|
|
|
|
Posted: Mon Jul 10, 2006 11:11 pm
Hitto kun ottaa aivoon miksi aina suomeksi tulee niitä sarjoja mitä mulla on enkuks..suomenkieliset on mukavempii lukee ja ne on halvempiikin...Voi #&%¤#&@ scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 6:41 am
Kingdom Hearts -mangat! Vihdoinkin tulivat vastaan. Happy happy happyy~! Siel on kaikki Cloudit ja Squal--err, Leonit ja Cidit sun muut... harmi ettei Sephirothia. Ja tosiaan oli vielä niin hyvä tuuri että kaikki neljä. Nyt sitten innolla metsästämään Chain of Memoriesta, jos niitäkin löytyisi jossain vaiheessa.
Me such a fangirl gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 12:41 pm
Liftrasir Kingdom Hearts -mangat! Vihdoinkin tulivat vastaan. Happy happy happyy~! Siel on kaikki Cloudit ja Squal--err, Leonit ja Cidit sun muut... harmi ettei Sephirothia. Ja tosiaan oli vielä niin hyvä tuuri että kaikki neljä. Nyt sitten innolla metsästämään Chain of Memoriesta, jos niitäkin löytyisi jossain vaiheessa. Me such a fangirl gonk Cloud Cloud Cloud missä mun kulta? heart Mistä sie ne Kingdom Heartsit löysit? domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 2:07 pm
Aeris89 Cloud Cloud Cloud missä mun kulta? heart Mistä sie ne Kingdom Heartsit löysit? domokun Jojensuun fantasiapeleistä tiätennii, enhän minä tyhmä osaa/uskalla netistäkään tilata. Jäi sinne vielä niitä, toiset neljä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 12, 2006 1:02 am
Liftrasir Aeris89 Cloud Cloud Cloud missä mun kulta? heart Mistä sie ne Kingdom Heartsit löysit? domokun Jojensuun fantasiapeleistä tiätennii, enhän minä tyhmä osaa/uskalla netistäkään tilata. Jäi sinne vielä niitä, toiset neljä. Voi ei sit pitäs pitää kiirettä ennen ku ne kaikki menee domokun Oliko siellä hyllyt täynnä uusii mangaa? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 12, 2006 2:52 am
Aeris89 Voi ei sit pitäs pitää kiirettä ennen ku ne kaikki menee domokun Oliko siellä hyllyt täynnä uusii mangaa? biggrin No minä käyn siellä sen verran harvoin (paitsi että nyt oli ihme, kun pääsin viikon sisällä kahdesti) että minulle se on aina täynnä uutta mangaa, joten en osaa sanoa. Luultavasti, hirmuhinnoistaan huolimatta niitä kirjoja kuitenkin menee ja pakko ne hyllyt on jotenkin täyttää. Onhan se aina parempi kuluttaa rahansa näihin kuin vaikka päihteisiin tai rahapeleihin, rauhoittelee Liftis itseään kaivellessaan kassalla lompakkoa tuskastunut ilme kasvoillaan... ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 12, 2006 3:08 pm
Liftrasir Aeris89 Voi ei sit pitäs pitää kiirettä ennen ku ne kaikki menee domokun Oliko siellä hyllyt täynnä uusii mangaa? biggrin No minä käyn siellä sen verran harvoin (paitsi että nyt oli ihme, kun pääsin viikon sisällä kahdesti) että minulle se on aina täynnä uutta mangaa, joten en osaa sanoa. Luultavasti, hirmuhinnoistaan huolimatta niitä kirjoja kuitenkin menee ja pakko ne hyllyt on jotenkin täyttää. Onhan se aina parempi kuluttaa rahansa näihin kuin vaikka päihteisiin tai rahapeleihin, rauhoittelee Liftis itseään kaivellessaan kassalla lompakkoa tuskastunut ilme kasvoillaan... ninja Näin on,mangat sentään ovat tervellisiä.No en mie kyllä niitä syö mutta silti. sweatdrop Sie menet sinne aina silloin kun hyllyt ovat täynnä ja mie taas silloin kun siellä ei ole mitää,nyyh epistä.. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 14, 2006 4:03 am
Uusi Jeanne JIPPII heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 18, 2006 1:20 pm
Tullut luettua liikaa yaoita lähiaikoina... o_x Mutta rakastan Tsuyogaria ja Zettai Unmei Houteshikia. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 19, 2006 2:12 am
thoughtless` Tullut luettua liikaa yaoita lähiaikoina... o_x Mutta rakastan Tsuyogaria ja Zettai Unmei Houteshikia. <3 OU Yaoi rules heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 19, 2006 3:44 am
Todellakin. n_n; Pitää vaan toivoa ettei iskä yhtäkkiä innostu tutkimaan mitä koneelta löytyy... D:'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 19, 2006 6:09 am
thoughtless` Todellakin. n_n; Pitää vaan toivoa ettei iskä yhtäkkiä innostu tutkimaan mitä koneelta löytyy... D:' Samoin... sweatdrop Pitäisi polttaa pois koneelta ja lukita monen lukon taakse ja heittää avain kaivoon, ei tuota yaoishounenaimangaa olekaan kuin... yhden gigan verran. mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 19, 2006 10:45 am
Liftrasir thoughtless` Todellakin. n_n; Pitää vaan toivoa ettei iskä yhtäkkiä innostu tutkimaan mitä koneelta löytyy... D:' Samoin... sweatdrop Pitäisi polttaa pois koneelta ja lukita monen lukon taakse ja heittää avain kaivoon, ei tuota yaoishounenaimangaa olekaan kuin... yhden gigan verran. mrgreen Samat sanat 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 20, 2006 8:47 am
perk....Taas kun kävin fantasia liikkeessä niin siellä ei ollut mitään muuta kuin jotain kakka mangaa,nyyh! cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|