|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 2:09 pm
mmm...s**t, pissnödig e ja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Rogga Valgarv *GÃ¥r in i butiken mummlandes* -_- *pokes* Vad ä² det? ninja JAG ÄR TRÖTT PÃ… ATT VARA SJUK! Orka hosta blod. =____= Coolt O_O *fascinerad*...så om du dör... ninja för jag obducera dig då? ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zero-Egon mmm...s**t, pissnödig e ja Here we go again..Se till att träffa den här gången!*Gapar stort mot Egon* stare xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 2:10 pm
Rogga Mikusagi Rogga Mikusagi M宬䫮ing, verkst䬬! *svischar runt lite tjejigt med m害tav* *å´¥rupplivar Rogga* Men va fan, ingen j䶬a katt! D?an så ¤r man DÖ„!!! crying gonk Det tycker inte moonies razz
*kastar en glass pÃ¥ Valgarvs panna*Men hon är animé karaktär också så razz Vem? Jag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 2:11 pm
Rogga Valgarv Rogga Valgarv *GÃ¥r in i butiken mummlandes* -_- *pokes* Vad ä² det? ninja JAG ÄR TRÖTT PÃ… ATT VARA SJUK! Orka hosta blod. =____= Coolt O_O *fascinerad*...så om du dör... ninja för jag obducera dig då? ^^ Jag tänker inte dö,jag har lovat en person att inte göra det..I intend to keep on living. Because that is what I do for a living ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikusagi Rogga Mikusagi Rogga Mikusagi M宬䫮ing, verkst䬬! *svischar runt lite tjejigt med m害tav* *å´¥rupplivar Rogga* Men va fan, ingen j䶬a katt! D?an så ¤r man DÖ„!!! crying gonk Det tycker inte moonies razz
*kastar en glass pÃ¥ Valgarvs panna*Men hon är animé karaktär också så razz Vem? Jag?Sailor moon ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
God natt! *lägger alla på madrasser* *stoppar om* *släcker och går ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 2:13 pm
Valgarv Rogga Valgarv Rogga Valgarv *Går in i butiken mummlandes* -_- *pokes* Vad � det? ninja JAG ÄR TRÖTT PÅ ATT VARA SJUK! Orka hosta blod. =____= Coolt O_O *fascinerad*...s� om du d�r... ninja f�r jag obducera dig d�? ^^ Jag t�nker inte d�,jag har lovat en person att inte g�ra det..I intend to keep on living. Because that is what I do for a living ninja men OM, olyckor händer allt för lätt nu för tiden ninja Själv så har man ett vad med en kompis om vem som ska få dö först >__<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 2:14 pm
Rogga men OM, olyckor händer allt för lätt nu för tiden ninja Själv sÃ¥ har man ett vad med en kompis om vem som ska fÃ¥ dö först >__< Det är mycket sant det..Jag sätter 5 spänn på att du dör först ninja *Vinka åt Miku*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 2:18 pm
Valgarv Rogga men OM, olyckor händer allt för lätt nu för tiden ninja Själv sÃ¥ har man ett vad med en kompis om vem som ska fÃ¥ dö först >__< Det är mycket sant det..Jag sätter 5 spänn på att du dör först ninja *Vinka åt Miku* Lätt förtjänta pengar för din del, men tvivlar på att nån sätter emot då han har ett löfte som binder honom till att inte avsluta det självmant. Själv så är man fri som en fågel att får göra som man vill >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 2:18 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 2:20 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 2:21 pm
också byter jag samtalsämne för fort
jag - jag funderar på att gå ut och käka gräs pappa - gör så jag - jag behöver gå till en psykolog pappa - jaasså jag - nu.. nu.. nu jävlar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 2:22 pm