|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 11:41 am
Nja ik kan t mischien wel, maar zo'n sollicitatie mailtje is zo verdomde vervelend crying . Ik zie iemand liever in het echt enzo.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:02 pm
E-mail solliciteren is vreselijk. Als baas krijg je nooit een goed beeld van de sollicitant (no offense, maar schrijven is anders dan spreken XD), en als sollicitant is het makkelijker om afgewezen te worden... en die afwijzing kan ook nog eens killer zijn dan met een persoonlijk telefoontje (standaard e-mailtje anyone?)
Ik heb nog 1 uur om 900 gold te verdienen XD Want dan moet ik naar bed XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:07 pm
kittyocean E-mail solliciteren is vreselijk. Als baas krijg je nooit een goed beeld van de sollicitant (no offense, maar schrijven is anders dan spreken XD), en als sollicitant is het makkelijker om afgewezen te worden... en die afwijzing kan ook nog eens killer zijn dan met een persoonlijk telefoontje (standaard e-mailtje anyone?) Ik heb nog 1 uur om 900 gold te verdienen XD Want dan moet ik naar bed XD Of nog erger, GEEN email.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:10 pm
•♥• Maar je begint toch altijd met een brief of e-mail.. pas daarna nodigen ze je uit voor een gesprek je kan niet zomaar bij een bedrijf binnen lopen en zeggen "hee ik wil colliciteren"
Zorg dat je een goed cv heb en in jouw geval een portfolio. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:13 pm
klopt, maar e-mail vind ik eigenlijk onpersoonlijker dan een brief =S Weet niet waarom; e-mail is gewoon een digitale brief =S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:18 pm
•♥• Als je het gewoon opsteld als brief.. en die zullen ook wel uitgeprint worden. daarbij heb je het geweldige autoreply; your message has arrived and will be processed as soon as possible berichtje, bij de post weet je het maar nooit. en het is gewoon sneller daarbij kunnen bedrijven met een digitaal bestand veel meer. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:27 pm
•♥• Wat is dit nou weer?? confused •♥• You got 4 gold for surfing
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:32 pm
In de feedback forum word er meer over gezegd (ook hoe je het kan uitschakelen), maar ik krijg opeens wel minder gold met de polls en weer meer met andere dingen. Ik snap het even niet meer. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:41 pm
•♥• Neuj eerst kreeg ik 14 gold door te pollen en toen maar vier en ik kreeg 37 door te posten terwijl ik al de hele avond aan het posten ben.. zou het niet meer vast zijn? als het maar niet geglitched raakt ^_^; •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:50 pm
ik vin het wel vet gedaan dat dingeteje en er is een announcement over gemaakt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:55 pm
•♥• Ik vind het echt super vervelend o.O heb het al uitgezet.
Dames en heren ik ben bang dat de tijd van pollen voorbij is.....
crying •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:57 pm
Darlaa •♥• Ik vind het echt super vervelend o.O heb het al uitgezet.
crying •♥• ik vin het wel cool ik polde toch al niet zo vaak
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:58 pm
ik denk dat dat geen gold krijgen een bug is; is wel vaker voorgekomen dat polls geen gold gaven, of dat je haast niets kreeg ^_^
Ik heb nog vertrouwen!!
En anders heeft Gaia een probleem, want dan is het maken van gold NOG moeilijker XD En zullen veel mensen afhaken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 1:01 pm
XDmaster4 Darlaa •♥• Ik vind het echt super vervelend o.O heb het al uitgezet.
crying •♥• ik vin het wel cool ik polde toch al niet zo vaak het was mijn main source of income XD Zoals zovelen op Gaia!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 1:01 pm
kittyocean ik denk dat dat geen gold krijgen een bug is; is wel vaker voorgekomen dat polls geen gold gaven, of dat je haast niets kreeg ^_^ Ik heb nog vertrouwen!! En anders heeft Gaia een probleem, want dan is het maken van gold NOG moeilijker XD En zullen veel mensen afhaken ik vindt het voruit gegaan voor mensen die weinoig tijd hebben om te posten de eerste drie posts die ik maakt leverde ma gewoon alledrie 30g op en elke 5keer dat ik ergens op klik in gaia krijg ik 4 gold
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|