Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 404 405 406 407 408 409 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Jan 03, 2009 9:44 am

vandaag finaal afgebekt en mag niets zeggen/doen/whatever, omdat deze persoon 'in een speciale positie' zit. Het is net zoiets als de koningin je finaal afbekt, kun je ook niet meer gaan ruzien
PostPosted: Sun Jan 04, 2009 8:18 am

I will always be with you

Gisteren personeelsfeestje + de kroeg in.
Met als resultaat dat ik 'hammered' was, en, om Amy Macdonald te citeren 'My head felt twice the size.' En dat keer 4.

Vandaag relaxen en studeren en vanavond X2 en Supernatural kijken.

I'm the anchor of your sorrow

The Faded Page

Dapper Flatterer

Lorraaa

PostPosted: Sun Jan 04, 2009 9:54 am

gisteren een feestje gehad met wat van mijn vrienden.. het was wel leuk.. wie hielden onder andere ook een popcorn gevecht xD (ja ik weet.. t'is vaag).. kom ik er vandaag achter dat er allemaal popcorn in mijn tas zit.. ik denk dat ik wel weet wie hier achter zitten xp
PostPosted: Sun Jan 04, 2009 10:23 am

heb de laatste paar dagen veel hoofdpijn =(

kittyocean
Captain

Lorraaa

PostPosted: Mon Jan 05, 2009 5:47 am

snap niks van scheikunde.. gonk
PostPosted: Mon Jan 05, 2009 7:59 am

nu doet mijn nek en rug ook nog pijn! Dat + dramatisch geslapen = weinig computer en vroeg naar bed... dus je zal me vandaag niet meer zien XD

Oh ja, en het was vandaag zo koud met fietsen... dat ikben gaan lopen XD

kittyocean
Captain

Lorraaa

PostPosted: Mon Jan 05, 2009 11:59 am

kittyocean
nu doet mijn nek en rug ook nog pijn! Dat + dramatisch geslapen = weinig computer en vroeg naar bed... dus je zal me vandaag niet meer zien XD

Oh ja, en het was vandaag zo koud met fietsen... dat ikben gaan lopen XD

maar alvast beterschap =)
PostPosted: Mon Jan 05, 2009 3:24 pm

Bah toetsweek.. moet ZOVEEL lezen. Heb al 1 (dun) boekje uit.. en 120 paginas gelezen... nu nog 330 tegaan.. en dat is voor 1 vak.
Maar ik heb 2 vakken.. nog meer dus. Ok laten we hier maar over ophouden XD

Beterschap kit! heart

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Jan 06, 2009 11:29 am

heel erg bedankt!!! ik voel me een stuk beter; maar er hikt nu wel een verkoudje tegen aan XD
PostPosted: Tue Jan 06, 2009 1:00 pm

The Forbidden Angel
Bah toetsweek.. moet ZOVEEL lezen. Heb al 1 (dun) boekje uit.. en 120 paginas gelezen... nu nog 330 tegaan.. en dat is voor 1 vak.

Beterschap kit! heart

aw suc6 maar!

Ik moet nu ook binnenkort een boekanalyse maken.. maar ik snap niks van het boek.. het gaat over een of ander meisje die in een wereld van de waterdictator komt (het klink alleen al stom..Dx).. vervolgens moet ze terug in haar eigen wereld komen.. maar eerst komt ze in een spiegelwereld met dode schimmen.. en dan gaat ze dood (ofzoiets) en zwerft ze rond in de omgeving van haar vroegere huis..

het stomme is dat ik dus in 12 bladzijdes allerlei dingen moet gaan verklaren... en mijn docent heeft dat boek nog zelf geschreven ook (zelf iets verzinnnen gaat dus niet) O_O

Lorraaa

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Jan 06, 2009 3:38 pm

Lorraaa
The Forbidden Angel

Beterschap kit! heart

aw suc6 maar!

Ik moet nu ook binnenkort een boekanalyse maken.. maar ik snap niks van het boek.. het gaat over een of ander meisje die in een wereld van de waterdictator komt (het klink alleen al stom..Dx).. vervolgens moet ze terug in haar eigen wereld komen.. maar eerst komt ze in een spiegelwereld met dode schimmen.. en dan gaat ze dood (ofzoiets) en zwerft ze rond in de omgeving van haar vroegere huis..

het stomme is dat ik dus in 12 bladzijdes allerlei dingen moet gaan verklaren... en mijn docent heeft dat boek nog zelf geschreven ook (zelf iets verzinnnen gaat dus niet) O_O

staan er geen uittreksels op internet?
PostPosted: Wed Jan 07, 2009 1:56 am

I will always be with you

Die hebben leraren zomaar door. 3nodding

Nu: leren.
Dan eten - werk - koffie - naar huis - douchen - eten - Examen doen in Staphorst.
Half 1 thuis en morgen weer om 9 uur aan het werk.

Mooi klote, dus. xD

I'm the anchor of your sorrow

The Faded Page

Dapper Flatterer

The Forbidden Angel

PostPosted: Wed Jan 07, 2009 4:04 am

Ja je moet de uitreksels ook niet letterlijk overnemen natuurlijk, maar je kan ze wel gebruiken als 'inspiratie' smile

Omm: ooeehhh verslaafd aan Mange Too van lush. Hoort een massagebar te zijn, maar ik gebruik hem vooral als soort body butter en hij ruikt zooo lekkerrr... naar witte chocolade en honing en.. een sprankje pepermunt oeh lol
PostPosted: Wed Jan 07, 2009 9:26 am

on my mind: wow, de burton european open staat voor de deur!! biggrin waahaaa ik heb dr zin in!! i'm back from the dead smile

Zeissothafar

Hunter

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Jan 07, 2009 12:43 pm

@Zeis: Ehm... wat staat voor de deur? En yay! Zombie in de guild! He's back from the dead!!... of vampier?

@ForbiddenA: hoor ik hier weer een recensie aankomen? wink (en ik heb vandaag een soort lipbalsem stick gebruikt; 1x. door mijn lichte verkoudheidje was mijn bovenlip wat schraam.... Maar geen Blistex XP)

@Newborn: Succes! Gaat vast lukken!!

@Lorraaa: Jij ook succes! Hoe heet het boek? XP En had je maar mijn boek moeten kiezen wink Ik had je wel kunnen helpen XP (heb ik al eerder gedaan. Dat kind een 8 en niet eens een dankjewel ¬¬ De jeugd van tegenwoordig weer!!)

@myself: Welke topic zit ik ook al weer in XD?
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 404 405 406 407 408 409 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games