Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 406 407 408 409 410 411 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

The Forbidden Angel

PostPosted: Wed Jan 14, 2009 2:24 pm

Aww.. ga gewoon een avondje voor jezelf doen, msn uit, telefoon uit en gewoon ff rustig doen waar je zin in hebt
PostPosted: Thu Jan 15, 2009 7:53 am

ga bijvoorbeeld in bad zitten: meestal ontspant dat

on my mind: omg ik ben nu 16 jaar en een dag oud en weer een 3e plaats rijker smile nu me rijbewijs nog....

Zeissothafar

Hunter

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Jan 15, 2009 7:56 am

Gefeliciteerd smile
Derde plaats? met wat?
OMM: Bwah.
Wc bril is van de wc af, en het lijkt erop dat me moeder dit zo nog weken wilt laten =[
PostPosted: Thu Jan 15, 2009 8:12 am

The Forbidden Angel
Gefeliciteerd smile
Derde plaats? met wat?
Wc bril is van de wc af, en het lijkt erop dat me moeder dit zo nog weken wilt laten =[

lekker comfy smile je zou maar een grote boodschap moeten doen
we hebben vandaag de (semi-)finals op de burton european open gehad smile ik werd 3e, shaun white 2e en danny davis 1e (gelukkig heeft shaun niet gewonnen, shaun wint alles sad )

Zeissothafar

Hunter

Lorraaa

PostPosted: Thu Jan 15, 2009 12:35 pm

Zeissothafar
The Forbidden Angel
Gefeliciteerd smile
Derde plaats? met wat?

we hebben vandaag de (semi-)finals op de burton european open gehad smile ik werd 3e, shaun white 2e en danny davis 1e (gelukkig heeft shaun niet gewonnen, shaun wint alles sad )

nog gefeliciteerd met je verjaardag =) (en met je 3e plaats xD)
PostPosted: Thu Jan 15, 2009 1:15 pm

Zeissothafar
The Forbidden Angel
Gefeliciteerd smile
Derde plaats? met wat?

ehm.... de namen klinken zooo bekend.... snowboard XD?

OMM: ik heb volgens mijn werk te veel vakantieuren XD ik moet meer vakantie opnemen anders moeten ze me naar huis sturen XD Je zou denken: fijn, iemand die maar 4 weken in het jaar weggaat.... maar nee, op mijn werk zorgt dat voor een luxeprobleem XD

Dus, ik moet meer vrijnemen XP

kittyocean
Captain

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Thu Jan 15, 2009 1:22 pm

volgende week totaal 9 lesuren. met een beetje pech heb je twee dagen in een week les tot het 9de uur dus ik klaag niet

(heeft toetsweek en de toetsenn vervallen)
PostPosted: Thu Jan 15, 2009 1:32 pm

ehm, je zegt in een hele week 9 uur en dan 2 dagen tot het 9e uur? XD kom je dan niet op 18 uit?

En ik neem aan dat de lessen in de toetsweek vervallen en niet de toetsen XD?

kittyocean
Captain

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Thu Jan 15, 2009 1:53 pm

kittyocean
ehm, je zegt in een hele week 9 uur en dan 2 dagen tot het 9e uur? XD kom je dan niet op 18 uit?

ik denk dat je me een beetje verkeerd begrijpt

deze week hebben we maar 9 uur en met een beetje slecht rooster kun je soms wel 2 dagen in de week tot het 9de uur les hebben (het zijn trouwens lesuren is iets minder dan een uur anders klinkt het zo veel)

en nee de toetsen vallen uit die 9 uur die we hebben is tijd om je herkansingen te maken en mentorgesprekken als de toetsen door gingen hadden we zeker wel meer uren deze week
PostPosted: Fri Jan 16, 2009 11:16 am

XDmaster4
kittyocean

ik denk dat je me een beetje verkeerd begrijpt

deze week hebben we maar 9 uur en met een beetje slecht rooster kun je soms wel 2 dagen in de week tot het 9de uur les hebben (het zijn trouwens lesuren is iets minder dan een uur anders klinkt het zo veel)

en nee de toetsen vallen uit die 9 uur die we hebben is tijd om je herkansingen te maken en mentorgesprekken als de toetsen door gingen hadden we zeker wel meer uren deze week

Jah, slechte roosters zijn de harde realiteit voor Nederlandse jongeren. Op mijn oude school zijn de nieuwe roosters weer bagger slecht.... Dat wordt dus weer staken wink
on my mind: OMG ik ga slapen...... burning_eyes

Zeissothafar

Hunter

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Jan 16, 2009 12:03 pm

vandaaaar

OMM: ik heb eigenlijk best veel gedaan vandaag... als ik het zo achteraf bekijk XD en mijn moeder heeft een nieuwe mobiel (vergelijking: van MS Dos geupgraded naar Windows Vista) en het gaat haar redelijk af =D Ik ben trots!
PostPosted: Fri Jan 16, 2009 1:50 pm

Oeii zo druk... lang stage gelopen, langer dan ik verwacht.. ging om 10u de deur uit en rond half 5 thuis (ja voor mijn doen lang, normaal 3 uurtjes).
En superveel gelezen/geleerd...aangezien ik van het weekend niet zo'n zin heb, dan word ik altijd chagerijnig.. tot nu toe in 2 dagen/avonden 166blz. gelezen, maar ik ga nog door! ;o

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Jan 17, 2009 10:31 am

Hatsjoe! *sniffle* en ik ben moeeeeee XD
PostPosted: Mon Jan 19, 2009 7:45 am

hier nog een!! kom we gaan met de hele guild slapen smile

on my mind =>
baah deze week terug naar de vs, om de volgende maand weer hierheen te komen confused

Zeissothafar

Hunter

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Jan 19, 2009 11:05 am

wow, wat een reizen

en vandaag... worst mood ever!
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 406 407 408 409 410 411 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games