲿 .__. *rullar ihop sig i ett h? ..You know,now I do feel kinda bad.. .__.;; *Kräla fram till Prrnillovasmutch* Muffin for peace? *Hålla fram chockladmuffin* neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 4:01 am
Valgarv prrnill Valgarv Yes,you may dream aswell.. ninja ..var du tvungen att f??min fina dr?䲿 .__. *rullar ihop sig i ett h? ..You know,now I do feel kinda bad.. .__.;; *Kräla fram till Prrnillovasmutch* Muffin for peace? *HÃ¥lla fram chockladmuffin* neutral Åoh.. chokladmuffin.. *tittar på med stora ögon* *tar emot den och kramar valgarv* ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 4:12 am
prrnill Åoh.. chokladmuffin.. *tittar på med stora ögon* *tar emot den och kramar valgarv* ^^ Joy~ ^-^ *Krama tillbaka* whee Om alla fick en chockladmuffin skulle det knappast vara några krig..o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 4:25 am
Valgarv prrnill Åoh.. chokladmuffin.. *tittar på med stora ögon* *tar emot den och kramar valgarv* ^^ Joy~ ^-^ *Krama tillbaka* whee Om alla fick en chockladmuffin skulle det knappast vara några krig..o_O ^w^ Det beror på om alla älskar chokladmuffins lika mycket som mig. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 4:36 am
prrnill Valgarv prrnill ůh.. chokladmuffin.. *tittar på ed stora ?* *tar emot den och kramar valgarv* ^^ Joy~ ^-^ *Krama tillbaka* whee Om alla fick en chockladmuffin skulle det knappast vara nå§²a krig..o_O ^w^ Det beror på ¯m alla 䬳kar chokladmuffins lika mycket som mig. 3nodding True,true..Men alla gör ju det?!O__o;;... ... ... ..Bara för det,I'm buying you a muffin when we meet!..If we meet.. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 4:46 am
Filthy Mikusagi What ev. God natt! *släcker och går ut* Tror du att det är din butik eller? O: *Tänder och köper nudlar mitt i natten* ^__^ Nej, men jag släcker ändå...
Blaha blaha. *petar på sina Pride-strumpor*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 5:04 am
Valgarv True,true..Men alla gör ju det?!O__o;;... ... ... ..Bara för det,I'm buying you a muffin when we meet!..If we meet.. ninja surprised Really? Really really?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 5:29 am
*bråkar lite med sin kaninmask*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 6:08 am
jag är gay, jag heter darin jag är gay, jag heter darin jag är gay, jag heter darin JAG ÄR GAY, I LOVE DARIN, ÖÖH ÖÖÖH ÖÖH!
typ.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 6:09 am
yennifer jag �r gay, jag heter darin jag �r gay, jag heter darin jag �r gay, jag heter darin JAG �R GAY, I LOVE DARIN, ��H ���H ��H! typ. Varför måste alla hata Darin så?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 6:10 am
DRIVER OMKRING HÄR I LINNÉ, JAG SÖÖÖKER NÅN SLAGS EGEN LIVSKVALITÉÉÉÉ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 6:12 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 6:12 am
yennifer jag är gay, jag heter darin jag är gay, jag heter darin jag är gay, jag heter darin JAG ÄR GAY, I LOVE DARIN, ÖÖH ÖÖÖH ÖÖH! typ. Jen, jag älskar dig. xd heart *hör din röst säga det ^*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 6:13 am
Mikusagi yennifer jag �r gay, jag heter darin jag �r gay, jag heter darin jag �r gay, jag heter darin JAG �R GAY, I LOVE DARIN, ��H ���H ��H! typ. Varför mÃ¥ste alla hata Darin sÃ¥?varför ska man inte hata honom?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|