|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 1:21 pm
die laatste 3 zinnen begreep ik niet, wat is een paradox.... en huh hoezo zou het verdienen van geld makkelijker worden als je meer deed ofzo dan ??? want ik heb nooit wat gemerkt terwijl ik toch wel redenlijk actief was.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 1:22 pm
Dat werd altijd door de admins gezegd: als je actiever was op de site, zou het verdienen van gold makkelijker worden!
......
Maar ik ben dus juist actiever, en het wordt juist moeilijker!
Dat is dus de paradox XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 1:39 pm
•♥• *denkt terug aan de goeie ouwe dagen van 10k per dag* dat was wel anderhalf jaar geleden XD •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 1:49 pm
huh wanneer is nou die storyline update ? want ik heb gekeken maar zag niks ook niet bij dat forum gedeelte :S....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 1:57 pm
•♥• Een minuut te laat ik had het al in die andere topic gepost XD het announcement ding is een beetje kapot het laat steeds de een na laatste update zien. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 7:54 pm
woohooo ! 1e adpe er die storyline update heeft gelezen... toch !?! biggrin all go barton town and see for yourself.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 2:37 am
Eastvane woohooo ! 1e adpe er die storyline update heeft gelezen... toch !?! biggrin all go barton town and see for yourself. •♥• Nee hoor ^_^; ik ben op elf uur even gaan pitten en kwart voor drie weer van bed gekomen en kwart over vijf er ingekropen rofl eej gaiaddict maar er is zo lang niks gebeurd..
Ben je opgebleven of vroeg opgestaan? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 6:20 am
moest vroeg opstaan, 06:00 set-up bij maccie ( moest dus half 6 weg had de wekker dus om half 5.) pffff werd gek daaro was zo moe crying .... mjah goed,..... just gotta hold on and search on for a better job.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 6:25 am
Mm, een erg korte update =S Maar ik denk dat het thema voor halloween wel duidelijk is!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 6:54 am
wanneer is t hallow ween ? k zou iig best mee willen doen dit jaar.... mjah in nl vieren we t nou eenmaal niet tot nauwlijks..... * denkt... wauw wat zit de kat toch weer lief/trouw op me schoot ^^.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 7:03 am
Eastvane wanneer is t hallow ween ? k zou iig best mee willen doen dit jaar.... mjah in nl vieren we t nou eenmaal niet tot nauwlijks..... * denkt... wauw wat zit de kat toch weer lief/trouw op me schoot ^^. •♥• *rend naar andere kant van het huis en haald de kat op en zet er op schoot* hehe kijk eens wat lief ze hier zit.
30 oktober ofzo dacht ik. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 7:13 am
Darlaa Eastvane wanneer is t hallow ween ? k zou iig best mee willen doen dit jaar.... mjah in nl vieren we t nou eenmaal niet tot nauwlijks..... * denkt... wauw wat zit de kat toch weer lief/trouw op me schoot ^^. •♥• *rend naar andere kant van het huis en haald de kat op en zet er op schoot* hehe kijk eens wat lief ze hier zit.
30 oktober ofzo dacht ik. •♥•FOTO FOTO !!! biggrin .... sorry ze zeggen mischien dat iedere man n vrouwlijke kant heeft... dan zal mijn vrouwlijke kant wel zijn dat ik van katten hou redface redface ik speel altijd met de katten hier ren achter ze aan enzo XD... knuffel veel met ze... de rest besteer er echt veel minder aandacht aan razz ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 7:26 am
•♥• Ik heb niet, tenminste niet digitaal, ja eentje van toen ze 10 weken oud was. (daarvan passen er nu twee in haar kont XD ) •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 7:48 am