Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Manga Thread :) Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 38 39 40 41 42 43 ... 50 51 52 53 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Suosikkisi suomennoksista?
  Dragonball / Sandland / Kajika
  Ranma½ / Inuyasha
  One Piece
  Salapoliisi Conan
  Kamikaze Kaitou Jeanne / Time Stranger Kyoko
  Tokyo Mew Mew
  Neon Genesis Evangelion
  GUNNM
  Joku muu...
  En lue suomennoksia.
View Results

YamiEiji

PostPosted: Mon Jul 10, 2006 11:11 pm

Hitto kun ottaa aivoon miksi aina suomeksi tulee niitä sarjoja mitä mulla on enkuks..suomenkieliset on mukavempii lukee ja ne on halvempiikin...Voi #&%¤#&@ scream
PostPosted: Tue Jul 11, 2006 6:41 am

Kingdom Hearts -mangat! Vihdoinkin tulivat vastaan. Happy happy happyy~! Siel on kaikki Cloudit ja Squal--err, Leonit ja Cidit sun muut... harmi ettei Sephirothia.
Ja tosiaan oli vielä niin hyvä tuuri että kaikki neljä. Nyt sitten innolla metsästämään Chain of Memoriesta, jos niitäkin löytyisi jossain vaiheessa.

Me such a fangirl gonk

Liffy Glitter

YamiEiji

PostPosted: Tue Jul 11, 2006 12:41 pm

Liftrasir
Kingdom Hearts -mangat! Vihdoinkin tulivat vastaan. Happy happy happyy~! Siel on kaikki Cloudit ja Squal--err, Leonit ja Cidit sun muut... harmi ettei Sephirothia.
Ja tosiaan oli vielä niin hyvä tuuri että kaikki neljä. Nyt sitten innolla metsästämään Chain of Memoriesta, jos niitäkin löytyisi jossain vaiheessa.

Me such a fangirl gonk

Cloud Cloud Cloud missä mun kulta? heart Mistä sie ne Kingdom Heartsit löysit? domokun
PostPosted: Tue Jul 11, 2006 2:07 pm

Aeris89

Cloud Cloud Cloud missä mun kulta? heart Mistä sie ne Kingdom Heartsit löysit? domokun

Jojensuun fantasiapeleistä tiätennii, enhän minä tyhmä osaa/uskalla netistäkään tilata. Jäi sinne vielä niitä, toiset neljä.

Liffy Glitter

YamiEiji

PostPosted: Wed Jul 12, 2006 1:02 am

Liftrasir
Aeris89

Jojensuun fantasiapeleistä tiätennii, enhän minä tyhmä osaa/uskalla netistäkään tilata. Jäi sinne vielä niitä, toiset neljä.
Voi ei sit pitäs pitää kiirettä ennen ku ne kaikki menee domokun Oliko siellä hyllyt täynnä uusii mangaa? biggrin
PostPosted: Wed Jul 12, 2006 2:52 am

Aeris89
Voi ei sit pitäs pitää kiirettä ennen ku ne kaikki menee domokun Oliko siellä hyllyt täynnä uusii mangaa? biggrin

No minä käyn siellä sen verran harvoin (paitsi että nyt oli ihme, kun pääsin viikon sisällä kahdesti) että minulle se on aina täynnä uutta mangaa, joten en osaa sanoa. Luultavasti, hirmuhinnoistaan huolimatta niitä kirjoja kuitenkin menee ja pakko ne hyllyt on jotenkin täyttää.

Onhan se aina parempi kuluttaa rahansa näihin kuin vaikka päihteisiin tai rahapeleihin, rauhoittelee Liftis itseään kaivellessaan kassalla lompakkoa tuskastunut ilme kasvoillaan... ninja

Liffy Glitter

YamiEiji

PostPosted: Wed Jul 12, 2006 3:08 pm

Liftrasir
Aeris89

No minä käyn siellä sen verran harvoin (paitsi että nyt oli ihme, kun pääsin viikon sisällä kahdesti) että minulle se on aina täynnä uutta mangaa, joten en osaa sanoa. Luultavasti, hirmuhinnoistaan huolimatta niitä kirjoja kuitenkin menee ja pakko ne hyllyt on jotenkin täyttää.

Onhan se aina parempi kuluttaa rahansa näihin kuin vaikka päihteisiin tai rahapeleihin, rauhoittelee Liftis itseään kaivellessaan kassalla lompakkoa tuskastunut ilme kasvoillaan... ninja

Näin on,mangat sentään ovat tervellisiä.No en mie kyllä niitä syö mutta silti. sweatdrop Sie menet sinne aina silloin kun hyllyt ovat täynnä ja mie taas silloin kun siellä ei ole mitää,nyyh epistä.. crying
PostPosted: Fri Jul 14, 2006 4:03 am

Uusi Jeanne JIPPII heart heart

YamiEiji

thoughtless`

PostPosted: Tue Jul 18, 2006 1:20 pm

Tullut luettua liikaa yaoita lähiaikoina... o_x
Mutta rakastan Tsuyogaria ja Zettai Unmei Houteshikia. <3
PostPosted: Wed Jul 19, 2006 2:12 am

thoughtless`
Tullut luettua liikaa yaoita lähiaikoina... o_x
Mutta rakastan Tsuyogaria ja Zettai Unmei Houteshikia. <3

OU Yaoi rules heart

YamiEiji

thoughtless`

PostPosted: Wed Jul 19, 2006 3:44 am

Todellakin. n_n;
Pitää vaan toivoa ettei iskä yhtäkkiä innostu tutkimaan mitä koneelta löytyy... D:'
PostPosted: Wed Jul 19, 2006 6:09 am

thoughtless`
Todellakin. n_n;
Pitää vaan toivoa ettei iskä yhtäkkiä innostu tutkimaan mitä koneelta löytyy... D:'

Samoin... sweatdrop
Pitäisi polttaa pois koneelta ja lukita monen lukon taakse ja heittää avain kaivoon, ei tuota yaoishounenaimangaa olekaan kuin... yhden gigan verran. mrgreen

Liffy Glitter

YamiEiji

PostPosted: Wed Jul 19, 2006 10:45 am

Liftrasir
thoughtless`
Todellakin. n_n;

Samoin... sweatdrop
Pitäisi polttaa pois koneelta ja lukita monen lukon taakse ja heittää avain kaivoon, ei tuota yaoishounenaimangaa olekaan kuin... yhden gigan verran. mrgreen
Samat sanat 3nodding
PostPosted: Thu Jul 20, 2006 8:47 am

perk....Taas kun kävin fantasia liikkeessä niin siellä ei ollut mitään muuta kuin jotain kakka mangaa,nyyh! cry

YamiEiji

Darkone Yuu

PostPosted: Thu Jul 20, 2006 9:08 am

You forgot Akira.
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 38 39 40 41 42 43 ... 50 51 52 53 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games