|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 3:20 am
Rogga Krimz0r Rogga Du skulle bara v�ga ta min skatt! scream *h�jer gev�ret mot dig xD* *petar in en banan i pipan p� gev�ret* *tar en vattenpistol och skjuter p� dig* NU DOG DU! surprised Men jag var redan död så *lipar och kastar geväret i ögat på dig* X_o ...... EN ZOMBIE! X_T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 3:21 am
Krimz0r Rogga Krimz0r Rogga Du skulle bara v�ga ta min skatt! scream *h�jer gev�ret mot dig xD* *petar in en banan i pipan p� gev�ret* *tar en vattenpistol och skjuter p� dig* NU DOG DU! surprised Men jag var redan död så *lipar och kastar geväret i ögat på dig* X_o ...... EN ZOMBIE! X_T En pirat zombie! domokun pirate scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 3:24 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 3:25 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 3:26 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 3:26 am
Aranea *har precis avslutat sin frukost best�ende av gr�nsakspaj med utpillade gr�nsaker* Med andra ord pajdeg xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 3:29 am
Rogga Aranea *har precis avslutat sin frukost best�ende av gr�nsakspaj med utpillade gr�nsaker* Med andra ord pajdeg xp Pajdeg med kräftgrejor i. Och lite sånt där klegg man häller på för att fylla ut tomrummet mellan grönsaksbitarna rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 3:34 am
Aranea Rogga Aranea *har precis avslutat sin frukost best�ende av gr�nsakspaj med utpillade gr�nsaker* Med andra ord pajdeg xp Pajdeg med kräftgrejor i. Och lite sånt där klegg man häller på för att fylla ut tomrummet mellan grönsaksbitarna rolleyes lol xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 3:40 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 3:41 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 3:42 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 3:43 am
Rogga Aranea Rogga Aranea Rogga Aranea *har precis avslutat sin frukost best�ende av gr�nsakspaj med utpillade gr�nsaker* Med andra ord pajdeg xp Pajdeg med kräftgrejor i. Och lite sånt där klegg man häller på för att fylla ut tomrummet mellan grönsaksbitarna rolleyes lol xD Jag tycker det k�nns som att du mobbar min frukost (: n� d�, h�nar bara dig som �ter den wink Okej. /:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 3:44 am
Aranea Rogga Aranea Rogga Aranea Rogga Aranea *har precis avslutat sin frukost best�ende av gr�nsakspaj med utpillade gr�nsaker* Med andra ord pajdeg xp Pajdeg med kräftgrejor i. Och lite sånt där klegg man häller på för att fylla ut tomrummet mellan grönsaksbitarna rolleyes lol xD Jag tycker det k�nns som att du mobbar min frukost (: n� d�, h�nar bara dig som �ter den wink Okej. /: ^^ En kram? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 4:10 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 4:18 am
"En hemsida där man kan göra olika bilder"...
Det finns rätt så många såna. Menar du artpad?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|