|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 9:09 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 9:29 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 10:06 am
tycker du min wishlist är fin 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 10:08 am
li_kun tycker du min wishlist ä² fin 3nodding a den är väl fin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 10:11 am
TessiTuss li_kun tycker du min wishlist ä² fin 3nodding a den är väl fin. tack *kramar och du kolla på dem dära bilderna jag skrev den första behöver du inte se på men den andra det är orginalet så tycker du min eller orginalet är fiinast??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 10:33 am
li_kun TessiTuss li_kun tycker du min wishlist ä² fin 3nodding a den är väl fin. tack *kramar och du kolla på dem dära bilderna jag skrev den första behöver du inte se på men den andra det är orginalet så tycker du min eller orginalet är fiinast?? ingen aning.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 11:10 am
ekta hemglass mmmm... vad gott *dräglar crying *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 11:15 am
*gräver ett hål utanför affären och kommer upp in i affären genom golvet* Lätta ankar! pirate
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 11:24 am
Arji *gräver ett hål utanför affären och kommer upp in i affären genom golvet* Lätta ankar! pirate hahhaa pirate *är med i gruppen* pirate
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 12:28 pm
*går in i butiken, tänder, sätter sig på golvet med en bok och några pennor*
*kastar ett sudd på Arji* Du kan rita en karta på det! Jag kan ändå inte sudda... jag ritar med tusch.
Yay för laser! Jag kan sitta två meter från datorn ju!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 12:33 pm
Mikusagi *går in i butiken, tänder, sätter sig på golvet med en bok och några pennor*
*kastar ett sudd på Arji* Du kan rita en karta på det! Jag kan ändå inte sudda... jag ritar med tusch.
Yay för laser! Jag kan sitta två meter från datorn ju! happ vad lyxit da
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 12:33 pm
Nu vet jag varför jag inte skall sätta upp mina glasögon ovanpå huvudet.
1. Bågarna virar in sig i håret och fastnar. 2. Jag hittar dem inte. 3. De irriterar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 12:35 pm
LOL, jag stavar inte bra på golvet xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 12:35 pm
Mikusagi Nu vet jag varför jag inte skall sätta upp mina glasögon ovanpå huvudet.
1. Bågarna virar in sig i håret och fastnar. 2. Jag hittar dem inte. 3. De irriterar. ahhahaha.... vi har tydligen samma problem xp rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 12:37 pm
li_kun Mikusagi Nu vet jag varför jag inte skall sätta upp mina glasögon ovanpå huvudet.
1. Bågarna virar in sig i håret och fastnar. 2. Jag hittar dem inte. 3. De irriterar. ahhahaha.... vi har tydligen samma problem xp rolleyes Du har inte glasögon... Även om du har det, så äger mina dina! Haha! *försöker springa, vilket inte går så bra eftersom jag sitter på golvet* *ramlar och slår näsan i boken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|