|
|
|
|
Posted: Wed Jan 07, 2009 1:02 pm
The Forbidden Angel Lorraaa The Forbidden Angel Bah toetsweek.. moet ZOVEEL lezen. Heb al 1 (dun) boekje uit.. en 120 paginas gelezen... nu nog 330 tegaan.. en dat is voor 1 vak. Maar ik heb 2 vakken.. nog meer dus. Ok laten we hier maar over ophouden XD Beterschap kit! heart aw suc6 maar! Ik moet nu ook binnenkort een boekanalyse maken.. maar ik snap niks van het boek.. het gaat over een of ander meisje die in een wereld van de waterdictator komt (het klink alleen al stom..Dx).. vervolgens moet ze terug in haar eigen wereld komen.. maar eerst komt ze in een spiegelwereld met dode schimmen.. en dan gaat ze dood (ofzoiets) en zwerft ze rond in de omgeving van haar vroegere huis.. het stomme is dat ik dus in 12 bladzijdes allerlei dingen moet gaan verklaren... en mijn docent heeft dat boek nog zelf geschreven ook (zelf iets verzinnnen gaat dus niet) O_O staan er geen uittreksels op internet? het boek is erg onbekend... (waarschijnlijk gaf hij het ons maar op het te lezen.. omdat niemand anders het dan leest xD) ook zal hij vast wel eens gekeken hebben op internet naar uittreksels van zijn eigen boek x)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 07, 2009 1:06 pm
kittyocean @Zeis: Ehm... wat staat voor de deur? En yay! Zombie in de guild! He's back from the dead!!... of vampier? @ForbiddenA: hoor ik hier weer een recensie aankomen? wink (en ik heb vandaag een soort lipbalsem stick gebruikt; 1x. door mijn lichte verkoudheidje was mijn bovenlip wat schraam.... Maar geen Blistex XP) @Newborn: Succes! Gaat vast lukken!! @Lorraaa: Jij ook succes! Hoe heet het boek? XP En had je maar mijn boek moeten kiezen wink Ik had je wel kunnen helpen XP (heb ik al eerder gedaan. Dat kind een 8 en niet eens een dankjewel ¬¬ De jeugd van tegenwoordig weer!!) @myself: Welke topic zit ik ook al weer in XD? bedankt xD! Het boek heet ''de waterdictator''.. en natuurlijk heb ik het niet zelf uitgekozen razz .. (het was verplicht) ik denk dat ik er maar gewoon het beste van probeer te maken x) (en als een beetje goede docent geef je geen onvoldoende voor een boekanalyse als een leerling zijn boek slechte kritiek geeft.... hoop ik)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 07, 2009 1:12 pm
Dat dacht ik al... en dat de titel zo bekend voor kwam! Dit is bij dezelfde uitgeverij uitgegeven als mijn boek ^_^ Als hij op de eerste schrijversdag is geweest heb ik hem misschien zelfs wel ontmoet XD Hij heeft dus ook 80 e-mailadressen moeten verzamelen...
de cover trok me wel erg aan; weet je toevallig of hij deze zelf heeft getekend?
en hij is dunner dan mijn boek, MUAHAHA XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 07, 2009 4:01 pm
OMM; Oeh.. wat was ik vanmiddag boos op een projectlid... ze zei iets wat totaal niet rechtvaardig tegenover mij was. En als ik ergens niet tegen kan... je mag best commentaar op me hebben, maar weet dan wel zeker dat het rechtvaardig is. Door al die boosheid was me concentratie verloren... terwijl ik dus zoveel moe(s)t leren xd
@Kit, hahaha en werkte het? razz Ja misschien... joh ik heb nog zoveel ideeën voor reviews! Kost alleen tijd om ze te schrijven.. ik wil nog over Mange Too, gezichtsstomer, fall out 4, Call of duty 4, etc. etc.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 08, 2009 1:28 am
nee, het hielp tijdelijk
OMM: jeetje is het al weer zo laat XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 08, 2009 12:49 pm
kittyocean Dat dacht ik al... en dat de titel zo bekend voor kwam! Dit is bij dezelfde uitgeverij uitgegeven als mijn boek ^_^ Als hij op de eerste schrijversdag is geweest heb ik hem misschien zelfs wel ontmoet XD Hij heeft dus ook 80 e-mailadressen moeten verzamelen... de cover trok me wel erg aan; weet je toevallig of hij deze zelf heeft getekend? en hij is dunner dan mijn boek, MUAHAHA XP hij is kaal.. en zet z'n bril meestal op zijn hoofd xD en toen ik die voorkant zag.. dacht ik dat het nog een best spanned boek kon worden.. (de voorkant heeft hij niet zelf gemaakt, maar zijn broer) het boek valt alleen erg tegen als je het eenmaal leest.. het is best lastig om er doorheen te komen.. ook is het niet echt mijn stijl (en het is niet zo dat ik dit zeg als een boeken-hatende-scholier.. ik lees best veel) nu word ik wel benieuwd naar jou boek =)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 08, 2009 1:26 pm
er waren best veel mensen toen XD En tja, de omschrijving trok me half wel half niet XD concept is erg intersssant... maar ik heb het niet gelezen... dus ik kan niet oordelen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 09, 2009 12:22 pm
kittyocean er waren best veel mensen toen XD En tja, de omschrijving trok me half wel half niet XD concept is erg intersssant... maar ik heb het niet gelezen... dus ik kan niet oordelen hoe heet jouw boek..? =)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 09, 2009 1:41 pm
Lorraaa kittyocean er waren best veel mensen toen XD En tja, de omschrijving trok me half wel half niet XD concept is erg intersssant... maar ik heb het niet gelezen... dus ik kan niet oordelen hoe heet jouw boek..? =) Forever Young Eternity 1: New to this world
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 10, 2009 9:25 am
kittyocean Lorraaa kittyocean er waren best veel mensen toen XD En tja, de omschrijving trok me half wel half niet XD concept is erg intersssant... maar ik heb het niet gelezen... dus ik kan niet oordelen hoe heet jouw boek..? =) Forever Young Eternity 1: New to this world ik zal kijken of ik het eens in de bieb kan vinden.. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 11, 2009 7:47 am
Lorraaa kittyocean Lorraaa kittyocean er waren best veel mensen toen XD En tja, de omschrijving trok me half wel half niet XD concept is erg intersssant... maar ik heb het niet gelezen... dus ik kan niet oordelen hoe heet jouw boek..? =) Forever Young Eternity 1: New to this world ik zal kijken of ik het eens in de bieb kan vinden.. 3nodding Dat betwijfel ik XD Want als ze het daar hebben, hebben ze het gekocht zonder dat ik betaald word (heeft een voordeel als je dat kan inzien bij de uitgeverij). Maar misschien willen ze het wel bestellen!! ISBN10 9085397197 ISBN13 9789085397199 http://www.bol.com/nl/p/boeken/forever-young-1-new-to-this-world/1001004006088532/index.html smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 11, 2009 10:32 am
kittyocean Lorraaa kittyocean Lorraaa kittyocean er waren best veel mensen toen XD En tja, de omschrijving trok me half wel half niet XD concept is erg intersssant... maar ik heb het niet gelezen... dus ik kan niet oordelen hoe heet jouw boek..? =) Forever Young Eternity 1: New to this world ik zal kijken of ik het eens in de bieb kan vinden.. 3nodding Dat betwijfel ik XD Want als ze het daar hebben, hebben ze het gekocht zonder dat ik betaald word (heeft een voordeel als je dat kan inzien bij de uitgeverij). Maar misschien willen ze het wel bestellen!! ISBN10 9085397197 ISBN13 9789085397199 http://www.bol.com/nl/p/boeken/forever-young-1-new-to-this-world/1001004006088532/index.html smile okay x)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 12, 2009 12:00 pm
ik heb een snack bui XD al 2 dagen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 14, 2009 5:56 am
3 dikke thrillers bij de bieb gehaald.. woah ik wil lezen! Maar kan pas lezen als ik met leren klaar ben.. gaat bij mij niet goed samen grmbl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 14, 2009 12:14 pm
ik voel me... shitty... weet alleen niet waarom. Mmmm... en waarom willen mensen constant tegen me praten? Ik bedoel, ben dol op mijn vrienden... maar rust is soms ook fijn XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|