Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 402 403 404 405 406 407 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Mon Dec 01, 2008 10:29 am

Zeissothafar
kittyocean
XDmaster4
Zeissothafar
XDmaster4
Zeissothafar

Over anderhalve maand wel, als ik 16 ben 3nodding
vet

Het is maar net wat je vet vind... Voor de 2e keer ben ik heen en weer gevlogen tussen frankrijk en chili stare En nu heb ik morgen ook nog een examen....
tot nu toe klinkt het nog niet verkeerd (is nog nooit buiten nederland geweest)(nouja belgië een weekend en duitsland doorheen gereden maar verder ook niet)

Geld verdienen door je hobby uit te oefenen... droombaan!! Maar goed, het gras is altijd groener...

Beste droombaan: Professional Gamer XD

WOOOT jah!!! Dan wordt je gewoon betaald om op je krent te zitten en te gamen.... Erg relaxed!! Dat reizen is trouwens wel erg vermoeiend af en toe.... maar wel leuk inderdaad 3nodding wootwoot mad d:
ey mijn hobby is multimedia design drie keer raden wat voor opleiding ik nu doe razz
PostPosted: Mon Dec 01, 2008 12:09 pm

XDmaster4
Zeissothafar
kittyocean
XDmaster4
Zeissothafar

Het is maar net wat je vet vind... Voor de 2e keer ben ik heen en weer gevlogen tussen frankrijk en chili stare En nu heb ik morgen ook nog een examen....
tot nu toe klinkt het nog niet verkeerd (is nog nooit buiten nederland geweest)(nouja belgië een weekend en duitsland doorheen gereden maar verder ook niet)

Geld verdienen door je hobby uit te oefenen... droombaan!! Maar goed, het gras is altijd groener...

Beste droombaan: Professional Gamer XD

WOOOT jah!!! Dan wordt je gewoon betaald om op je krent te zitten en te gamen.... Erg relaxed!! Dat reizen is trouwens wel erg vermoeiend af en toe.... maar wel leuk inderdaad 3nodding wootwoot mad d:
ey mijn hobby is multimedia design drie keer raden wat voor opleiding ik nu doe razz

Eh...... bouwvakker??? iets met leisure??? ( xp )

Zeissothafar

Hunter

The Forbidden Angel

PostPosted: Mon Dec 01, 2008 3:07 pm

OMM: Vrijdag t/m maandag weekendje center parcs biggrin
PostPosted: Mon Dec 15, 2008 11:23 am

ons mam heeft vandaag een lijk in een sloot gevonden, toch eng idee hoor

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

TfT_02

PostPosted: Mon Dec 15, 2008 12:11 pm

!!! bijna oud en nieuw! =D
gaan jullie nog wat leuks doen dan?
PostPosted: Mon Dec 15, 2008 1:32 pm

XDmaster4
kijk hier zijn er foto's van (niet van ons mam hoor)
http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=2754

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

The Forbidden Angel

PostPosted: Mon Dec 15, 2008 2:39 pm

XDmaster4
XDmaster4
]http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=2754

Oeh :O ik zou me echt rotschrikken..
soms loop ik wel eens langs een gracht of iets en dan denk ik van 'wat als...' maarja kleine kans dat je zoiets echt tegen komt!
Creepy.

OMM: Bijna kerstvakantie, bijna kerst, bijna jarig, bijna oud&nieuw, bijna toetsweek, bijna 2009.

En nog zoveel te doen voordat de bom valt! razz Nog kadootjes kopen, verslagen maken, leren, kerstkleding of i.d. kopen. burning_eyes
PostPosted: Tue Dec 16, 2008 9:22 am

XDmaster4
XDmaster4
]http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=2754

Kyaaah! Scary!!

1e Kerstdag: Holiday on Ice, oma komt eten
2e Kerstdag: Zus en man komen gourmetten; lekker tekenen dus
3e Kerstdag en 4e Kerstdag (zaterdag en zondag en ik ben vriiiiiij XD): Boek 4 verder schrijven, hopelijk

Oudjaar: werken tot 14:00 uur
Nieuwjaar: UITSLAPEN XD

kittyocean
Captain

Zeissothafar

Hunter

PostPosted: Tue Dec 16, 2008 12:58 pm

XDmaster4
XDmaster4

Wow wees blij dat het geen moord was of zo eek
met de kerst zit ik in euro disney, de eerste kerst met me familie in jaren eek Maar nu moet ik voor 109 euro gaan eten.... raak al vermoeid als ik er alleen al aan denk!!
PostPosted: Tue Dec 16, 2008 2:23 pm

24e mijn verjaardag.
25e eerste kerstdag bij me schoonmoeder en vriend (gourmetten + kados).
26e tweede kerstdag bij mijn moeder met broers en alles, boswandeling + kados.

Heb vandaag echt een suuuper leuk jurkje gekocht voor de kerst, helemaal zin om hem aan te trekken 4laugh

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Dec 17, 2008 12:42 pm

...... braindead XD mijn hersens zijn zoooo op XD
PostPosted: Wed Dec 17, 2008 1:55 pm

Baahh..ga de vakantie in met een onvoldoende voor project, meteen na de vakantie al verbeteren etc. stressed

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Dec 18, 2008 9:08 am

Lieve ouders,

nu ik u spreek, mag ik u dan om een gunst vragen?

Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw kroost te informeren over de verkeersregels? Dat ze namelijk voorrang hebben vanwege het zebrapad en niet omdat ze jongens zijn?

En als ze wordt gewezen op dit feit, wilt u ze dan vertellen hier correct op te reageren en niet met alles wat God/Allah/[Godheid naar keuze] verboden heeft?

En ALS ze de discussie aan willen gaan, wilt u ze dan verzoeken dezelfde moed te tonen als wanneer ze alleen zijn, in plaats van een groep van 10?

Wellicht k**t u overwegen uw kinderen van 8 jaar ook rond 17:00 uur op te halen, in plaats ze van alleen op straat te laten zwerven (of met 10 vriendjes van dezelfde leeftijd...). Ze zijn nog zo jong, moeten nog ploegen voor dat zesje voor rekenen. Ze komen nog maar net kijken, stellen nog niets voor in de huidige maatschappij...

Ik dank u voor uw aandacht...

Met vriendelijke groet,
Kitty Ocean

Mocht één van die jochies lid zijn van de guild, maak je dan niet bekend. Want:
- je bent sneller de guild uitgetrapt dan dat je de woorden kan herhalen
- je bent gewoon een lafbekje van 8 jaar die denkt dat hij wat voorstelt. Je bent niets jochie, niets! Je hebt namelijk geen respect voor je medemens, en zonder dit respect stel je niets voor. Geen respect voor een ander betekent geen respect voor jezelf!
- je mag niet eens hier zijn, want gaia is voor 13 jaar en ouder. Je wordt dus gelijk gereported, waardoor je account wordt gesloten tot je 13 jaar bent.

En kom ik je alsnog tegen en je bent alleen... durf je dan nog steeds zo grof in de mond te zijn? Durf je me dan nog wel aan te kijken? Nee hè? Want die moed heb je niet!

(Yes, I am pissed)
PostPosted: Mon Dec 22, 2008 3:14 pm

Hahah zo kit! Ik zou d'r zelf bijna bang van worden :')

OMM: Morgen de ganze dag winkelen in den haag.. wel gezellig met een vriendin enzo.. maar al die kerstdrukte en zoveel dingen die ik het laatste moment nog moet halen, bleh! Moet zelfs vroeg op :')

Oja help me; wat moet ik eten op me verjaardag?
Heb niet echt 'lievelingseten' en wil het (als t heel lekker is) ook wel zelf maken. ideeen??

The Forbidden Angel

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Tue Dec 23, 2008 3:57 am

kitty je bent serieus heel eng als je zo praat gonk xd

ik eet altijd pizza met me verjaardag, maar kweet niet of jij dah wat vindt, forbidden.

vandaag surprise afmaken moet morgen af
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 402 403 404 405 406 407 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games