|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 9:10 am
tjah k weet niet ik zit er niet zo mee, ik vind t ( hoe gemeen dan ook) ook wel grappig dat die poll guilds nou nutteloos worden =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 9:13 am
niet nutteloss je verdient minder niet niks
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 9:23 am
XDmaster4 niet nutteloss je verdient minder niet niks Ja maar toch is het jammer =P, het was gewoo post, klik volgende blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 9:35 am
•♥• Neej polls geven je echt helemaal niks meer het enigste wat je krijgt is voor het klikken door de pagina's daar heb je geen pollguild voor nodig.. heb toch altijd al een hekel gehad aan die dingen, polde altijd in de chatterbox. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 9:36 am
tjah, meeste mensen denken er anders over. Mjah ik vind gaia gewoon n gezellige ''plek'' dat gold voegd idd wat toe, maar is voor mij niet de hoofd reden enz. dus zoals ik op t begin aan t poll whoren was doe / deed ik niet meer...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 9:40 am
•♥• Het is het meedoen met gaia wat het leuk maakt, dat houd ook in shoppen, je inventory laten groeien kopen van anderen mensen. Ik krijg persoonlijk heel veel pret van het uitzoeken en kopen van avatar edits in het minishop forum hb je heel veel contact. en het verdienen van gold zelf en mensen kadootjes geven en zo. dat maakt het leuk. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 9:42 am
ik ben ook niet echt een pollwhore, behalve als ik in een snelle tijd een beetje boel gold nodig heb. xD maar ik snap wel waarom de mensen klagen. poll-en was een van de grootste inkomsten van de gaians. nu moet je met 4 tot 6 gold (als ik heb goed heb, ik heb de notification uit staan) genoegen nemen. En dat terwijl de prijzen zo immens hoog zijn. Ik zie het ook niet gebeuren dat de prijzen zullen dalen. dus als dat een van de beweegredenen was...
[edit] I quote thee pintendo64 (0.o Wow lots of tekst!)Pintendo64 intendo64"]The problem with the glitch being fixed is that a lot of the older members are more inclined to leave or go on breaks until it's worted out. I understand that we only really get bothered by things when we see them for how they are (I personally turned off the GN system as soon as I could), and that polls did decrease in gained amount the more you did. But without the faithful members trust and support in Gaia, how does the site expect to recieve donations? The lure of a new item may well be enough for some, but for those who make their gold by selling these in the marketplace may well find it harder; people now have lesser amounts of gold than before and so will not be able to buy as much. Inflation's being tackled in a rather unusual way, as well. Imitation items (angelic headphones, demonic halos etc) and the new economy Gaia may be trying to create could well have a positive effect on MP inflations in the rarer items. But I can't see any MP&Exchange whores lowering their prices because of this. They'll need more gold to help buy the items that they want to make profit out of; so perhaps their prices will steadily go up. Whilst I think that 10g is excessive for polling, and makes poll 'whores' an annoying aspect of Gaian communal life, many of the poll guilds will suffer. I moderate a strong poll guild with a concentration more on community and mutual aid (we help with quests, donate, give out free art etc) and with poll gold as a side issue for many, it'll start to dwindle if more of our disgruntled members leave. I don't discredit or dislike the admins for this; they're only doing their job and if I were in there position I'd find it insulting to think that all my hard work was being put down by the people they want to help make the site better for. But 1G? I never remember to poll in my guilds, so it doesn't affect me, but even I think that's too much of a decrease from the 10g we've gotten used to.
[edit2] bij sommige mensen brengen de polls weer redelijk wat gold op. zo schommelt het aantal gold dat ze hebben gekregen tussen de 14 en 6 gold. er wil ook nog wel eens een 0 of 1 gold poll tussen zitten. is het nu gemaakt of is dit een GLITCH!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 10:02 am
•♥• bvoor de erste krijg je 14 voor de tweede 6 en dan twee en dan noppes nul komma nul. ik heb het geprobeert en kreeg echt niks meer. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 10:08 am
Now I quote thee Nero. (0.o ook veel tekstjes)Blazing Nero Seriously. Those of us, the users who aren't blinded by what we're seeing and what we thought we've seen in the past, realise that you're still in the clear. We realise you didn't decrease the earning percentage of gold per post.. But, in fact, added to it with the daily bonus. " s**t, Nero, we can add. We know basic math. We know we've been deuced." No, you can't, apparently. No, you don't, apparently. No, you haven't, at all. The system is basically the same, aside from the added bonus of gold you get for your first post.. And the extra gold for PM's, and the fixing of the poll glitch. Yes, it was a glitch. Get over it. It was never meant to be like that. It's not anybody else's fault that the poll whores took advantage of the glitch and practically built their Gaian lives around it. There have been several confirmations from mods: The system is the same, except for those added gold bonuses, and the poll glitch fix. Just as a small bit of back-up, here's a quote from Noraboo, in response to the poll whore complaint threads and others: If any Gaian is experiencing changes in their gold earning aside from these few improvements, I would assume it is simply a glitch in the new system, and therefore should be treated as such, and reported as such.. Not as a complaint, but as a glitch. Don't go whining to the admins any more if there's a small glitch in the system, and everyone else seems to be earning more gold than you. Keeping in mind, of course, that you could just be fooling yourself like 30% of the rest of Gaia, and think that you're making less gold just because you actually see your progress on-screen now. In which case, you can simply turn off the indicator, and it will seem the same again. Oh, and one other thing: I see several threads from users saying, " There's just no point to Gaia any more." ..What.. The.. Hell. The point of Gaia is meeting, roleplaying, interacting with each other.. s**t, so you think you're earning gold a little slower? Suddenly Gaia has no point? If you joined Gaia just to make the fake gold.. Then, I'm sorry, but you need counceling. That's just sad. So again, Admins, I repeat.. You didn't screw anything up. Pay no mind to those who don't know what they're talking about. Pay mind to the Petitions, if Poll Whores want the Polls to be 10g again. Pay mind to the glitches, in case certain people are actually gaining gold slower. But don't worry about the whiners who say you've ruined Gaia.Thank you. - Nero Nou mensen stel je mening maar op. Welke partij kies je en is het echt zo erg als het lijkt of hoort het gewoon bij de community?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 10:52 am
Ik ben het er mee eens, ik vind gaia nog steeds leuker als interactief/communicatief vermaak dan om het fake gold. laat het maar zoals het nu is.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 11:46 am
ik vind het heel erg jammer dat ik minder snel gold verdien. Zo zal mijn wishlist nooit kleiner worden. Hij zal enkel groeien! Ik heb een jaar knoerthard gewerkt om zoveel posts te krijgen dat gold verdienen makkelijker werd...
MAAR....
Al mijn posts schommelen tussen de 14 en 6 gold. Goed, ik wacht soms 5 minuten per poll, maar dan nog!
Ik heb opeens 200 gold verdiend, en doe verdraaid weinig. Ja, surfen en een klein beetje pollen.... Maar het is wel een uur later! Gunst, normaal had ik al minimaal 500 gold....
Maar dalende prijzen? Dat zie ik niet gebeuren voor het einde van September.
Ze hebben voor mij het spel van Gaia minder leuk gemaakt. Alles wat ik nu per maand verdien, zal gelijk naar Donatie Items gaan (tenzij ik ze gedoneert krijg uiteraard). Ik zal weinig tot geen gold meer over houden voor andere items.
Is het spel van Gaia niet dat je spaart voor wat je wilt hebben? (naast het feit dat het een forum is, maar dat is GEEN spel!!!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 11:53 am
kittyocean ik vind het heel erg jammer dat ik minder snel gold verdien. Zo zal mijn wishlist nooit kleiner worden. Hij zal enkel groeien! Ik heb een jaar knoerthard gewerkt om zoveel posts te krijgen dat gold verdienen makkelijker werd... MAAR.... Al mijn posts schommelen tussen de 14 en 6 gold. Goed, ik wacht soms 5 minuten per poll, maar dan nog! Ik heb opeens 200 gold verdiend, en doe verdraaid weinig. Ja, surfen en een klein beetje pollen.... Maar het is wel een uur later! Gunst, normaal had ik al minimaal 500 gold.... Maar dalende prijzen? Dat zie ik niet gebeuren voor het einde van September. Ze hebben voor mij het spel van Gaia minder leuk gemaakt. Alles wat ik nu per maand verdien, zal gelijk naar Donatie Items gaan (tenzij ik ze gedoneert krijg uiteraard). Ik zal weinig tot geen gold meer over houden voor andere items. Is het spel van Gaia niet dat je spaart voor wat je wilt hebben? (naast het feit dat het een forum is, maar dat is GEEN spel!!!) Buiten dat grotendeels meerdere mules heeft denk ik dat je het wat minder hard moet aanvoelen. Gaia is in de eerste instantie idd een forum. Je heb hier een super leuke guild en wie weet wat voor andere guilds je nog meer lid van ben. Het hele kwaliteit van posten komt nu wat meer terug omdat spammen >>MINDER<< zin heeft. Natuurlijk kan je dit niet buiten sluiten, maar nog een punt is: je hoeft toch niet alle donation items te hebben.... ik persoonlijk vind het eigenlijk wel leuk om een beetje naar een item toe te werken en trots te zijn op wat ik heb bereikt... kijk bv de ava waar ik nu naartoe wil werken hoe super lang ik daar al mee bezig ben en het gaat voor geen meter... maar mij hoor je niet klagen ondanks dat ik nu mad kan worden en kan zeggen @$@$@$ nu duurd het 5 maanden voor ik weer 1 item kan kopen denk ik. HEY ik post gezellig bij adpe en wat andere guilds ( ok niet liegen andere kwaliteits guilds zijn er amper -_-) maargoed... als je het gezellig heb en wat minder op dat gold let komt t vanzelf wel smile . hey en mischien kan je siggy's voor mensen maken dat je daar je gold zo mee verdien smile .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 12:07 pm
•♥• Ik vind het ook wat minder.. ik zal een stuk harder moeten werken voor me gold hoe het eerst relaxed kon tijdens het posten en internetten moet je nu met je smoel tegen zo'n speletje aanblijven kijken de ganzen tijd. daar heb ik zoiezo niet veel tijd meer voor met een fulltime job maar goed je krijgt van gaia wat je erin investeerd.
Dit zal intelligent posten niet in de hand werken dat loont net zo weinig... juist meer spam omdat mensen nu meer moeten bumpen voor hun gold.. en mules natuurlijk omdat het gold dat je krijgt door tegen bomen aan te schudden ook geleidelijk afneemt. Ik overweeg met mijn mule te gaan bumpen... mensen zullen elkaar minder kadootjes geven sad terwijl het normaal leuk is dingen weg te geven en te krijgen. Gaia is een stuk leuker als je niet aan je goldcount hoeft te denken.
Edit: ik bedoelde deze feauture is een stuk minder.. Gaia niet. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 12:27 pm
In principe heb ik per maand maar twee wensen en dat zijn de twee donation items van de maand. Ik heb het geld en de mogelijkheid niet om te doneren. Per maand zal ik dus minimaal 16k bij elkaar moeten sparen (ik denk namelijk niet dat de prijzen snel zullen dalen), dankzij Daily Chance en boompjes schudden en de bonus die je elke dag krijg bij je eerste post zal ik het net kunnen halen, ook omdat ik veel van mijn tijd in towns zit om insecten te vangen en cans te verzamelen (die kan ik dan weer verkopen). Maar ik zal wel de broekriem moeten aanhalen aangezien ik volgende week ook weer naar school moet en dit jaar wel mijn examen wil halen en daarom minder tijd op gaia kan doorbrengen. Dus dat betekent dat de tijden van minishops voor mij voorbij zijn. Alleen ik vind het wel leuk dat je nu wel creatief moet gaan zijn om je gold te verdienen, ben nu namelijk druk bezig om een Tin Hat voor elkaar te krjgen. En ik weet dat Gaia voornamelijk een forum is en dat je daar vrienden maakt, maar het speciale aan Gaia zijn toch de avi's en de hele economie er om heen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 1:19 pm
Eastvane kittyocean ik vind het heel erg jammer dat ik minder snel gold verdien. Zo zal mijn wishlist nooit kleiner worden. Hij zal enkel groeien! Ik heb een jaar knoerthard gewerkt om zoveel posts te krijgen dat gold verdienen makkelijker werd... MAAR.... Al mijn posts schommelen tussen de 14 en 6 gold. Goed, ik wacht soms 5 minuten per poll, maar dan nog! Ik heb opeens 200 gold verdiend, en doe verdraaid weinig. Ja, surfen en een klein beetje pollen.... Maar het is wel een uur later! Gunst, normaal had ik al minimaal 500 gold.... Maar dalende prijzen? Dat zie ik niet gebeuren voor het einde van September. Ze hebben voor mij het spel van Gaia minder leuk gemaakt. Alles wat ik nu per maand verdien, zal gelijk naar Donatie Items gaan (tenzij ik ze gedoneert krijg uiteraard). Ik zal weinig tot geen gold meer over houden voor andere items. Is het spel van Gaia niet dat je spaart voor wat je wilt hebben? (naast het feit dat het een forum is, maar dat is GEEN spel!!!) Buiten dat grotendeels meerdere mules heeft denk ik dat je het wat minder hard moet aanvoelen. Gaia is in de eerste instantie idd een forum. Je heb hier een super leuke guild en wie weet wat voor andere guilds je nog meer lid van ben. Het hele kwaliteit van posten komt nu wat meer terug omdat spammen >>MINDER<< zin heeft. Natuurlijk kan je dit niet buiten sluiten, maar nog een punt is: je hoeft toch niet alle donation items te hebben.... ik persoonlijk vind het eigenlijk wel leuk om een beetje naar een item toe te werken en trots te zijn op wat ik heb bereikt... kijk bv de ava waar ik nu naartoe wil werken hoe super lang ik daar al mee bezig ben en het gaat voor geen meter... maar mij hoor je niet klagen ondanks dat ik nu mad kan worden en kan zeggen @$@$@$ nu duurd het 5 maanden voor ik weer 1 item kan kopen denk ik. HEY ik post gezellig bij adpe en wat andere guilds ( ok niet liegen andere kwaliteits guilds zijn er amper -_-) maargoed... als je het gezellig heb en wat minder op dat gold let komt t vanzelf wel smile . hey en mischien kan je siggy's voor mensen maken dat je daar je gold zo mee verdien smile . als het lukte mijn art te verkopen deed ik dat wel XD Soms tijdgebrek, en soms vinden mensen mij te duur (sorry, maar 5k voor een lineart is redelijk normaal zover ik mij verdiept heb). Mensen zullen nu minder snel art gaan kopen.... omdat het maken van gold moeilijker is! En om weer gold te verdienen moet ik meer op Gaia zitten, en kan ik minder tijd besteden aan art. Mm, vicieuze cirkel anyone XD? Tuurlijk gaat het om het forum! Duh XD Daarom ben ik hier ook. Maar voor je avatar dingen verzamelen is gewoon het spel van Gaia wat Gaia zo speciaal maakt. Gaia is een wereld... Maar goed, ik ga opeens een stuk achteruit in mijn inkomen, zodat ik er langer over doe om te kopen wat ik wil. hee... had ik niet net zo hard gewerkt om te zorgen dat het makkelijker werd? Was dat ook niet de bedoeling van Gaia? Je bent actiever dus het verdienen van gold wordt makkelijker? I taste a paradox!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|