|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 1:22 pm
Rogga yennifer Rogga yennifer Rogga yennifer Pappas dator. gonk pappa typ "MEN SATANA PERKELE JENNIFER! WTF �R DETTA F�R #"/!&�#"� PROGRAM?!" xd orka br�ka med honom.. men.. jag m�ste ha msn! gonk Lol, alltid lika kul med f�r�ldrar xD men du klarar dig nog utan MSN ett tag >__< Men.. jag kommer typ inte ha n�n att prata med p� n�gra dagar O_O Men du har ju alltid lilla lama Gaia att h�nga p� ju ^^ Men h�r vill ingen prata med mig gonk *r�cker upp en hand* S� du kan r�tta mig om jag har fel men vad �r det jag har gjort med dig de g�gna minuterna om in samtalat? blaugh man jag kan vara galen, har jag visat f�r att jag �r s� skulle ine f�rv�na mig nu heller "Vad är det jag har gjort med dig de gågna minuterna?" haha, a**å, jag missuppfattade till och med det där.. xPPP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 1:22 pm
Krimz0r Mikusagi Krimz0r Mikusagi Shinobi och Valgarv luktar likadant! eek Hur luktar de? xd Gott 3nodding Jag måste sniffa på nån av dom nångång då o.O! Ja, det är mysigt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 1:24 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 1:24 pm
uss.. gillar inte att nysa ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 1:29 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 1:32 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 1:39 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 1:40 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 1:41 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 1:42 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 1:43 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 1:44 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 1:46 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 1:49 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 1:49 pm
yennifer Rogga yennifer Rogga Dud�, verkar ha m�t min �verherre/dam wink n�r det kommer till att misstolka saker och ting xD HAHA! men min "hj�rna" kopplar s�.. xd g�ra n�gra minuter = ... ja, du fattar.. xp N� det g�r jag inte, f�rklara �r du sn�ll blaugh wink HAHAH! xd Om det hade varit p� msn, s� skulle jag ha kunnat f�rklara det, med ett ord, flera g�nger om xd Men inte h�r i gillet, d� kommer jag l�tt bli f�rklarad till Psykbarn xd xD Inte så farligt, varför bry sig om vad folk tycker om en, orka bry sig är allt jag säger xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |