|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 23, 2008 11:06 am
ik ben heel geduldig en kan veel hebben, maar zoiets haalt me de bloed onder mijn nagels vandaan!! *growl*
Je kan kleine hapjes maken?
Mon Chou met bieslook, goed mixen en wat ham er om heen (soort gevuld hamrolletje). Goed in de koelkast koelen en dan in dunnere 'ringetjes' snijden
Mon Chou met Dadels, ook erg lekker!!
Vegetarische Loempia's
Groente (courgette + ui + prei + brocolli + wortels; whatever!!) + Champignons/Paddestoelen gewokt in een mixje van Ketjap Manis, beetje Zoete Chili saus, knoflookpoederen chillipoeder. Je proeft er maar een een beetje van, dus niet een hele pan saus XP en niet te veel zoete chilli saus! Mix dit met Saté blokjes van de Mora (met Kookroom) en rijst/noodles... en MJAM!
Daar houd ik van en wat ik ook zelf klaarmaak XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 23, 2008 11:17 am
Holy kut, ik heb nog nooit zoveel gemultitasked als vandaag. Ik werk als vakkenvuller in de supermarkt en dit is zo'n beetje wat er vandaag gebeurde.
Klant 1: 'Is er geen peterselie meer?' Ik: 'Ik ga even voor uw kijken' Klant 2: 'k**t u gelijk even voor de dille kijken?' Ik: 'Ok, ben zo trug' Ik denk - Ok, onthouden, peterselie en dille -
Onderweg naar het magazijn: Klant 3: 'Waar staat de waterkers' Ik: 'Ehm, ga ik even voor uw vragen' Denk - Teeeh, waterkers, dille.... peterselie, hokay'
In het magazijn Zoeken naar peterselie Geen peterselie - Ehm, dille? - Geen dille - Pffft... Waterkers - Ik: 'Joost, waar staat de waterkers?' Joost: 'Daar' Ik ga achter de waterkers aan. Waterkers gevonden. ... Kut, vergeten de gezichten van de klanten te onthouden...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 23, 2008 11:30 am
daar ben ik zoooo'n drama in XD Dat je ten minste de groente hebt onthouden!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 23, 2008 1:33 pm
Ja, daar was ik ook wel blij mee, maar als je de klanten vergeet te onthouden, dan is dat niet zo goed >_<.
Nog zoiets: Klant: 'Hebben jullie ...' Ik: 'Nee, sorry, mevrouw, dat is op' Klant: 'Jullie hebben ook helemaal niks, hé' Ik: '... ... Mevrouw, er staan 10.000 producten in deze winkel...'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 23, 2008 2:08 pm
Dat ik me vreselijk verveel - -
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 23, 2008 3:53 pm
OMM:: Waaaah kerst/verjaardag drukte en stress!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 24, 2008 11:44 am
ButtonFly Ja, daar was ik ook wel blij mee, maar als je de klanten vergeet te onthouden, dan is dat niet zo goed >_<. Nog zoiets: Klant: 'Hebben jullie ...' Ik: 'Nee, sorry, mevrouw, dat is op' Klant: 'Jullie hebben ook helemaal niks, hé' Ik: '... ... Mevrouw, er staan 10.000 producten in deze winkel...' Oh, dat is humor XD De mijne van de afgelopen 2 dagen: Klant: Kun je nieuwe Engelse boeken tweedehands bij jullie verkopen? Collega: Helaas k**t u geen Engelse boeken tweedehands bij ons verkopen Klant: Ja, maar kun je wel Nieuwe Engelse boeken bij jullie verkopen??? * Klant: Ik heb de boeken niet gekregen en jullie zeiden dat ik ze niet hoefde te betalen Ik: Klopt Klant: Dat staat zelfs in jullie mail! Ik: Klopt ook Klant: Maar nu krijg ik een e-mail dat ik ze terug moet sturen?! Ik heb ze toch niet gehad?! Ik: Hè? Maar u had toch de mail gehad? Stond daarin dan niet: "Het automatische bericht dat u de boeken retour moet sturen k**t u negeren?" Klant: Nee!!! Ik lees hem voor, hier..... oh, daar staat het..... oh.... * Klant: Heb ik een tweedehands boek besteld, titel (ik noem maar wat nu XP) 'De kat gaat uit eten' en dan krijg ik van de verkoper een boek toegestuurd... Ik: Ja, dat doet de verkoper zelf ja... Klant: Ik krijg 'De kat gaat uit logeren' met een post-it erop geplakt en de melding: "Dit boek is veel leuker dan deel 1!!!" Ik: ...................................................... *speechless*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 24, 2008 11:58 pm
kittyocean ButtonFly Ja, daar was ik ook wel blij mee, maar als je de klanten vergeet te onthouden, dan is dat niet zo goed >_<. Nog zoiets: Klant: 'Hebben jullie ...' Ik: 'Nee, sorry, mevrouw, dat is op' Klant: 'Jullie hebben ook helemaal niks, hé' Ik: '... ... Mevrouw, er staan 10.000 producten in deze winkel...' Oh, dat is humor XD De mijne van de afgelopen 2 dagen: Klant: Kun je nieuwe Engelse boeken tweedehands bij jullie verkopen? Collega: Helaas k**t u geen Engelse boeken tweedehands bij ons verkopen Klant: Ja, maar kun je wel Nieuwe Engelse boeken bij jullie verkopen??? * Klant: Ik heb de boeken niet gekregen en jullie zeiden dat ik ze niet hoefde te betalen Ik: Klopt Klant: Dat staat zelfs in jullie mail! Ik: Klopt ook Klant: Maar nu krijg ik een e-mail dat ik ze terug moet sturen?! Ik heb ze toch niet gehad?! Ik: Hè? Maar u had toch de mail gehad? Stond daarin dan niet: "Het automatische bericht dat u de boeken retour moet sturen k**t u negeren?" Klant: Nee!!! Ik lees hem voor, hier..... oh, daar staat het..... oh.... * Klant: Heb ik een tweedehands boek besteld, titel (ik noem maar wat nu XP) 'De kat gaat uit eten' en dan krijg ik van de verkoper een boek toegestuurd... Ik: Ja, dat doet de verkoper zelf ja... Klant: Ik krijg 'De kat gaat uit logeren' met een post-it erop geplakt en de melding: "Dit boek is veel leuker dan deel 1!!!" Ik: ...................................................... *speechless* dat onderste zou ik als klant ook heel vervelend vinden en zeker voor bellen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 27, 2008 1:36 am
Net 5 minuten geleden: Goh laat ik eens kijken wat ik vandaag van de overseer in mijn aquarium krijg, zal vast tegenvallen aangezien ik al dagen elke keer 1000g krijg.
*drukt erop*: Wauw een fluff box, zal ik hem houden of verkopen?
*kijkt op de market*: Prijs valt tegen, laat ik het eens proberen.
*klikt op boxje*: ^^%%&%###$#&^&*& Panda Slippers!!! En die wilde ik al zo graag.
*springt in de lucht*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 27, 2008 1:33 pm
Bofferd!!!
em @XDM.: die klant was best rustig... ik zou behoorlijk boos zijn geweest XD En hij had er alle recht op om boos te zijn!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 30, 2008 11:30 am
Arisha Net 5 minuten geleden: Goh laat ik eens kijken wat ik vandaag van de overseer in mijn aquarium krijg, zal vast tegenvallen aangezien ik al dagen elke keer 1000g krijg. *drukt erop*: Wauw een fluff box, zal ik hem houden of verkopen? *kijkt op de market*: Prijs valt tegen, laat ik het eens proberen. *klikt op boxje*: ^^%%&%###$#&^&*& Panda Slippers!!! En die wilde ik al zo graag. *springt in de lucht* whaa.. en ik krijg alleen maar 65 golds.. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 01, 2009 1:57 pm
goede voornemen; minder lui zijn...
maar hoe doe je dat?? Ik moet nu me kast opruimen en me kamer.. maar tot nu toe blijf ik rustig op m'n kont zitten xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 02, 2009 3:28 am
The Forbidden Angel goede voornemen; minder lui zijn... maar hoe doe je dat?? Ik moet nu me kast opruimen en me kamer.. maar tot nu toe blijf ik rustig op m'n kont zitten xd daarom doe ik niet meer aan goede voornemens.. ik weet ze toch nooit waar te maken en dan voel ik me alleen maar stom .. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 02, 2009 6:19 am
OMM: HONGER XP ik moet eens gaan eten en YAY, mijn webshop zit in de laatste testfase!! Dat betekent dat ik tijd over heb voor mijn Wii! YAY!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 02, 2009 10:10 am
Jippie nieuwe fiets!! Mag hem morgenvroeg ophalen. Alleen ben ik nu veel te benauwd om er mee te fietsen aangezien er nog steeds veel glas op straat ligt dankzij oud en nieuw.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|