|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 8:09 am
QYDrop Eastvane woei, morgen vrij ^^ goed, heeft iemand een id hoe ik het martini label van de fles kan krijgen ZONDER het te scheuren ? k d8 dat er een manier was maar ik weet nie meer welke razz ( stoom ofzo tog ?)alvast bedankt voor de reacties/hulp smile . laten weken , dan drijft hij er zo af •♥• Maar dan blijft er niet veel van over als je niet vorzichtig bent. sweatdrop Stoom was het ja net alsof je een postzegel losmaat (we hadded toen van die bierflesjes met verzamelbare hologrammen op het etiket) •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 8:43 am
dus gewoon boven stoom houden ? * gaat t zo proberen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 9:14 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 10:09 am
* Gaat sinds vandaag door het leven als vijftienjarige!! * xDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 12:03 pm
maken van base-dolls is eigenlijk best wel leuk ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 11:17 pm
ik heb nog een uur en dan moe dik naar school ..... wat een raar gevoel zech confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 1:41 am
hou je vast mensen...
Ik ga vandaag..... FIETSEN!!
That, en ik had black skeleton gloves van de Daily Chance/ Change XD Mijn 3e kledingstuk, maar de eerste die ik NIET aan de shops verkoop omdat ik hem al had =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 4:23 am
kittyocean hou je vast mensen... Ik ga vandaag..... FIETSEN!! That, en ik had black skeleton gloves van de Daily Chance/ Change XD Mijn 3e kledingstuk, maar de eerste die ik NIET aan de shops verkoop omdat ik hem al had =D PAS OP VOOR HET PAALTJE !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 5:46 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 10:08 am
kittyocean hou je vast mensen... Ik ga vandaag..... FIETSEN!! That, en ik had black skeleton gloves van de Daily Chance/ Change XD Mijn 3e kledingstuk, maar de eerste die ik NIET aan de shops verkoop omdat ik hem al had =D •♥• Ik had van de week iets met hippie shoes confused ik heb ook black skeleton gloves gehad die ik toen gehouden heb, andere dingen heb ik verkocht omdat ik ze niet hoefte XD •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 11:25 am
ik heb nu al super veel tokens gekregen en geld..... en rode sokjes + sneeuwmanne hoed XD.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 2:01 pm
Okay.... ik zie nu hier een gekke hoeveelheid geglitched berichten.... O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 3:44 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 4:08 pm
buiten dat ik mezelf betrap op het niet gebruik maken van een wolkje evil evil zie ik verder geen glitch :S.. p.s morgen gaat event door, datum word bekend + verdere info.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|