|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:53 pm
Njaa, kanske man inte ska säga direkt. Jag behöver röra på mig. rolleyes Men nu ska jag trava iväg och glo på OZ. Vi skrivs!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:54 pm
Petsy jiminijon Petsy SE?! Jag sa ju att det var han, farfar! *gömmer sig* *Ringer polisen* näe! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:54 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Lovar >_< Det var Silence och jiminijon Ge mig bevis. *Tar fram foton som bevisar det* *kollar på dom* Hmm... FEJK!! scream Nähä! gonk *Visar en film från övervaknings kameran också* Aha. Det är bevis nog. Men först... vad har dom gjort? Det borde väl du veta >_< Som anklagade mig för.. öh.. nåt Jamen... err... vad anklagade jag dig för egentligen? :S Vet inte o.O ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:55 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:56 pm
D0ppelganger Njaa, kanske man inte ska säga direkt. Jag behöver röra på mig. rolleyes Men nu ska jag trava iväg och glo på OZ. Vi skrivs! ja det klart 3nodding okey..vi skrivs!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon Petsy jiminijon Petsy SE?! Jag sa ju att det var han, farfar! *gömmer sig* *Ringer polisen* näe! gonk *Polisen går in och fångar jim*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Lovar >_< Det var Silence och jiminijon Ge mig bevis. *Tar fram foton som bevisar det* *kollar på dom* Hmm... FEJK!! scream Nähä! gonk *Visar en film från övervaknings kameran också* Aha. Det är bevis nog. Men först... vad har dom gjort? Det borde väl du veta >_< Som anklagade mig för.. öh.. nåt Jamen... err... vad anklagade jag dig för egentligen? :S Vet inte o.O .. Då får vi väl ta reda på det då. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:58 pm
Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy SE?! Jag sa ju att det var han, farfar! *gömmer sig* *Ringer polisen* näe! gonk *Polisen går in och fångar jim* wäää!*hänger i petsy`s svans domokun *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:58 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Lovar >_< Det var Silence och jiminijon Ge mig bevis. *Tar fram foton som bevisar det* *kollar på dom* Hmm... FEJK!! scream Nähä! gonk *Visar en film från övervaknings kameran också* Aha. Det är bevis nog. Men först... vad har dom gjort? Det borde väl du veta >_< Som anklagade mig för.. öh.. nåt Jamen... err... vad anklagade jag dig för egentligen? :S Vet inte o.O .. Då får vi väl ta reda på det då. :S Du anklagade mig när jag blev glad.. Så.. öh.. Du kanske anklagade mig för att vara glad? :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:59 pm
Petsy Du anklagade mig när jag blev glad.. Så.. öh.. Du kanske anklagade mig för att vara glad? :O I guess. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:00 pm
jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy SE?! Jag sa ju att det var han, farfar! *gömmer sig* *Ringer polisen* näe! gonk *Polisen går in och fångar jim* wäää!*hänger i petsy`s svans domokun * scream Nä nu...! *Tar fram geväret, laddar, siktar på jim* stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:01 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Du anklagade mig när jag blev glad.. Så.. öh.. Du kanske anklagade mig för att vara glad? :O I guess. :S Men knäppskalle gonk Inget brott ju
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:02 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Du anklagade mig när jag blev glad.. Så.. öh.. Du kanske anklagade mig för att vara glad? :O I guess. :S Men knäppskalle gonk Inget brott ju Inte? :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy SE?! Jag sa ju att det var han, farfar! *gömmer sig* *Ringer polisen* näe! gonk *Polisen går in och fångar jim* wäää!*hänger i petsy`s svans domokun * scream Nä nu...! *Tar fram geväret, laddar, siktar på jim* stare *svälj**släpper*se petsy vill ju mörda mig arristera henne! domokun (ska dra vi skrivs!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy jiminijon Petsy SE?! Jag sa ju att det var han, farfar! *gömmer sig* *Ringer polisen* Polisen.. gonk crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|