|
|
|
|
Posted: Thu Jul 14, 2005 3:17 pm
yennifer Nu.. tänker jag.. flytta till skottland. *pokes...ger geografi lektion*du vet att det är lååångt dit va? blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
yennifer Nu.. tänker jag.. flytta till skottland. ganska sött... ^^ <33
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv yennifer Nu.. tänker jag.. flytta till skottland. I'm with you!FORWARD SCOTLAND!!!*Rider iväg på en åsna* THE VENGABUS IS COMING!~ heart Yay! haha.. rida en åsna.. påtal om sex med djur a**å.. okej okej, jag ska sluta va pervers.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 14, 2005 3:18 pm
yennifer Valgarv yennifer Nu.. tänker jag.. flytta till skottland. I'm with you!FORWARD SCOTLAND!!!*Rider iväg på en åsna* THE VENGABUS IS COMING!~ heart Yay! haha.. rida en åsna.. påtal om sex med djur a**å.. okej okej, jag ska sluta va pervers. SÖT! <333
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Snow Cherry Rogga: Jo, Shinobi berättade att du gillar det. O: Va fan, det var mörkt hur skulle jag kunna veta att det var ett får crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sushi Alexii Snow Cherry Sushi Alexii Snow Cherry Ett av de vanligaste skälen till dödsstraff i Sverige för 300 år sedan var sex med djur. 3nodding Han är inget djur, han är en man... het! 3nodding Or is he? ninja believe me, he is... *drooools*... domokun Har du tittat efter?<.< heart Ichigo: We rule,ya'know?~ Nova: No,give us more!MORE I SAY!O_o;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
XDDD
Yennifer is los pervo. O:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 14, 2005 3:19 pm
Sushi heart
Rogga Men jag orkar inte sverige gonk
Val ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 14, 2005 3:21 pm
Val: No, I had no idea. O:!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Har du tittat efter?<.< heart vet du hur mycket som görs med dej medan du sover? domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
yennifer RoggaMen jag orkar inte sverige gonk Quote: Men vem fan gör det emn det betyder inte att man ska fly ifrån det bara för det xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 14, 2005 3:22 pm
Snow Cherry XDDD Yennifer is los pervo. O: domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 14, 2005 3:22 pm
Snow Cherry Val: No, I had no idea. O:!!! You know now,don't you?<3 :'D Sushi: I friggin' knew it!Det är alltså du som är på mig varje J-Cult helg när jag sover?! <3 xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 14, 2005 3:23 pm
heart @ yennifer
Min IQ är reducerad till 10 för att jag har blekmedel i håret.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 14, 2005 3:24 pm
Valgarv Snow Cherry Val: No, I had no idea. O:!!! You know now,don't you?<3 :'D Of course I do. <333
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|