|
|
|
|
Posted: Sun Oct 26, 2008 9:52 am
ik verzamel heel wat items... enige voordeel van mijn avi reset is dat ik nu ook op deze account items kan verzamelen.... Maar die zombie set is zooooo de moeite NIET waard in mijn ogen XD Zal deze enkel verzamelen als ik me echt dood verveel XP
Ik heb zelfs nog xmas en halloween van 2 jaar terug XP The 'dreaded' jack pants XD MUAHAHA!
Degene die ik dus al 2 jaar op mijn avi heb =D Geen zorgen, regelmatig gewassen wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 26, 2008 10:58 am
•♥• Heej deze topic heeft 400 pagina's.
Ik ben gek op mijn item van vorig jaar mijn black batje die ik nu hier heb die draag ik ontzettent vaak. heart Ik vind de dark elf spullen van dit jaar mooi, de staff, circlet en het mes die zal ik denk ik vaak gebruiken, de rest is nogal meh. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 26, 2008 12:48 pm
Ik heb al elf en human spulletjes. ben nu met vampire bezig. ik zie wel of ik nog aan zombie toekom XD
En ja ik heb ook events item van jaren geleden. Moet je die grunny items eens zien in market place, die zijn prijzig geworden! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 12:54 am
» Ok, vandaag is de dag. Roliana begint met haar Halloween event en als het goed is gaat zomg vandaag van start. *zwaait met haar starter ticket*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 9:10 am
Helaas nieet voor iedereen crying Zit al 2 jaar op gaia maar deze account is nu 50 dagen oud... crying Nou ja, gelukkig kon ik me items van vorig jaar over traden naar deze voordat ik er helemaal niet meer op kon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 10:11 am
ik heb wel een oude account... deze is van 04 volgens mij XD En ik zat al in de beta. En dat ging niet echt lekker... ben dus benieuwd of het nu beter gaat...
En de Elf items zijn erg cool... de vamp heeft een mooie maan en bats... maar ik begin niet eens aan de zombie items!! Die zijn EWH! Maar goed, voordeel van dat mijn avi gereset is, is dat ik nu een 3e set kan verzamelen...
btw, love tha bazooka XP
Oh en OMM: waarom zijn de ZOMG items weer cash only?! MONEY HOGGING PEOPLE!! ... wat wel te verwachten was. Okay, life moves on.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 10:13 am
Je bedoelt die nieuwe winkel?? Dat is gewoon gold hoor. Of ik lag te slapen (wat ik al 3 nachten niet heb gedaan xp )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 28, 2008 2:58 pm
Kitty bedoelt waarschijnlijk de power ups. die moet je voor cash kopen.
En als het goed is krijg je er n stuk of 10 bij het begin. Die worden vast weer weinig waard op marketplace, dus makkelijk te krijgen.
OMM: Ik zit bij 05, dus ik moet nog iiets langer wachten.... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 29, 2008 2:43 am
Die power-ups vliegen je tegemoet, dus betalen met cash is echt overbodig. Ik kan niet wachten totdat jullie erin mogen, misschien dan eens samen wat tuinkabouters in de pan hakken (zulke gemene rotzakken) en ook die knoflookmonsters. twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 29, 2008 9:38 am
Arisha Die power-ups vliegen je tegemoet, dus betalen met cash is echt overbodig. Ik kan niet wachten totdat jullie erin mogen, misschien dan eens samen wat tuinkabouters in de pan hakken (zulke gemene rotzakken) en ook die knoflookmonsters. twisted Lolll Zei ik toch ;P Is net als die goldfish XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 29, 2008 11:32 am
Qixter It's time for zOMG! to grow again! Today is the day that all the 4-year (and older) veterans get to enter the game. There's a BUNCH of you out there, so we should see player populations climb rapidly...which is cool because the more, the merrier. We have LOTS of servers available (and we'll have even more ready tomorrow). We've added a patch to fix some of the nastiest of the bugs we have in the game currently, and we're looking forward to today. But just to be sane, I'll mention that a) this is still "Open Beta", not a final product yet, and b) today will be the most people we've ever had on the game at once, so things might be a bit rocky at the start. However, we have all necessary personnel standing by, poised and ready to pounce on any problems that occur. So if something happens, hang on! We're on the case! See ya in-game! -- Q. Volgens mij moet Kitty er nu in komen, ze is volgens mij van 2004.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 29, 2008 3:10 pm
ik kan er in ja smile chaotisch maar leuke intro smile helaas heb ik nog geen tijd om te spelen... maar goed, de trein kende ik al XP die is wel te doen... ik hoop alleen dat Dani dit keer NIET mijn ringen inpikt, zoals in de beta test ¬¬
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 29, 2008 3:19 pm
» Dus jij was ook één van de beta testers? Dani heeft me dankzij een rollback ook twee ringen per categorie gegeven (wel legaal hoor, het was omdat alle quest gegevens verdwenen was). Hoe ver was je eigenlijk gekomen?
Misschien eens tijd voor een zomg topic of zo'n clan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 30, 2008 9:37 am
Ik zat ook bij de beta test! :3
Alleen ik wist nooit wanneer de test waren enzo. want ik weet de tijden in PST enz niet XD
Dus ik heb t zondag uitgeprobeert heart En ik heb toen enkel wat quest gedaan enzo. Kan niet wachten tot ik echt kan beginnne heart
*is van 2005 XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 30, 2008 2:07 pm
» En volgens mij kun je er nu ook in. Ik moet zeggen dat ze wel redelijk snel de jaren bij langs gaan. Hopelijk zetten ze dan wel meer dan 2 servers aan het werk. Je moet bijna het gevecht aan gaan met je mede Gaians om te mogen vechten tegen zo'n monster.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|