Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 403 404 405 406 407 408 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Digipyro

PostPosted: Mon Sep 04, 2006 6:58 am

QYDrop
Eastvane
QYDrop
Darlaa
Geen tijd gehad?

van alle sen nog wat

vakantie
internet storing
nieuwe gamers cast
nieuw bureau
3 lanpartys
1 week game develipmand

en oja ...... vakantie werk ( naja bijbaantje )

druk zat en ik hoop dat het wat rustiger is nu school weer begint

wooaaa k hoop ook dat we die aliens mogen smacken ofzo ^^, ennuh qy.... 1 week game development..... wat kan i kdaaronder verstaan ??

explain it further plz smile .

eerst met 2 man plannen en uitwerken
schetsen dingen samen stellen
en de laatste 2 dagen voledig team overleg met alle benodige schetsen en zoo ( mieschien heb ik daar nog wel wat foto's van )

wat word t dan, want ik d8 aan n 3d game redface redface redface redface redface * valt t mischien op dat t bij mij n beetje n obsessie is X_X....

WOOHOO 1e schooldag voorbij. we moeten voorkant voor google jaarkalender maken ( opdracht)

ten 2e, voor talpa een reclame spotje maken

en als 3e en ja mensen dit is mijn favo !!!! een geanimeerde martini reclame ( in 3d) !!!! ben der echt super blij mee, ga zo story boarden smile .
PostPosted: Mon Sep 04, 2006 12:10 pm

-ik heb mijn hart verloren in de dicotheek-
lalalallallalalaaalalalala

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

QYDrop

PostPosted: Mon Sep 04, 2006 12:14 pm

Eastvane
QYDrop
Eastvane
QYDrop
Darlaa
Geen tijd gehad?

van alle sen nog wat

vakantie
internet storing
nieuwe gamers cast
nieuw bureau
3 lanpartys
1 week game develipmand

wooaaa k hoop ook dat we die aliens mogen smacken ofzo ^^, ennuh qy.... 1 week game development..... wat kan i kdaaronder verstaan ??

en de laatste 2 dagen voledig team overleg met alle benodige schetsen en zoo ( mieschien heb ik daar nog wel wat foto's van )

wat word t dan, want ik d8 aan n 3d game redface redface redface redface redface * valt t mischien op dat t bij mij n beetje n obsessie is X_X....
.

is wel de planing maar alles begint op papier en dat moed je je ook realiseren ik zet vandaag of morgen nog wel een paar foto's op internet
PostPosted: Mon Sep 04, 2006 12:15 pm

Zakou Nenharma

dan lijkt het me handig hem tog maar te gaan zoeken in de disco , anders kunje hemhe tmoeilijk geven moeilijk

QYDrop

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Mon Sep 04, 2006 12:53 pm

Zakou Nenharma

Ik zit meteen met Alcazar in mijn hoofd.. Crying at the discotheque *humt mee*
PostPosted: Mon Sep 04, 2006 1:01 pm

QYDrop
Eastvane
QYDrop
Eastvane
QYDrop
Darlaa
Geen tijd gehad?

van alle sen nog wat

vakantie
internet storing
nieuwe gamers cast
nieuw bureau
3 lanpartys
1 week game develipmand

.

is wel de planing maar alles begint op papier en dat moed je je ook realiseren ik zet vandaag of morgen nog wel een paar foto's op internet

Oewh, laat Eastvane daar een steekje vallen door op te merken dat hij nooit eerst dingen uitwerkt? razz

*Is ziek aan het worden en voelt zich klote @_@*

Oranjekorfbalpizza!

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Sep 04, 2006 1:04 pm

ik plaats hierbij een bericht dat ik een bericht hebt geplaatst waaruit blijkt dat ik weinig te melden heb in dat bericht
PostPosted: Mon Sep 04, 2006 2:37 pm

huh ? sorry maar hoe erm... vat je dat op dan ? want ik maak echt altijd schetsen/referenties storyboards ( SOMS moodboards ) enz... wil der binnenkort best 1 uploaden ( reclame voor martini)

Digipyro

QYDrop

PostPosted: Mon Sep 04, 2006 11:50 pm

Eastvane
huh ? sorry maar hoe erm... vat je dat op dan ? want ik maak echt altijd schetsen/referenties storyboards ( SOMS moodboards ) enz... wil der binnenkort best 1 uploaden ( reclame voor martini)

voor dat je er mee kunbeginnen moed je eerst een paar dingen vast hebben staan

welke gangre (b.v. mmorpg,shoter ), stijl van de tijd waar in eht zig afspeelt , alemaal van dat zoort dingen , als je dat hebt kun je lang zaam ideeen gaan uitwerken in schetsen , en landschapen met b.v opdrachten zo dat de speler wat te doen heeft . en dan komt ook iets belangerijks , je hebt dan wel schetsen maar je moed een soort van presentatie scheten maken van b.v verschillende Figuren. en dan kun je dit gaan verwerken in de computer. en als je dat alemaal gedaan hebt zal het mieschien in de richting komen dat je wat k**t gaan maken voor de game , wat je warschijnlijk ook niet in een keer af hebt omdat het het beste is in b.v. mmorpg's aourmore alles apart te maken maar het moed wel op elkaar afstemen , en dat is knap lastig

btw één story bord ...... reken er maar op dat je er wel duizend nodig hebt al helemaal als je er een soort van quests in gaat verwerken
PostPosted: Tue Sep 05, 2006 12:49 am

waarom begrijpt iedereen me verkeerd :S...... Ik had t erover dat ik maar 1 storyboard maak ( ok nu waarschijnlijk 2 omdat ik btje twijvel) maar dat jij er meerdere moet maken lijkt me meer dan logisch daar had ik t ook niet over dat zijn dingen die weet ik al. ook de hele ontwikkeling van een concept is niet nieuw want dat werd mij hier allemaal geleerd * en nog steeds zo nu en dan.

dus twijvel er maar niet aan. ik weet hoe een game/film/reclame/website enz gemaakt word.

Digipyro

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Sep 05, 2006 2:04 am

Mmm.... ik heb weer eens verdraaid weinig te melden =S
PostPosted: Tue Sep 05, 2006 2:16 am

kittyocean
Mmm.... ik heb weer eens verdraaid weinig te melden =S

in iedergeval wel één ding...... naja .... iets ..... dat je niets te melden hebt .

WAT dat is tog ook iets of niet soms scream

QYDrop

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Tue Sep 05, 2006 4:54 am

Zomg zogm zogm time paradoooooooooox! <- negeer dat

@ Eastvane: Omdat toen QYDrop het had over storyboards, en uitwerkingen en schetsen op papier, je zei "Owh sorry, ik dacht dat het om een 3D game ging", alsof dat het op papier uitgewerkt wordt voor jouw betekende dat het geen 3D game was maar een bordspel ^^

Yay, eindelijk inspiratie voor Abunai 2006 AMV!!! Ik was al bang te worden dat ik niks meer zou hebben op tijd.. sweatdrop

En nog steeds ziek thuis sweatdrop Donderdag een 'excursie' of some sort met school naar Nemo.. Naja ik blijf liever nog een of twee dagjes extra ziek dan dat ik a.s. zondag niet mee kan >.>
PostPosted: Tue Sep 05, 2006 5:01 am

woei, morgen vrij ^^ goed, heeft iemand een id hoe ik het martini label van de fles kan krijgen ZONDER het te scheuren ? k d8 dat er een manier was maar ik weet nie meer welke razz ( stoom ofzo tog ?)alvast bedankt voor de reacties/hulp smile .

Digipyro

QYDrop

PostPosted: Tue Sep 05, 2006 5:29 am

Eastvane
woei, morgen vrij ^^ goed, heeft iemand een id hoe ik het martini label van de fles kan krijgen ZONDER het te scheuren ? k d8 dat er een manier was maar ik weet nie meer welke razz ( stoom ofzo tog ?)alvast bedankt voor de reacties/hulp smile .

laten weken , dan drijft hij er zo af
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 403 404 405 406 407 408 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games