|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:46 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Lovar >_< Det var Silence och jiminijon Ge mig bevis. *Tar fram foton som bevisar det* gonk Vad har jag gjort nu! stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
MiniMazarin FrodoLouLou MiniMazarin FrodoLouLou *sitter vänd mot väggen i ett hörn* eek *antennerna börjar gunga fram och tillbaka då och då* Aaaahh *Petar på en* gonk *vänder sig om och hoppar till* MIN FLÄKT!! *kramar fläkten hårt* stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Lovar >_< Det var Silence och jiminijon Ge mig bevis. *Tar fram foton som bevisar det* *kollar på dom* Hmm... FEJK!! scream Nähä! gonk *Visar en film från övervaknings kameran också*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:47 pm
Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Argh, ok då. gonk *tar bort metallbiten* Yäää 4laugh Klart du blir glad. stare Huh? :S Spela inte oskyldig. stare Det var inte jag som gjorde det! gonk Neeejdå. stare Lovar >_< Det var Silence och jiminijon vad? gonk xp Spela inte oskyldig! det gör jag inte gonk Gör du visst domokun okey det var jag xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:48 pm
SE?! Jag sa ju att det var han, farfar!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nu ska jag gå ut och leka ninja i mörkret. Bajj bajj.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Lovar >_< Det var Silence och jiminijon Ge mig bevis. *Tar fram foton som bevisar det* *kollar på dom* Hmm... FEJK!! scream Nähä! gonk *Visar en film från övervaknings kameran också* Aha. Det är bevis nog. Men först... vad har dom gjort?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:49 pm
MiniMazarin jiminijon MiniMazarin Vore kul att kanske snacka lite mera den här gången. gonk Jag släpar ju med Silence också. jo gonk jag ska snaka med Silence också 3nodding Fett värre. Ska du övernatta? näe jag bor ju också i v-ås så jag ska nog inte sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:49 pm
jiminijon D0ppelganger Har badat till knäna i en sjö. 3nodding Hade nog varit bra om jag tagit av mig byxorna först. :S Und du? jo det skulle nog varit det xp settat på gaia domokun Hela dagen? :S Jo, skulle nog ha haft siesta hela dagen jag med, men har vänner som släpar ut en i solskenet. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:50 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Lovar >_< Det var Silence och jiminijon Ge mig bevis. *Tar fram foton som bevisar det* *kollar på dom* Hmm... FEJK!! scream Nähä! gonk *Visar en film från övervaknings kameran också* Aha. Det är bevis nog. Men först... vad har dom gjort? Det borde väl du veta >_< Som anklagade mig för.. öh.. nåt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Hoppar upp o ner i ett mörkt Hörn* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy SE?! Jag sa ju att det var han, farfar! *gömmer sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:52 pm
jiminijon Petsy SE?! Jag sa ju att det var han, farfar! *gömmer sig* *Ringer polisen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger Har badat till knäna i en sjö. 3nodding Hade nog varit bra om jag tagit av mig byxorna först. :S Und du? jo det skulle nog varit det xp settat på gaia domokun Hela dagen? :S Jo, skulle nog ha haft siesta hela dagen jag med, men har vänner som släpar ut en i solskenet. gonk japp :S taskiga eek !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Lovar >_< Det var Silence och jiminijon Ge mig bevis. *Tar fram foton som bevisar det* *kollar på dom* Hmm... FEJK!! scream Nähä! gonk *Visar en film från övervaknings kameran också* Aha. Det är bevis nog. Men först... vad har dom gjort? Det borde väl du veta >_< Som anklagade mig för.. öh.. nåt Jamen... err... vad anklagade jag dig för egentligen? :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|