|
|
|
|
Posted: Fri Nov 28, 2008 7:46 am
XDmaster4 kittyocean vind het wel leuk dat je zegt, koffie, energy drinks... en fruit... zou je niet verwachten!! Maar let wel op je gezondheid XD Zonder jou is het nogal stil in de guild en we hebben maar één Lucy in the Sky on Acid! (we hebben wel een aantal XDMasters, dus daar kunnen we er wel 1 van missen... -- just kidding XDMaster! We want you too!!) lol welke heb je dan wel niet allemaal nog ??tot aan 4 mogen allemaal weg hoor razz OMM: bored, zag kitty profile comment, dacht owja adpe, komt gezzelig langs biggrin MUAHAHAHA!! OMM: ik heb mouwen gemaakt!!... nou ja... mouwen... ze zitten niet aan mijn shirt vast XD Hoe heten die dingen?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 28, 2008 8:39 am
OMM: wil niet nog een keer ooit een interview uittypen.. irritant werk xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 28, 2008 9:18 am
OMM: heeft zin om het nummer vulgaris magistralis te zingen, geen idee wrom
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 28, 2008 9:59 am
On my mind: waarom sneeuwt het zo weinig?! Dadelijk zit ik zonder baan... WWAAAAHHHHH!!!! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 28, 2008 12:03 pm
Zeissothafar On my mind: waarom sneeuwt het zo weinig?! Dadelijk zit ik zonder baan... WWAAAAHHHHH!!!! crying waar werk jij dan ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 29, 2008 1:59 am
honger honger honger crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 29, 2008 10:37 am
XDmaster4 Zeissothafar On my mind: waarom sneeuwt het zo weinig?! Dadelijk zit ik zonder baan... WWAAAAHHHHH!!!! crying waar werk jij dan ? Overal en nergens wink als het er maar sneeuwt!! Nu ben ik al zo´n anderhalf jaar pro snowboarder
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 29, 2008 10:40 am
On my mind: waar is mijn blikje RedBull gebleven... *kijkt naar de buurman*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 30, 2008 10:08 am
Zeissothafar XDmaster4 Zeissothafar On my mind: waarom sneeuwt het zo weinig?! Dadelijk zit ik zonder baan... WWAAAAHHHHH!!!! crying waar werk jij dan ? Overal en nergens wink als het er maar sneeuwt!! Nu ben ik al zo´n anderhalf jaar pro snowboarderkrijg je daar ook voor betaald dan ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 30, 2008 11:17 am
XDmaster4 Zeissothafar XDmaster4 Zeissothafar On my mind: waarom sneeuwt het zo weinig?! Dadelijk zit ik zonder baan... WWAAAAHHHHH!!!! crying waar werk jij dan ? Overal en nergens wink als het er maar sneeuwt!! Nu ben ik al zo´n anderhalf jaar pro snowboarderkrijg je daar ook voor betaald dan ?? Over anderhalve maand wel, als ik 16 ben 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 30, 2008 11:33 am
Zeissothafar XDmaster4 Zeissothafar XDmaster4 Zeissothafar On my mind: waarom sneeuwt het zo weinig?! Dadelijk zit ik zonder baan... WWAAAAHHHHH!!!! crying waar werk jij dan ? Overal en nergens wink als het er maar sneeuwt!! Nu ben ik al zo´n anderhalf jaar pro snowboarderkrijg je daar ook voor betaald dan ?? Over anderhalve maand wel, als ik 16 ben 3nodding vet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 30, 2008 11:42 am
XDmaster4 Zeissothafar XDmaster4 Zeissothafar XDmaster4 Zeissothafar On my mind: waarom sneeuwt het zo weinig?! Dadelijk zit ik zonder baan... WWAAAAHHHHH!!!! crying waar werk jij dan ? Overal en nergens wink als het er maar sneeuwt!! Nu ben ik al zo´n anderhalf jaar pro snowboarderkrijg je daar ook voor betaald dan ?? Over anderhalve maand wel, als ik 16 ben 3nodding vet Het is maar net wat je vet vind... Voor de 2e keer ben ik heen en weer gevlogen tussen frankrijk en chili stare En nu heb ik morgen ook nog een examen....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 30, 2008 1:59 pm
Zeissothafar XDmaster4 Zeissothafar XDmaster4 Zeissothafar Overal en nergens wink als het er maar sneeuwt!! Nu ben ik al zo´n anderhalf jaar pro snowboarder krijg je daar ook voor betaald dan ?? Over anderhalve maand wel, als ik 16 ben 3nodding vet Het is maar net wat je vet vind... Voor de 2e keer ben ik heen en weer gevlogen tussen frankrijk en chili stare En nu heb ik morgen ook nog een examen....tot nu toe klinkt het nog niet verkeerd (is nog nooit buiten nederland geweest)(nouja belgië een weekend en duitsland doorheen gereden maar verder ook niet)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 01, 2008 6:29 am
XDmaster4 Zeissothafar XDmaster4 Zeissothafar XDmaster4 Zeissothafar Overal en nergens wink als het er maar sneeuwt!! Nu ben ik al zo´n anderhalf jaar pro snowboarder krijg je daar ook voor betaald dan ?? Over anderhalve maand wel, als ik 16 ben 3nodding vet Het is maar net wat je vet vind... Voor de 2e keer ben ik heen en weer gevlogen tussen frankrijk en chili stare En nu heb ik morgen ook nog een examen....tot nu toe klinkt het nog niet verkeerd (is nog nooit buiten nederland geweest)(nouja belgië een weekend en duitsland doorheen gereden maar verder ook niet) Geld verdienen door je hobby uit te oefenen... droombaan!! Maar goed, het gras is altijd groener... Beste droombaan: Professional Gamer XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 01, 2008 10:20 am
kittyocean XDmaster4 Zeissothafar XDmaster4 Zeissothafar Over anderhalve maand wel, als ik 16 ben 3nodding vet Het is maar net wat je vet vind... Voor de 2e keer ben ik heen en weer gevlogen tussen frankrijk en chili stare En nu heb ik morgen ook nog een examen....tot nu toe klinkt het nog niet verkeerd (is nog nooit buiten nederland geweest)(nouja belgië een weekend en duitsland doorheen gereden maar verder ook niet) Geld verdienen door je hobby uit te oefenen... droombaan!! Maar goed, het gras is altijd groener... Beste droombaan: Professional Gamer XD WOOOT jah!!! Dan wordt je gewoon betaald om op je krent te zitten en te gamen.... Erg relaxed!! Dat reizen is trouwens wel erg vermoeiend af en toe.... maar wel leuk inderdaad 3nodding wootwoot mad d:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|