|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 19, 2005 12:32 pm
+ Musiken gör mig på shietbra humör. :'D I love that kind of music. + Gott te! (peach) yum yum. + Schnö. :3 + Mikko har äckligt bra musiksmak. o.O + Har.. en.. två.. tre.. idéer.. Men.. Det gäller att genomföra dem också. razz Hänga utanför porten känns inte bra. XD Stoppa brev i brevinkastet = jofan. Spel/Flash = OMGWTFBBQ!!!!1111oneoneeleven Maddes idé att plinga på känns också rätt far away just nu. razz Skulle inte få fram ett ord precis som förra gången. + Mikko för att han finns, och för att han bor i Gävle, och för att mamma berättade om honom.
- Mikko för att han finns, och för att han bor i Gävle. och för att mamma berättade om honom. = Makes no sense att det är både plus och minus men.. It's only me! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 19, 2005 12:41 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 19, 2005 12:50 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 19, 2005 12:58 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 19, 2005 1:34 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 19, 2005 1:36 pm
+ Photoshop SC2 + Rita + Harry Potter and the goblet of fire + Hittar inga minus idag whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 19, 2005 3:25 pm
+ Miku! heart + OST! domokun + Jag får träffa min Miku imorgon/senare idag 3nodding whee
- Miku ledsen cry - Jag kan inte krama Miku när hon behöver sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 19, 2005 3:33 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 19, 2005 3:35 pm
*Ger Shinobi en kram* ^__^ xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 19, 2005 3:38 pm
Petsy *Ger Shinobi en kram* ^__^ xD xDDD *kramad* tack :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 19, 2005 3:48 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 20, 2005 2:46 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 20, 2005 3:12 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 20, 2005 5:03 am
+Hasse mannen som fyller idag och som var snäll/dum nog att bjuda hem oss 7-8 hungriga tonåringar för att lira lite spel samt maten >_< . Grattis mannen!!! +Bandykvällen med skolan i fredags xD. "Ingen alkohol" stod det på inbjuden. Gick ju bra xd *tänker på hur herrföreningen utkläda som kommunister försökte slå ihjäl motståndar laget med klubborna* +Börjar må bättre... tror jag sweatdrop : stressed blaugh
+/- Att jag aldrig kan sluta tänka, visst det är bra att tänka men jag går förlångt var enda j*vla gång... jag måste lära mig att sluta tänka på saker innan det blir försent ^^;;;
-Blev ingen filmkväll med oss mobbad personer igår xp evil -Orka skolan <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|