|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 12:00 pm
t word wel erg stil in ene.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 12:03 pm
Tja, als ik evenveel gold als normaal wil verdienen, moet ik langer online zijn.... maar kan minder in de Guild zijn XD
Blame Gaia!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 12:30 pm
kittyocean Tja, als ik evenveel gold als normaal wil verdienen, moet ik langer online zijn.... maar kan minder in de Guild zijn XD Blame Gaia! smoesjes XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 12:33 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 12:35 pm
kittyocean Halloween is 31 oktober smile 1 dagje later Darlaa =D •♥• Ik zei toch ofzo ^_^
ik vandaag bijna 1000g verdiend waarvan ik geloof 500 door de bumpgame weet het niet zeker. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 12:40 pm
ik heb ook ong 1k verdient. Posten en pollen. Want dat gamen lukt gewoon niet =S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 5:31 am
ik kan het gewoon niet geloven... Al die drukte om een beetje digitaal gold sweatdrop
Tuurlijk is het leuk om wat gold te hebben zodat je het k**t uitgeven of gewoon hebben, maar je zal er niet dood van gaan als het iets minder wordt. *zucht* Och ja, ik zal wel weer de vreemde eend in de bijt zijn.
Die aliens zijn groenverslaafd xD lol danku IflanaNifi
]http://www.gaiaonline.com/forum/viewtopic.php?t=17371555
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 6:31 am
•♥• Tis goudkoorts whee
heh, ik hoop echt dat we die aliens mogen vernietigen sweatdrop •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 12:27 pm
Darlaa •♥• Tis goudkoorts whee
heh, ik hoop echt dat we die aliens mogen vernietigen sweatdrop •♥• sla niet te hard dan slaan ze vast terug blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 1:13 pm
ik ben blij dat ik eindelijk weer online ben
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 1:18 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 1:22 pm
van alle sen nog wat vakantie internet storing nieuwe gamers cast nieuw bureau 3 lanpartys 1 week game develipmand en oja ...... vakantie werk ( naja bijbaantje ) druk zat en ik hoop dat het wat rustiger is nu school weer begint
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 2:46 pm
QYDrop van alle sen nog wat vakantie internet storing nieuwe gamers cast nieuw bureau 3 lanpartys 1 week game develipmand en oja ...... vakantie werk ( naja bijbaantje ) druk zat en ik hoop dat het wat rustiger is nu school weer begint wooaaa k hoop ook dat we die aliens mogen smacken ofzo ^^, ennuh qy.... 1 week game development..... wat kan i kdaaronder verstaan ?? explain it further plz smile .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 11:45 pm
Eastvane QYDrop van alle sen nog wat vakantie internet storing nieuwe gamers cast nieuw bureau 3 lanpartys 1 week game develipmand en oja ...... vakantie werk ( naja bijbaantje ) druk zat en ik hoop dat het wat rustiger is nu school weer begint wooaaa k hoop ook dat we die aliens mogen smacken ofzo ^^, ennuh qy.... 1 week game development..... wat kan i kdaaronder verstaan ?? explain it further plz smile . eerst met 2 man plannen en uitwerken schetsen dingen samen stellen en de laatste 2 dagen voledig team overleg met alle benodige schetsen en zoo ( mieschien heb ik daar nog wel wat foto's van )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 1:47 am
Cool! Ik speel gewoon dagelijks KnightShift en Gaia XD En ik teken voor de 2007 kalender. Vergeleken met jou doe ik dus geen **** XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|