|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 2:52 pm
...Hm..*Hoppar upp på rullbandet* ALRIGHT! heart Budgivningen börjar på 300 SEK! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 2:52 pm
Jag har bara 70kr! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 2:53 pm
Aranea Rogga Aranea Valgarv *L�gger sig p� rullbandet och g�spar* ._. Jag hatar ekonomi..*Beh�ver pengar* *EDIT* S�lj dig sj�lv. Du l�r tj�na grova pengar s� s�t som du �r o.o *host*inte uppmuntra prostution är du snäll? ^^ GÃ¥ till sperma banken istället, 300kr per gÃ¥ng ninja Jag vill också ha spermier som jag kan sälja! "instalera" en maskin då ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 2:54 pm
Krimz0r Jag har bara 70kr! sweatdrop Hm..Det räcker till en kunai.. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 2:54 pm
Krimz0r Jag har bara 70kr! sweatdrop btw krim, när jag har din uppmärksamhet :0 Skulle du och Uchiha åka hit imorrn? <.< *vet mkt saker* valgarv: en kunai kostar 79 <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 2:55 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 2:55 pm
Valgarv Krimz0r Jag har bara 70kr! sweatdrop Hm..Det räcker till en kunai.. ninja Jag ska köpa en sån! åker till stockholm nåndag så rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 2:57 pm
rastaman Krimz0r Jag har bara 70kr! sweatdrop btw krim, när jag har din uppmärksamhet :0 Skulle du och Uchiha åka hit imorrn? <.< *vet mkt saker* valgarv: en kunai kostar 79 <.< Hon skulle ringa mig imorgon och säga om det blev så =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 2:57 pm
Krimz0r rastaman Krimz0r Jag har bara 70kr! sweatdrop btw krim, när jag har din uppmärksamhet :0 Skulle du och Uchiha åka hit imorrn? <.< *vet mkt saker* valgarv: en kunai kostar 79 <.< Hon skulle ringa mig imorgon och säga om det blev så =P i see ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 2:58 pm
Krim: You don't say..<.<
Rasta: You go to Hell!You go to hell and you die! evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 2:59 pm
rastaman Krimz0r rastaman Krimz0r Jag har bara 70kr! sweatdrop btw krim, när jag har din uppmärksamhet :0 Skulle du och Uchiha åka hit imorrn? <.< *vet mkt saker* valgarv: en kunai kostar 79 <.< Hon skulle ringa mig imorgon och säga om det blev så =P i see ninja Vaddårå ? rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 3:00 pm
Doin the omoraaaaaaalisk schlaagerfestivaaaaaaal..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 3:00 pm
Valgarv ...Hm..*Hoppar upp på rullbandet* ALRIGHT! heart Budgivningen börjar på 300 SEK! domokun Jag bjuder en stor påse kakor!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 3:01 pm
Krimz0r rastaman Krimz0r rastaman Krimz0r Jag har bara 70kr! sweatdrop btw krim, när jag har din uppmärksamhet :0 Skulle du och Uchiha åka hit imorrn? <.< *vet mkt saker* valgarv: en kunai kostar 79 <.< Hon skulle ringa mig imorgon och säga om det blev så =P i see ninja Vaddårå ? rofl jag och Uchiha pratade om det igår, och jag och Valgarv tänkte köpa kunais så då tycker jag att ni kan göra oss sällskap :0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 3:02 pm
Aranea Valgarv ...Hm..*Hoppar upp på rullbandet* ALRIGHT! heart Budgivningen börjar på 300 SEK! domokun Jag bjuder en stor påse kakor! ... .__. Njaa..Vad gör kakor?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|